Laura

Vierailija

Aupairin arki on kiireistä, mutta onneksi työajallakin voi urheilla. Nimittäin tänään tuli juostua tarhaan hakemaan lasta vähän pidemmän reitin kautta ku yleensä lisäksi eikö sitä sanota, että hyötyliikuntakin on urheilua. Näin lähti minun Boot Camp-kamppajan käyntiin. Ja kyllä sitä heti huomaa, että liikunta tekee hyvää keholla ja mielelle. (: aion jatkaa tätä hommaa!!

Kommentit (4)

Vierailija

nyt ei oo mun keho samaa mieltä kampanjan kanssa, sillä flunssa on ottanu taas vallan. Suunnittelin eilen illalla, että lähden aamulla lenkille. No aamulla ei ollut lenkille lähtö olo. Nenä tukossa, korvat lukossa, ääni poissa ja joka paikkaa särki. Ärsymys oli suuri, mutta yleensä ku oon kipeä Saksassa se tarkoittaa sitä, että olen lähdössä Suomeen! Ja näin on perjantaina otetaan suunta kohti Münchenisä ja sieltä lento kohti Rovaniemeä. Toivottavasti tuttu ilmasto antaa loistavan fiiliksen kuntoiluun! 

Boot Camp tavoitteissani ei ollu tarkoitusta laihtua, mutta amulla paino bäytti kilon vähemmän kuin helmikuun ekana päivänä. Kevyempi ja iloisempi fiilis :) liikunta kannattaa!

-Laura

Vierailija

MIKÄ FIILIS!!! oon nyt kahtena päivänä päässy käymään pienellä kävelylenkillä, vaikka flunssa ja antibioottikuurit ovatkin ottaneet vallan. Oon kuitenkin ollu paljon pirteempi ja iloisempi näin pienistäkin kävelylenkistä! Odotan innolla kun pääsen kunnolla hölkkäilemään ja nauttimaan tästä Rovaniemen säästä! <3 tykkään olla taas kotona käymässä

- Laura

Vierailija

Mikä pelastais tylsän ja ikävän torstaiystäväpäivä illan? Minulla sen pelasti ihana kävelylenkki parhaan ystäväni eli koirani kanssa! Muutama aste pakkasta ja hiljalleen sataa taivaalta lumihiutaleita! Ihanaa, mutta ihanempaa olisi olla tuo sama rakkaan kanssa. Hyvää ystävänpäivää teille

-Laura

Vierailija

Taas on päästy nauttimaan lenkkeilystä. Eilen kävin kaverin kanssa 1,5h lenkillä. Ihana ulkoilla ku on niin rauhallista ja kaunista. Näin muuten revontuletkin taivaalla!! Tänään sitten kävin koiran kanssa juoksulenkillä. Meidän koira ainakin tietää, koska ollaan menossa kotiin. Vauhti muuttuu heti nopeammaksi. Karkitkin ovat vaihtuneet hedelmiin. Lauantaina tyttöjen illassa syötiinkin vesimelonia, kiiviä ja banaania! Kyllä se vaan on, että ihminen on paljon pirteämpi ja reippaampi ku pääse kuntoilemaan! Huomenna aamulla lenkille ja sitten opiskelemaan.

-Laura

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat