Minipillerit

Vierailija

Mulla on pieni ongelma noiden Cerazette-minipillereiden suhteen. Alotin syömään niitä tasan 7 kk sitten. Kun aloitin kierron ekana päivänä menkat loppuivat kun seinään. Olin tyytyväinen, koska sitä olin vähän toivonutkin. Siitä kolmen viikon päästä alkoi sitten helvetti. Menkat alkoi taas, kestivät 7 päivää runsaina ja sen jälkeen jatkuvaa tiputtelua. Muutama päivä oli ehkä vuotamatta. Gyne kehotti kolmen kk jälkeen jatkaan vielä toiset kolme kuukautta, ja määräsi erikseen keltarauhashormonipillereitä. Niitä piti syödä kymmenen päivää, joiden aikana vuoto loppui, ja tyhjennysvuoto tuli sen jälkeen. Tiputtelu kuitenkin jatkui joulukuuhun asti, jolloin söin taas keltarauhashormoneita. Sen kuurin jälkeen tuntui, että asiat helpottuivat, tiputtelu lakkasi tyystin. KUNNES viikko sitten kuukautiseni loppuivat ja tiputtelu alkoi taas... Gyne kehotti syömään viimeiset kaksi kuukautta vielä ainakin. Onko jollakin tiputtelu kestänyt yli 6kk ja sitten loppunut, vai täytyykö mun nyt vaan kokeilla jos Mirena-kierukka olisi sopivampi? 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat