Mies pettää parhaan ystäväni kanssa

Vierailija

Tästä otsikosta ehkä jo huomaa ongelmani. Miesystäväni jäi kiinni pettämisestä parhaan ystäväni kanssa. Kumpikin yritti ensin kieltää, mutta toinen ystäväni oli nähnyt heidät yhdessä ja kertoi siitä minulle. Paras ystäväni ja hänen miehensä erosivat samantien, mutta itse en tiedä mitä pitäisi tehdä. Rakastan tätä miestä...

Mies jäi kiinni pari viikkoa sitten... Olemme käytännössä sopineet, mutta kuten sanoin tälle miehellekin, en pysty unohtamaan enkä ole antanut anteeksi. Emme ole harrastaneet seksiä. Mies ei ole edes yrittänyt mitään sen saralla. Kun vihdoin pystyin kiinni jäämisen jälkeen puhumaan hänen kanssaan, hän lupasi minulle asioita. ''Kaikki muuttuu'' ''Olen tästä lähin parempi miesystävä ja enemmän läsnä'' '' En juo vähään aikaan'' Mikään näistä ei ole pitänyt paikkaansa. Kun yritän puhua asiasta tai ylipäätään keskustella mistään niin hän suuttuu. 

Mitä minun kuuluisi tehdä? Olemme seurustelleet useita vuosia ja tätä pettämistä ei jatkunut kauhean pitkään. Auttakaa joku joka on ollut samassa tilanteessa, tai muuten :(

Kommentit (9)

Vierailija

Mielestäni toisen pettäminen on julmin asia mitä toiselle voi tehdä. Ja se vielä, että jonkun läheisen ihmisen, kuten parhaan ystävän kanssa. Itse olisin ainakin niin loukkaantunut kumpaankin, että pistäisin välit poikki, niin vaikeaa kuin se vaan olisikin. Molemmat, miehesi ja ystäväsi tekivät virheen, kun päätyivät siihen mihin päätyivät, vaikka tiesivät satuttavansa sinua. Ja ystäväsi vielä omaa miestään. Näin rankasti sanottuna. Itse en ainakaan jaksaisi/pystyisi katsella pettäjän naamaa päivästä toiseen, kun saisi olla aina varuillaan. :( Mutta jos olet anteeksiantavainen ihminen, ja uskot että hän oppisi virheistään, niin voithan yrittää jatkaa suhdettasi. Mutta jos siitä tulee liian rankkaa, suosittelen pistämään sille lopun..

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Jos miehesi ei suostu puhumaan, suuttuu, ja tekee turhia lupauksia jo näin pian pettämisen jälkeen, ei hän selvästi yritä korjata suhdettanne. Mies tuntuu pitävän sinua itsestäänselvyytenä tuollaisenkin teon jälkeen. Kun tuollaisen virheen jälkeen ei viitsi yrittää korjata tilannetta, on kyseessä toivoton tapaus. Hän kai luulee, että kun sovitte asian, niin kaikki on taas hyvin. Ei tuo voi päättyä hyvin. Valitettavasti suhteen päättäminen on paras ratkaisu

Vierailija

Olen kokenut täysin saman asian ja jatkoin poikaystäväni ja nykyisen kihlattuni kanssa yhdessä oloa... Koville on ottanut, luottamus ei ole palautunut ja monet itkut on tultu itkettyä.. tapauksesta on puoli vuotta ja ahdistus ja pahanolon aallot on vieläkin arkipäivää.. :/ Rakastan häntä kuitenkin todella paljon ja vaikka ehkä naivia ajatella mutta tahdon vaan uskoa hänestä hyvää.. Anteeksi en ole antanut ja riidoissa viittaan vieläkin useasti hänen "pieneen lipsahdukseensa" Mutta kyllä tästä selviää :) aluksi vaan sovittiin asia niin että aina kun minusta tuntuu siltä että tapahtuneesta pitää puhua niin siitä sitten puhutaan eikä poikaystäväni saa suuttua. Parisuhde on omalla laillaan noussut yhden pykälän ylöspäin, seksi on parantunut ja omalla laillaan olemme kasvaneet elämässä eteenpäin. Ns. parannumme tästä yhdessä... moni tähän ei rupea ja jos yhtään pelkäät näitä tunteita niin pakene kauas siitä idiootista mutta jos olet valmis taistelemaan niin taistele, helppoa se ei ole eikä tule olemaan mutta TÄSTÄKIN pääsee yli ajan kanssa.

- Jossu

Vierailija

Hei! huomasiko kukaan teistä minkäänlaisia merkkejä petoksesta? Olen itse epäillyt jo pitemmän aikaa että selkäni takana olisi jotain tapahtunut mutta mitään sen kummallisempia todisteita ei ole kun vain se että ystäväni väittää että vihaa miestäni vaikka aina samassa porukassa tuntuu hakevan hänen huomiota, ja mies on kotona välillä poissa oleva ja viesti äänet ovat äänettömällä. Joitain muitakin pieniä tilanteita on ollut että olen ruvennut tätä asiaa pohtimaan

Vierailija

Mulla oli tossa jokunen vuosi sitten samanlainen tilanne. Sillonen poikaystävä oli hypännyt sänkyyn mun parhaan kaverin kanssa, ja se oli aikamoinen isku päin näköä. Varsinkin siinä vaiheessa, kun tää mun silloinen paras kaveri kerran - luultavasti vahingossa - möläytti sen isommassa porukassa mulle päin näköä. Kyllä, alkoholilla oli vaikutusta asiaan. Siinä mä seisoin kaikkien tuttujen edessä monttu auki, enkä tienny mitä tehä seuraavaks. 

Siitä poikaystävästä erosin saman tien, ja sanoin, etten koskaan enää halua nähä sen naamaa, kuulla siitä, ja jos se edes ajattelee soittavansa mulle, niin mä teen sille jotain tosi ikävää. Muutamaa päivää myöhemmin mä istuin alas mun parhaan kaverin kans, ja kuvittelin, että me saatais meijän välit selvitettyä. Noh, eihän se ihan niin menny. Luotto on edelleen siihen ihmiseen kadoksissa, mutta kyllä me nyt ollaan jo jonkinlaisissa puheväleissä (aikaa kulunut 6vuotta). En silti koskaan anna kummallekaan osapuolelle anteeks tollasta asiaa, enkä sitä, miten se mulle kerrottiin. 

Sinuna jättäisin sen. Tuntuu julmalta sanoo niin, koska totta kai haluu uskoo toisen muuttuvan, ja että kaikki kääntyy parhain päin, mutta.. Totuus taitaa aika lailla olla se, että niin ei kumminkaan tapahdu. Ette keskustele aiheesta, ja varsinkin jos toinen suuttuu - mieshän tässä on se, joka mokas ja pahemman kerran. En nää mitään syytä, miks sen pitäis suuttua. 

Vierailija

Eroa. Itselläni kävi niin että ex poikaystäväni petti minua likan kanssa joka vihasi minua yli kaiken, kyseinen likka oli hänelle "kuin sisko". Ja mitä "parhaaseen" ystävääsi tulee, onko hän enään sinun paras ystäväsi? Oikeat ystävät eivät edes katseli sinun miestäsi, vielä vähemmän vehtaisivat.

Sain oman poikakaverin pettämisen tietoon pari viikkoa ennen kuin menin armeijaan, aluksi asia painettiin villaisella ja luulin että kaikki olisi OK kun exä lupasi katkoa kaikki välit likkaan mutta sitten alkoikin alamäki. Joka kerta kun harrastimme seksiä niin minulla tuli mieleen se että hän oli ollut sen toisen likan kanssa. Etenkin kun kyseinen henkilö oli haukkunut minua poikaystävälleni, mollannut ja puhunut paskaa...toisin sanoen yrittänyt saada häntä eroamaan minusta. Tuntui kuin hän olisi puukottanut minua selkään menemällä sänkyyn sen likan kanssa.

Vaikka pääsisit yli asiasta, luottamusta on hankala palauttaa...asia jää vain kummittelemaan mieleesi ja pulpahtaa mieleen aina silloin tälläin. Lisäksi jos teillä ei ole mitään yhteisomistuksessa saati lapsia, on paljon hankalampaa saada suhde samalle mallille.

Vierailija

Tiedän tunteen .tiedän mieheni tekeillä jotain.puhelintansa ei luovuta aina poistaa kaiken .kuinka voisin tarkistaa olisiko jollain neuvoja.

Vierailija

hirvee tunne kun tietää että on jotain tekeillä.mihin nauraa ja väitää olevani sekaisin.ja joss yht äkiiää yritän puhelinta häneltä pois .tekee kaiken että saa poistettua.2 päivää olin pois kotonani ..mutta tiedän hänen nsutineensa tilanteesta. vaikka kristikunnan minun tulevan kotiin en olisi haluut. häikäilemättömiä .hyvä kaverini he i jos joku tietää kuin voin jäljittää puhelin tiedot auttakaa .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat