Julie

Vierailija

Treeni ja ruokavalio lähtenyt ihan mahtavasti käyntiin. Viikko ohjelma on tehty ja viikkoon kuuluu 5h spinningiä/muuta erittäin rasvaa polttavaa treeniä. Rasvanpolton oheen olen alkanut syömään Fastin fat burner kapseleita, jotka edistävät aineenvaihduntaa ja olen todellakin huomannut niiden vaikutuksen. Hikoilu treenatessa on kasvanut. Vettä tulee juotua 2-3litraa päivässä.

Kommentit (5)

Vierailija

Rasvanpoltto treenin ohella tietysti hyvää lihaskuntoa harjoitettu, 4krt viikossa polttava vatsatreeni ja 2krt viikossa kädet sekä jalat. Jalkoihin enkä käsiin halua liian massiivisia lihaksia, joten niiden treeni on enemmänkin kiinteyttävää ja pitkiä sarjoja, toisin kun vatsaan, joka on tällähetkellä tehovalvonnan alla ja tavoitteena olisikin saada vatsa todella hyvään kuntoon kesäksi. Lihastreenin jälkeen joka kerta heraproteeiiniä eli palautusjuomaa, joka sisältää 80% proteiinia. Olen huomannut, että palautusjuomilla on todella suuri merkitys treenin onnistumisen kannalta. Lihakset jopa tuntuvat eriltä päivinä, jolloin olen muistanut ravita niitä oikein.

Vierailija

Lazy Friday

1.2 Perjantain ja Helmikuun alkamisen kunniaksi päätin ostaa itselleni irtokarkkeja, joita en ole syönyt kuukauteen mikä itselleni on todella hieno saavutus. No tänään jätin treeninkin väliin ja linnottauduin sohvalle karkkipussin kanssa. Uskon, että pystyn olemaan seuraavankin kuukauden ilman karkkia, sillä nyt on jo vähän äklö olo. Seuraavaksi ostan vastaavanlaisen pussin 1.3!! Tämä on seuraava tavoitteeni.

Vierailija

Todella mahtava treeni sekä ruoka päivä eilen!

Aamulla aamiaiseksi maitorahka+mustikkakeitto (sokeriton) omena, 0,5l vettä sekä kuppi kahvia.

9.00 Liikuntatunti koululla, hiihtoa

11.30 ruokailu koulussa, salaattia ja kalapihvi

Välipalaksi omena ja ruisleipä

17.00 45min spinning

18.00 30min CXWORK eli keskivartalo tunti

Palautusjuoma

19.00 Bodycombat

Iltapalaksi omenoita, porkkanaa, kurkkua ja täysjyväpatonkia.

Olen itse erittin tyytyväinen päivään. Ihan hyvin tuli syötyä ja jaksoin jumpat todella hyvin.  

Vierailija

Todella mahtava treeni sekä ruoka päivä takana.

Aamulla aamiaiseksi maitorahka+mustikkakeitto (sokeriton) omena, 0,5l vettä sekä kuppi kahvia.

9.00 Liikuntatunti koululla, hiihtoa

11.30 ruokailu koulussa, salaattia ja kalapihvi

Välipalaksi omena ja ruisleipä

17.00 45min spinning

18.00 30min CXWORK eli keskivartalo tunti

Palautusjuoma

19.00 Bodycombat

Iltapalaksi omenoita, porkkanaa, kurkkua ja täysjyväpatonkia.

Olen itse erittin tyytyväinen päivään. Ihan hyvin tuli syötyä ja jaksoin jumpat todella hyvin.  

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat