Onko 13e/kk paljon pillereistä?

Vierailija

Syön Yasmine e-pillereitä, joita ostan 3kk pakkauksissa (38 e), eli noin 13e/kk. Kuulin jostain että jotkut maksavat vain 6e/kk. En tarvitse mitään ihovaikutuksia tms, joten opiskelijabudjettiin houkuttelisivat nuo halvemmat.

Onko tietoa tai kokemuksia, ja mistä hintaero johtuu?

Kommentit (6)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ei kyllä muutaman euron tähden kannata lähteä vaihtamaan, jos nykyiset ovat sinulle sopivat, koska ne halvemmat ei ehkä sitten sovikaan ja joudut vaihtamaan takaisin. Mutta jos noissa nykyisissä on jotain muutakin huonoa kuin se hinta, niin sitten kannattaa vaihtaa. Mieluummin harkitsisin esimerkiksi ehkäisyrenkaaseen, -laastariin tai vastaavaan vaihtamista. Siinä käsittääkseni säästöä tulee enemmän

Vierailija

Sulle ei suostuta luultavasti vaihtamaan niitä, ennenkuin olet niitä 6 kk käyttänyt, ja jotain epäsopivia vaikutuksia huomannut niiden käytössä. Toki voit kysyä kouluterkkarilta oisko mahdollisuutta koklaa halvempaa jo nyt. 

Itselleni Yasminet mm. kuivattivat ihoa, mutta tajusin sen vasta vajaan vuoden käytön jälkeen. Nyt käytän Gestodilateja (15 e / 3kk) eikä sivuvaikutuksia ole tullut vastaan.

Vierailija

Ehkäisyrengas ei ainakaan ole halvempi, 3kk paketti maksaa 45e, ja irrallaan ostettuna yks rengas on 16e. Parhaiten säästäis pidemmällä ajalla, kun hankkisi kierukan tai kapselin. Kierukkaa vaan ei mielellään laiteta synnyttämättömälle ja kuulema se myös sattuu. Kapseli taas on periaatteeltaan, kuten minipillerit, jotka taas ei käsittääkseni sovi yhtä useille kuin normi e-pillerit. Ja tietysti näillä ei sitten voi paljoa menkkojen aikoihin vaikuttaa, tulevat kun tulevat, mutta 5vuoden kapseli maksaa n.200e, että vuodelle jää hintaa 40e.

Vierailija

itse myös opiskelija maksan tuon saman summan eli 13e/kk Yasmine pillereistä. kyllähän se kirpaisee ku osa maksaa kolmesta kuusta parikymppiä, mutta olen kyllä nuo yasminet hyväksi todennut, joten vielä kun kukkaro antaa periksi nii tuon summan maksan

Vierailija

Yasminet olleet käytössä reilun vuoden, eikä ne ihan parhaat oo, muttei niin pahat että näkisin tarpeelliseks alkaa ihmetteleen uusien kans. Ja säännöllisistä (siirrettävistä) menkoista en kyllä luovu enää.

Onko noissa Gestodilateissa samat hormonimäärät?

Vierailija

Mulla kans Yazit se lähes 40e/3kk ja poikaystävän kanssa maksetaan puoliksi, niin ei tunnu niiiiiiiin paljoa lompakossa. Tietty halvemmat hankkisin mielelläni, mutta nää sopii mulle paremmin ku hyvin ni mitä sitä sitten uhkapelailemaan uusien pillereiden kanssa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat