Talvi Kalifornian rannalla

Kommentit (6)

Vierailija

Voisitko tehdä postauksen LA:n parhaista shoppailupaikoista? Olen itse matkustamassa sinne keväällä ensimmäistä kertaa ja olisi kiva tietää jo etukäteen mistä löytää parhaat kaupat! :)

Vierailija

Moi Madde!

Olen ostamassa tuollaista Rebecca Minkoffin laukkua, joka sullakin on. Viime hetkellä törmäsin kuitenkin kommentteihin, joissa kerrottiin, että laukun hihnan niitit tarttuu hiuksiin! Koska RM:ää ei myydä täällä Suomessa, en pääse luonnossa testaamaan tätä itse.. Eli onko sulla ollut samaa ongelmaa? Jos on, niin kuinka usein hiukset sitten tarttuu hihnaan - koko ajan, toisinaan? Kiitos paljon, jos ehdit vastata!

Vierailija

Moikka,

Mulla ei ole itseasiassa koskaan jaanyt hiukset kiinni tuohon hihnaan. ?!! En nyt usko etta se voi mitenkn olla kiinni hiustenpituudesta. Ylhaalla tuossa hihnassa on se nahkaosa olkapaalle ja se auttaa varmasti paljon siihen, ettei hiukset takerru hihnaan. Eli taalla ksi laukun kayttaja jolla ei ikina ole ollut tuota ongelmaa. :)

Vierailija

Olisi mukavaa, jos joskus tekisit (jos on aikaa/kiinnostusta) sellaisen postauksen, jossa kertoisit vielä lisää teidän luonnosta. Esim. mitä yleisimpä eläinlajeja sielläpäin näkee, millaisiin erikoisiin kasvilajeihin voi törmätä ja millaisia luonnon-/ kansallispuistoja siellä on. Ymmärrän kyllä, jos aihe ei kiinnosta, mutta minua kiinnostaa kaikenlaiset luontojutut (erilaiset lajit ja maisemat Suomeen verrattuna), joten siksi tällaista aihetta varovasti ehdotan.. :) Hyvää alkavaa viikkoa ja Superbowl-iltaa, jos sellaista vietät!

Vierailija

Minäkin kyllä kaipaisin metsää. Ei ole mitään niin ihanaa kun mennä koirien kanssa metsään kävelylle, jossa tuuli liikuttelee puita ja käpytikka kolkuttelee. :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat