Pusukuva miehestäni ja tämän eksästä

Vierailija

Erän mieheni entisen tyttöystävän ystävä oli lisännyt internettiin uuden kuvan. Kuvassa mieheni ja tämä entinen tyttöystävä ovat yhdessä kavereiden kanssa baarissa, ja kuvassa he suutelevat. Siis minun mieheni ja entinen tyttöystävä. Suhteesta on muutama vuosi aikaa ja kuva lisättiin tänään. Suutuin kuvasta ja vaadin mieheni pyytämään sen poistamista. Mies ei kuitenkaan ymmärrä miksi suutuin ja olen loukkaantunut. Miehen mielestä kuvaa ei tarvitse edes poistaa. Hänestä kuva on jo vanha, eikä siksi voida suuttua. Mutta minusta on todella törkeää lisätä tuollainen kuva kaikkien nähtäville.

Mitä mieltä te olette, mitä pitäisi tehdä? Olen itkenyt koko illan, joten se nyt ei ole ratkaisu tähän ongelmaan hehe.

Kommentit (4)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Jos miehesi ei asiaa ymmärrä, etkö voisi lähestyä kuvan lisännyttä ihmistä? Ehkä hän ei tajunnut kuvan loukkaavan jotakuta ja hän saattaa jopa poistaa kuvan. Tai jos hän ei näin halua tehdä, voit myös pyytää, että hän muuttaa asetuksista niin, ettei kuva näy niin monille.

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Mies laittoi kuvanlisääjälle jo kuvanrajauspyyntöä, saa nähdä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.. :)

Vierailija

Ymmärrän kyllä paremmin kuin hyvin suuttumisesi, itse ainakin raivostuisin. Vaikka olisi kuinka vanha kuva, silti se loukkaa ja joku kuvan näkevä ulkopuolinen voi saada väärän käsityksen ja sitten kaupungilla liikkuu ties mitä juoruja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat