Mies ilman Facebookia.

Vierailija

Tapasin eilen baarissa miespuolisen naapurini ja hän oli liikkeellä ihastuttavan herrasmiehen kanssa. Valomerkin jälkeen minä (tyttö), kaverini (tyttö) ja naapurin mies kaverinsa kanssa tulimme mun kämpille jatkoille. Meillä oli todella hauskaa koska juttelimme ja heitettii hyvää läppää eli ei mitään petipuuhia yms. Kukaan meistä ei ollut edes humalassa.

Kun aamulla pojat lähti, löysin naapurini Facebookista, mutta tällä hänen ystävällään ei ole tiliä enkä löydä numerotiedostelusta hänen puhelinnumeroaan eikä vaihdettu yhteystietoja illan aikana.. Mistä löydän tämän miehen? Mies olisi halunnut jäädä vain kämpilleni, kun naapurini oli lähdössä.

Tiedän hänen työpaikkansa eräässä kaupassa, mutta kehtaanko mennä sinne mukamas _ostoksille_ ilman, että tarvitsen mitään? Tiedän myös asuinalueen missä hän asuu eli pitäisikö muuttaa lenkkipolkuja?

Tämä mies on nyt sen arvoinen etten halua päästää häntä menemään. Olisiko parempi vain odottaa jos hän tekee siirron, koska minulla on FB-tili, hän tietää missä asun, missä olen töissä.. Numeropalvelusta oma numeroni antaa osoitteeksi edellisen kotipaikkakuntani..

Kiitoksia teille joilla on ideoita/kokemuksia asiasta! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Siinäpä se just on, etten tunne tätä naapuriakaan sen enempää mitä aina ohimennen juteltu ja vasta nytten tutustuin naapuriinikin paremmin.. Minusta se tuntuis vähän turhan tyrkyltä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat