jälkiehkäsy 4kertaa 5kuukauteen

Vierailija

heippa! tiedän todella tyhmää.. mutta kun aina kortsu on mennyt rikki ja niimpä sen seurauksena oon jo 4 kertaa 5kuukauden aikana joutunu turvautumaan norlevon jälkiehkäsy pilleriin..

olen käyny 3 jälkiehkäsypillerin kohdalla terveyden hoitajalla joka sitten antoi minulle e-pillereitä ja asia on hoidossa.. nytten kumminkin sen kolmannen jälkeen tuli sitä perus tyhjennys vuotoa ja odottelen tässä menkkojen alkamista.. kumminkin päädyttiin poikaystäväni kanssa sänkyyn ja kauhunhetki koitti kunnes huomattiin sessoiden jälkeen kortsun olleen rikki ja kaiken tulleen sisääni.. panikoin koko yön enkä ole nukkut ollenkaan koska jossain sanotaan että jälkiehkäisyä saa käyttää vain 3kertaa vuodessa mutta sitten jossain lukee myös että 4kertaa maksimi..  eli viimenen 4pilleri tuli yhteen kiertoon siis yhteen kiertoon 2pilleriä siinä välissä ei ole tullut oikeita menkkoja vaan tyhjennysvuotoa.. nytten sit otin sen 4 kolmannen perään voi helvettii!! tiedän että ollaan todella tyhmiä kun ei olla ootettu menkkojen alkua ja pillereiden käyttöön ottoa.. luotettiin kumiin että se kestäisi vaihdettiinkin se useasti mutta silti se meni rikki :(

jotenka onko ihan hullua kun 4 olen jo niitä syönyt? haluaisn vain löytää kohtalotovereita ja saada rauhallisen mielen.. olen jo täysiikäinen enkä mikään teini mutta silti tähän tilanteeseen mitää vauvaa todellakaan vielä haluta.

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

En kauheasti osaa tuohon sanoa, mutta eiköhän  pillerin ottaminen ole kuitenkin järkevämpää kuin riskeerata. Abortti on kuitenkin paljon pahempi, kuin sen pillerin haitat. Kannattaisi harjoitella sitä kortsun käyttöä. Sinne päähän pitäisi jäädä sitä tilaa, mutta ilmaa ei. Jos olette varmoja, että kortsu on aina laitettu huolellisesti, niin käytätte varmaan väärän kokoisia. Ei kortsu mene rikki jos sitä ei käytä väärällä tavalla.

Vierailija

Pakko sanoa, että jos olette todellakin käyttäneet joka kerta kortsua (hitusen epäilen) ja se on menny rikki noin useasti niin jotain teette todella väärin. 7 vuotta olen seksiä harrastanut ja kortsu on hajonnut muistaakseni yksi tai kaksi kertaa. Ala napsimaan niitä pillereitä ja pidä huoli myös että otat ne oikein niin voit lopettaa noiden jälkiehäkisypillereiden napsimisen. Rajoitukset on olemassa ihan syystä sillä kehosi ei reagoi hyvin yhteenkään je-pilleriin, saati sitten noin moneen. Ei ole ihme jos alkaa kiertokin menemään sekaisin. Nyt vaan asiat kuntoon niin loppuu se stressaaminen. Mutta eihän tuo nyt mikään maailmanloppu ole, turha murehtia mitä ei tekemättömäksi saa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat