Seksi ilman orgasmia

Vierailija

Ollaan poikaystävän kanssa parikymppisiä ja ollaan seurusteltu n.puolisen vuotta.  Ongelmani on yksinkertaisuudessaan tämä; en saa orgasmia harrastaessani seksiä tämän kanssa!  Seksiä ollaan harrastettu yhdessä jo lukuisat kerrat, mutta en ole saanut orgasmia kertaakaan!

Missä vika? Ollaan molemmat melko kokemattomia seksin suhteen, poikaystävällä muutamia entisiä petikumppaneita ja minulle tämä mies on ensimmäinen. Ehkä tämä saamattomuuteni johtuu juuri siitä, että seksi on melko yksipuolista, lähinnä aina lyhyt esileikki ja pelkkä yhdyntä? Asentoja ollaan kokeiltu melko monia, mutta melko harvassa asennossa tuntuu hyvältä,  monesti ei oikein tunnu miltään! Ja sitä loppuhuipennusta ei vaan tule. Mies ei ole varustukseltaan kovinkaan suuri, että sekin ehkä hieman vaikeuttaa orgasmin saamista.

Itselleni tämä ei ole mikään kuolemanvakava asia, mutta poikaystävän itsetunnolle ottaa koville, kun hän ei saa naistaan täysin tyydytettyä. Hänen kysyessään olen kertonut, ettei orgasmia tullut, vaikka toki se tuntuu pahalta myöntää. Kuitenkaan en tahdo valehdella saaneeni, koska silloin asioille ei tule varmaankaan muutosta, enkä tule saamaan orgasmia vastaisuudessakaan.

Kuulemma osa naisista ei saa yhdynnästä orgasmia lainkaan, ja ilmeisesti minä olen yksi heistä. Onko "kohtalotovereita"? Pyytäisinkin nyt vinkkejä näiltä henkilöiltä, jotka eivät orgasmia syystä tai toisesta yhdynnän aikana saa, että millä sen orgasmin sitten saisi aikaiseksi kumppaninsa kanssa? Suuseksiä en jotenkaan kehtaisi pyytää/ottaa vastaan, vaikka se saattaisikin olla enemmän tuntoja herättävä kokemus.  Onko ongelmaani ratkaisu, vai olenko nyt tuomittu elämään orgasmittomassa parisuhteessa? Pitääkö minun vaihtaa mieheni isompivehkeisempään? Onko koolla ja sen käytöllä se suurin merkitys? Mikä neuvoksi? Help!

Kommentit (10)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Oletko ihan tosissasi? :O Korkeintaan kolmasosa naisista on joskus saanut orgasmin yhdynnän aikana ja ihan puhtaan emätinorgasmin varmaan paljon harvempi. Miksi haluat orgasmin yhdynnässä? Miksei klitorisorgasmi kelpaa? Et ole siis koskaan saanut suuseksiä? Kai miehesi kuitenkin sinua sormettaa tai jotain vastaavaa esileikin aikana? Jos ei, niin poikaystäväsi ei ole todellakaan yrittänyt mitään saadakseen sinut tyydytettyä. Ei sillä peniksellä sitä orgasmia saa vaan sormilla ja kielellä. Tai voi toki saada, mutta vasta klitorisorgasmin saa, voi yrittää sitä yhdynnässä.

Vierailija

Tosiaankin mikä tahansa orgasmi kelpaa! Toivoinkin saavani jotain vinkkejä siihen, että millä tavoin sen orgasmin sitten saisi löydettyä, kun pelkällä yhdynnällä sitä ei ole mahdollista saada! Eli enemmän käpäliä käyttöön?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Tuo sinun viestisi kuulostaa siltä, että nimenomaan yhdynnässä haluaisit orgasmin kun muusta et puhu ja jotenkin luulet, että miehellä on liian pieni penis kun orgasmia ei tule. Toistan, ettei poikaystäväsi yritä tarpeeksi tai on vähän tyhmä/tietämätön jos luulee voivansa sinut tyydyttää pelkällä peniksellään. Suuseksiä pitää pystyä pyytämään. Oletko koskaan masturboinut? Kuulostat nimittäin itsekin hyvin tietämättömältä seksin suhteen. Unohtakaa yhdyntä vähäksi aikaa ja harjoitelkaa kaikkea muuta seksiä, jotta vähän opitte toistenne mieltymyksistä ja seksuaalisuudesta yleensäkin :)

Vierailija

Minä ainakin ymmärsin juuri aloittajan tarkoittamalla tavalla kysymyksen ja pitää sanoa, että kohtalotoveri löytyy! :) Monet sanovat, että päällä onnistuu parhaiten juuri tuo klitorisorgasmi. Ja vaikka poikaystävä sormettaa tai antaa suuseksiä, niin ei se välttämättä auta vaikka homman mallikkaasti osaisikin. Eräs ystäväni sai vasta lähes 2 vuotta seurusteltuaan ensimmäisen orgasmin, joten toivoa vielä on! ;) Omasta mielestäni on kyllä aika huono neuvo "unohtaa yhdyntä vähäksi aikaa", tuosta saa sen käsityksen että jos et saa orgasmia, ihan turha harrastaa yhdyntää -.- Nimenomaan ottakaa siihen kaikkea uutta mukaan ja kokeilkaa kaikkea mahdollista, itsetutkiskelua ja keskustelua unohtamatta! Aika asiaton kommentti myös tuo "Kuulostat nimittäin itsekin hyvin tietämättömältä seksin suhteen." Aloittaja sanoi jo viestissään että poikaystävänsä on ensimmäinen seksikumppani?? Kumma ettet paremmin osannut neuvoa kun itse olet niin guru...

Vierailija

En mäkään saa orgasmia yhdynnän aikana, eikä se oo koskaan haitannut mua. Monesti on lähellä ollut mutta se vaatii aikaa. Mutta  joka ikinen kerta se vaan tuntuu ihan älyttömän hyvältä ja siitä tulee ilman orgasmiakin mahtava  fiilis, ja tosiaan se emätinorgasmi on paljon harvinaisempi monilla naisilla. Jotkut saa, jotkut ei, jotkut joskus, jotkut ei koskaan, jokaisen kroppa on erilainen. 

Miksette ainakaan kokeilisi suuseksiä? Toki mitään ei ole pakko tehdä, mutta suosittelen ainakin erittäin lämpimästi ;) mieheni saa tyydytettyä minut sillä orgasmiin asti ja yhdynnänkin aikana tyydytyn kyllä ihan valtavasti, vaan koska nautin seksistä ilman orgasmiakin. Älä odota sitä, älä ajattele että nyt on pakko saada tai edes että olis kiva saada, se tulee jos on tullakseen :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Vierailija

Minä ainakin ymmärsin juuri aloittajan tarkoittamalla tavalla kysymyksen ja pitää sanoa, että kohtalotoveri löytyy! :) Monet sanovat, että päällä onnistuu parhaiten juuri tuo klitorisorgasmi. Ja vaikka poikaystävä sormettaa tai antaa suuseksiä, niin ei se välttämättä auta vaikka homman mallikkaasti osaisikin. Eräs ystäväni sai vasta lähes 2 vuotta seurusteltuaan ensimmäisen orgasmin, joten toivoa vielä on! ;) Omasta mielestäni on kyllä aika huono neuvo "unohtaa yhdyntä vähäksi aikaa", tuosta saa sen käsityksen että jos et saa orgasmia, ihan turha harrastaa yhdyntää -.- Nimenomaan ottakaa siihen kaikkea uutta mukaan ja kokeilkaa kaikkea mahdollista, itsetutkiskelua ja keskustelua unohtamatta! Aika asiaton kommentti myös tuo "Kuulostat nimittäin itsekin hyvin tietämättömältä seksin suhteen." Aloittaja sanoi jo viestissään että poikaystävänsä on ensimmäinen seksikumppani?? Kumma ettet paremmin osannut neuvoa kun itse olet niin guru...

Aloittajahan nimenomaan kysyy, että onko hän nyt tuomittu orgasmittomaan elämään jos miehen kalu on liian pieni ja tuossa myöhemmin hän sanoo, että mikä tahansa orgasmi kelpaisi, ei tarvitse olla emätinorgasmi. Eli tuntui siltä, että aloittaja on nyt keskittynyt seksissä vääriin asioihin sen orgasmin saavuttamiseksi. Neuvoin unohtamaan yhdynnän vähäksi aikaa, koska kuulostaa siltä, että seksi keskittyy nyt pelkkään yhdyntään ja aloittaja itsekin sanoi, että esileikki on lyhyt. Eli olisi hyvä harjoittaa enemmän sitä käsi- ja suuseksiä. Niin sen orgasmin ekan kerran saa ja sitten vasta kun ylipäätään orgasmin on saanut, voi yrittää sitä yhdynnän aikana, se kun on huomattavasti vaikeampi saavuttaa. Kyllä sen orgasmin yhdynnässä tosiaan usein saa vasta vuosien jälkeen. En tiedä sitten mikä siinä lopulta tapahtuu, että sen saa, itse kun en ole saanut. Tai siis olen klitorisorgasmin saanut yhdynnän aikana, kun poikaystävä on sormettanut, mutta en emätinorgasmia. Mutta ei kai siitä ole nyt kysymys kun aloittaja tosiaan sanoi, että ylipäätään mikä tahansa orgasmi olisi tavoitteena.

Jossain tutkimuksessa muuten todettiin, että naiset, joilla klitoris on lähempänä emätintä, saavat helpommin orgasmin yhdynnässä, joten se viittaa siihen, että yhdynnässäkin saatu orgasmi tulee yleensä klitoriksen kiihotuksesta.

Eli aloittajalle vielä, että pitäkää nyt huomio siinä pitkässä esileikissä. Tai ei sen tarvitse olla "esileikkiä" edes. Voihan poikaystäväsi sinua muutenkin tyydyttää kuin ennen seksiä. Pääasia on, että puhutte asiasta ja kerrot miehelle mitä sinä tarvitset kiihottuaksesi enemmän.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Niin ja tuolla edellisellä oli hyvä pointti, että ei se orgasmi metsästämällä tule. Jos siihen vaan keskittyy, niin seksi ei ole yhtä nautinnollista. Kiire on yksi juttu, mikä tekee orgasmin saamisesta vaikeaa. Jos on olo, että pitäisi nopeasti tulla esim esileikin aikana, jotta mies pääsisi hommiin, niin orgasmia ei tule. Siksi esim miehen antama suuseksi ilman miehen tyydyttämisen tarvetta on mahtavaa, koska silloin ei ole kiire mihinkään ja voi keskittyä vaan omaan nautintoon. Pyydä siis vaan rohkeasti miestä kokeilemaan suuseksiä ja kaikkea muuta ihan vaan sinun iloksesi. Sitten joku toinen kerta voit maksaa samalla mitalla takaisin vaikka ottamalla suihin ;)

Vierailija

Kiitos kommenteista! Ja kiitos vielä niille, jotka ovat jaksaneet lukea tekstini vielä ehkä tarkemmin kuin toiset (=jotka ymmärsivät oikein) :-D

Kertaan/selvennän vähän; mies on tosiaan ensimmäiseni, joten kyllä, en tosiaankaan seksistä paljonkaan tiedä. Molemmat olemme melko kokemattomia. Toiseksi kerroin aloituksessani, että minulle orgasmin saaminen EI ole se pääjuttu, vaan ainoastaan poikaystäväni ottaa asiasta päänvaivaa, koska kokee ettei pysty tyydyttämään naistaan. Itselleni tärkeintä seksissämme on ollut läheisyys, eikä niinkään se loppuhuipennus. Mutta ajattelin kuitenkin tiedustella vinkkejä, että jos sen orgasmin vielä joskus saisi ihan poikaystävän kanssa käydyn seksiaktin aikana! Eihän sitä nyt orgasmista pistäis pahitteeksi!

Kiitos vinkeistä siis niille, ymmärsivät jutun pointin, eivätkä pällistelleet sitä että mielestäni muka se orgasmi tekisi hyvän seksin :p Tosiaan keskityn nyt siihen että esileikki kestää pitempään, että itsekin olisin luultavasti enemmän tunteella mukana, jos se jotenkin auttaisi.

ps. ja ihan niille jotka eivät hoksanneet, tuo "pitäisikö vaihtaa pienikullimies isompaan"- oli vähän semmonen vitsillä heitetty kevennys.

- Aloittaja

Vierailija

No siis, vain pieni osa naisista saavat yhdynnässä orgasmin ilman minkäänlaista klitorikseen koskemista. Suurin osa naisista taas tarvitsee klitoriksen stimuloinnin, jotta orgasmi saataisiin yhdynnänkin aikana. Jos kuulut siis enemmistöön, etkä saa orgasmia pelkässä yhdynnässä (niinkuin en saa minäkään!), stimuloi klitoristasi yhdynnän aikana! Itselleni helpoimmat asennot klitoriksen hyväilyyn yhdynnän aikana ovat takaapäin ja lähetyssaarnaaja. Yleensä kyllä enemmän takaapäin. Mieskin tykkää katsella, kun hierot klitoristasi yhdynnän aikana. Myös klitorisorgasmisi aiheuttama supistelu emättimessä tuntuu miehestä HYVÄLTÄ ;) Kokeileppas !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat