Ikävä ex poikaystävää

Vierailija

Apua, en ole koskaa kirjottanu minnekkään yleisille keskutelupalstoille. Mutta nyt oli pakko, sillä kyseinen asia on vaivannu mua jo pitkään aikaan.

Exäni kertoi minulle, että oli ollut jo 2 vuotta aivan ihastunut minuun, jonka jälkeen aloimme seurustella 2010. Seurustelu aikoinani olin onnellisempi kuin koskaan, jätin alkoholin kokonaan ja lopetin polttamisen, koska exäni ei siitä pitänyt. Meillä ei ollut yhtään riitaa ja yhteinen aikaimme oli muutenkin suoraan kuin sadusta. Hän oli ensimmäinen, joka kertoi minulle kasvotusten rakastavansa minua...Ehdimme serustella noin 3-4kk, kunnes erosimme sovussa, sillä välimatka oli meille ongelmana.

3 kuukautta eron jälkeen, löysin nykyisen mieheni ja olen seurustellut hänen kanssaan 2½ vuotta ja olemme kihloissa. Olen onnellinen nykyisen kanssa, mutta silti kaipaan exääni valtavasti. En tiedä johtuuko tämä siitä, että otin uuden niin pian enkä jättänyt suruaikaa ollenkaan ?

En tiedä mitä tekisin, sillä en ole nykyiselleni kertonut tästä asiasta ollenkaan. Pitäisikö minun mennä puhumaan jollekkin ? Olen monena iltana itkenyt kun exäni on lisännyt uusia kuvia facebookkiin ja vanhat ajat palaavat mieleeni...nyttenkin kirjoitan tätä itku kurkussa...ääh :/

Olen aivan hajalla ja toivonki että teiltä saisi apua :)

Kiitos jo etukäteen !

Kommentit (2)

Vierailija

On pakko vastata tähän sinun viestiisi, kun itsekkin kärsin aikalail samanlaisesta ongelmasta.

Itselläni on tilanne sellanen, että meillä poikaystävän kaa oli on-off -suhde. Seurustelimme esin pari vuotta, mutta erosimme kun suhteessamme ei ollu enää rakkautta ja läheisyyttä, eikä seksiä eli meidän suhde oli kuollutta. Erosimme kyllä sovussa ja olimme eronki jälkeen yhteydessä. Noh, sitten hyvä ystäväni ''paritti'' minut ja hänen kaverinsa yhteen. Suhde toimi kohtuun hyvin, mutta kundin yliherkkä mustasukkaisuus oli minulle liikaa ja erosimme reilun 6kk:n kestäneestä suhteesta. Muutaman kuukauden jälkeen palasin ensimmäisen exäni kanssa takaisin yhteen kun löysimme alkuhuuman taas (olimme olleet erossa 11kk).

Nyt ku alku huumamme on mennyt niin haikailen tämän toisen exäni perään. Minuakin itketti katsoa facebookissa hänen uusimpia päivityksiä ja sydämmeni pomppi riemusta kun hän esim. tykkäsi minun seinäkirjoituksesta. Ehkä kaipaan häntä vain siksi, kun hänen kanssaan teimme kaikkea extemporee, niin kai minä nyt kaipaan sitä sponttaanisuutta tältä poikaystävältäni joka on huomattavasti rauhallisempaa sorttia ja joka ei hirveesti innostu nyt kaikesta sponttaani ideoista.

Mutta jotain neuvoja voin ehdottaa, on että juttele parhaalle/läheiselle kaverillesi, se helpottaa. Yks tapa on että kirjoitat ajatuksesi ylös paperille sekin on tapa purkaa fiiliksii. Sitten tuosta facebookista, niin piillota exäsi päivitykset sinulta eli et nää hänen uusimpia päivityksiä ilmoitustaulullasi.

En tiedä oliko noista kauheesti apua, mutta sen voin sanoa, että et ole yksin eli täällä on muitakin jotka kärsivät samasta vaivasta :)

- KZ

Vierailija

En myöskään itse ikinä kirjoittele minnekkään palstoille, mutta asia kosketti sen verran itseäni, että nyt oli pakko.

Olemme eronneet ex-poikaystävän kanssa n. vuosi sitten ja sitä ennen olimme seurustelleet n. 3 ½ vuotta myrskyisässä suhteessa. Elimme useasti on-off tilanteessa ja se rasitti suhdetta paljon. Erosimmekin kerran koko kesäksi ja minulla oli silloin seksi-suhde eromme ajan, jonka jälkeen tajusin rakastavani vieläkin exääni ja palasimme uudelleen yhteen. Tämän jälkeen suhde alkoi kariutua lopullisesti, mutta alku vaiheessa eli noin ensimmäisen vuoden ajan kaikki oli täydellistä. Aloimme seurustelemaan nuorina ja välillä on vaikea ymmärtää miten paljon toiseen ihmiseen voi rakastua oikeasti niinkin nuorena kuin mitä me olimme (aloitimme seurustelun kun olin 16 ja poikaystävä 17).

Erosimme riitojen saattelemana ja riidat vain patoutuivat isommiksi, jonka takia emme olleet puheväleissä yli puoleen vuoteen eron jälkeen. Noin 2-3kk päästä erostamme matkustin ulkomaille pariksi kk ja itkin siellä usein ajatellessani exääni ja sitä miksi erosimme. Vasta nyt pari kk sitten otimme asian uudelleen puheeksi kun tapasimme pitkän ajan jälkeen. Ikävä toista kohtaan vain teki kummallekkin kepposet ja sillä heikolla hetkellä vanhoja asioita setviessä päädyimme harrastamaan seksiä, vaikka tämä ei todellakaan ollut tapaamisemme tarkoitus. En katunut sitä, mutta se tuntui jotenkin pahalta, sillä exälläni oli jo uusi nainen kierroksessa.

Kaipaan häntä vieläkin erittäin paljon ja sitä aikaa kun asiat olivat hyvin. Huomaan kuinka ''vahingossa'' päädyn selaamaan hänen facebook seinäänsä ja välillä tunnen pahaa-oloa ja kateutta, jos huomaan hänen kirjotelleen muille naisille. Itselläni on ollut eromme jälkeen pari uutta miestä, mutta kumpikaan ei tuntunut oikealta ja siksi nämä suhteet loppuivat lyhyeen.

Olen täysin epätoivoinen asian suhteen, enkä tiedä miten pystyn lopettamaan exäni ajattelun ja kaikesta siitä mitä meillä joskus oli.. Kaverille puhuminen auttaa usein, mutta sen sanon että et todellakaan ole yksin ajatuksiesi kanssa! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat