Mitä mies minusta haluaa?!

Vierailija

Hän pitää todella tiiviisti yhteyttä, vaikka minä en ottaisi häneen. Hän myös puhuu minusta julkisesti ystävilleen, julkisilla paikoilla on kyllä ihan luonnollisesti kanssani yms. Mutta! Ongelmia riittää. Asumme molemmat edelleen vanhempien nurkissa. Meillä tämä miehenalku käy kyllä, mutta omaan kotiinsa ei ole ikinä pyytänyt. Oletusarvona hän pitää, että "tulen nyt teille". Kun heitän aamulla hänet kotiin, hänet pitää jättää vähän matkan päähän. Joskus hänen perheenjäsenensä myös nousi baari-illan jälkeisenä aamuna hänet meiltä, jolloin hänet myös haettiin "vähän matkan päästä". Selkeästi hän ei siis halua perheensä minusta tietävän.

Ahdistavaa, sillä hän kuitenkin puhuu siihen tyyliin, että meidän juttu ei mikään pikainen olisi (suunnittelee yhteisiä juttuja tulevana vuonna ynnä muuta). Miksi siis tuollainen vaivihkaisuus perheen kanssa? On todella loukkaavaa, kun tuntuu, että hän häpeää minua/olen hänelle vain sänkykaveri/mitä ? Olen kuullut, että miehet haluaisivat esitellä vasta, kun ovat suhteesta varmoja/jos nainen on kyllin hyvä perheelle tms... Ihmetyttää vain, että miksi hän suunnittelee tulevaa, jos ei ole suhteesta varma?

Silloin kun olimme vielä ns. friendzonella, olimme todella läheisiä, hän puhui minulle paljon hellemmin ja kutsui kavereidensa kanssa viettämään aikaa. Se puoli on mennyt alaspäin. Ehkä se ei ole miesten piireissä enää sallittua kutsua mukaan, kun olen "sen muija"? Ryytyikö se metsästäjänvietti nyt sitten?

Ok, "kysy siltä". En vain jaksaisi aina nillittää hänen mielestään niin turhista asioista. : D JA olen vellihousu.

Onko vastaavanlaisia kokemuksia/syvällisiä analyyseja?? : D

Kommentit (3)

Vierailija

Mulle ainakin tulis ensimmäisenä mieleen, että mies jotenkin häpeää perhettään, eikä halua näyttää sitä sulle. Puhuko mies sillon, kun olitte vielä kavereita, millainen hänen perheensä on? Onko muuten millainen elintaso, onko vaatteet kalliita, ostaako usein uusia, panostaako muuten ulkonäköönsä? Käykö hänen miespuoliset kaverinsa heillä kotona?

Voi olla, että perheessä on jotain ongelmia, joista ei ole puhunut sulle tai muillekaan. Monesti on, että jos perheessä on alkoholismia tai muita ongelmia, niin viimeiseen asti ne koitetaan pimittää ulkopuolisilta ja lapsiakin kielletään puhumasta kellekään. 

Vierailija

Tai sitten tilanne on vain se, että koska hän ei ole 100% varma suhteestanne, tai että oletteko yhdessä, niin hän ei halua näyttää sinua heille. Itsellänikin oli nykyisen kanssa sama tilanne, mutta me ainakin voitiin puhua asiasta, eikä se miehen mielestä ollut "turhaa nillittämistä". Ja asia oli minulle OK niin pitkään, kun vain tapailtiin ja tutustuttiin toisiimme, kun ei oltu varmoja ollaanko yhdessä pitempään vai ei. En vienyt häntäkään näytille kenellekkään, en edes kavereille. Mutta sitten kun se rakkaus hiipi kuvaan mukaan, ja päätimme, että nyt olemme ihan virallinen pari, niin sitten siinä tuli mukaan se vanhempien luona käyminen.

Vierailija

Elintaso on hänellä hyvä. Porukatkin kai ihan ok... Mutta kiitos paljon mielipiteestäsi ja kokemuksistasi, ehkä mun pitää vain vielä odotellla : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat