mies ei ota yhteyttä!

Vierailija

Apua.

Näyttää siltä, että olen tehnyt itsestäni itsestäänselvyyden eräälle tapailemalleni miehelle. Mies on alkanut viilentyä ja minua ahdistaa. Loukkaa, että aluksi mies oli aktiivisempi, mutta sen jälkeen kun päästiin sänkyhommien tasolle niin alkoi viesteihin vastaamattomuus ja omituiset selittelyt, vaikka en ole juuri vaatinut mitään selityksiä tai roikkunut muuta kuin omassa päässäni ajattelen miestä todennäköisesti useammin kuin hän minua (ilmeisesti kerran kuussa). Alussa olimme yhteydessä viikoittain, mutta sitten alkoi haaleta ja viimeksi hän ei vastannut viestiini KOLMEEN VIIKKOON, tai siis se aika kului ennen kuin hän otti yhteyttä enkä minäkään sinä aikana pommitellut, sen verran ylpeyttä minulla on... Olin jo ehtinyt poistaa hänen numeronsa (varmaan kolmatta kertaa...) ja olin kovaa vauhtia unohtamassa, mutta hänen ehdottaessaan tapaamista houkutus kävi liian suureksi ja se tapaaminen päättyi pusuun ja "joo"-vastaukseen, kun käskin miehen soittaa. Nyt on kulunut viikko, ja mitään ei ole kuulunut.

Muita itseäni kiinnostavia miehiä minulla ei ole, joista saisin lievitystä tuskaani (dramaattista...), joten tämän yhdenkin epämääräisen suhteen olemassaolo saa minut tyytymään tähän. Tavatessamme mies vaikuttaa ihastuneelta, niin että luulisi hänen haluavan tietää kuulumisiani useammin kuin kerran kuussa, mutta eipä sitten ilmeisesti...

MITÄ_ihmettä mä teen, aionko ihan oikeasti odottaa toiset kolme viikkoa mitään yhteydenottoa...Ja jos/kun hän taas suvaitsee ilmoittaa itsestään, niin miten puhun hänen kanssaan tästä tilanteesta niin, että en kuulosta rasittavalta roikkujalta mutta teen selväksi, että en aio suostua tällaiseen mikäli meillä on vakavampi tulevaisuus? 

Kommentit (12)

Vierailija

Kuulostaapa tutulta. Itse olen tapaillut erästä miestä kohta 4kk ja hänen yhteydenottonsa on todella harvaa. Itse haluaisin nähdä paljon useammin, mutta miehellä tuntuu olevan kamalasti kaikkea menoa (ja aina ei edes ole, ei vain halua nähdä??). Olen yrittänyt olla ottamatta yhteyttä, mutta yleensä ikävä kasvaa liian suureksi ja sorrun ehdottamaan näkemistä. Mies yleensä kyllä suostuu näihin näkemisiin tai jos soitellaan, saattaa jopa itse ehdottaa näkemistä. Ahdistaa tämä tilanne todella, koska tuntuu, että olen tosiaan miehelle itsestäänselvyys. Toisessa tilanteessa antaisin kai vain olla, mutta ollaan ohimennen puhuttu myös yhteisestä tulevaisuudesta tai mies saattaa sellaisia asioita välillä väläytellä. Tämä mies tosin on eronnut pitkästä suhteesta viime kesänä, joten tämä voi vaikuttaa asiaan.

"MITÄ_ihmettä mä teen, aionko ihan oikeasti odottaa toiset kolme viikkoa mitään yhteydenottoa...Ja jos/kun hän taas suvaitsee ilmoittaa itsestään, niin miten puhun hänen kanssaan tästä tilanteesta niin, että en kuulosta rasittavalta roikkujalta mutta teen selväksi, että en aio suostua tällaiseen mikäli meillä on vakavampi tulevaisuus?"

Tämä on kuin minun ajatuksistani, valitettavasti en osaa oikein auttaa sinua ongelmassasi, voin vain kertoa, että täällä on kohtalotoveri :(

Vierailija

Kuulostaa tutulta myös täällä! Omalla kohdallani mies leperteli minkä kerkesi alkuun, mutta pääsy sänkyyni taisi olla ainut asia mitä ukko halusi. Surullista kyllä, mutta sinun tapauksesi kuulostaa harmillisen paljon samalta kuin minunkin:/ Suosittelisin jättämään miehen aivan omaan varjoonsa ja yrittäisin jatkaa eteenpäin. Vaikeaahan se on, mutta se olisi mielestäni paras vaihtoehto tähän kohtaan:( tsemppiä!

Vierailija

Ei voisi kyllä yhtään tutummalta kuulostaa, täsmälleen samanlainen tilanne mulla. Ollaan tapailtu 2-3kk, tunnettu jo sitä ennen pidemmän aikaa kavereina, mutta mulla oli pieni aavistus että tää tyyppi olis ihastunu. 2kk juteltiin päivittäin ja tää mies otti tosi usein yhteyttä ja laittoi paljon viestiä. Ja sain sellasen kuvan että kiinnostaa oikeastikin. Sänkyhommat alkoi melko alussa ja oli viikottaista. Parin kuukauden jälkeen otin sitten esille että mikä tää meidän juttu on mut mies ei tiennyt haluaako parisuhdetta kun entiset jutut ei ole onnistuneet. Sovittiin että otetaan rauhassa ja mies sanoi etten ole hänestä eroon pääsemässä. Kuitenkin tuon jälkeen oon huomannut, että mies ottaa etäisyyttä ja oon yrittänyt antaa hänen olla rauhassa. Juttelukin vähentyi huomattavasti noin yhdestä kahteen kertaan viikossa. Yksi yökyläily tuon jälkeen tapahtui, mutta silloinkin tuntui siltä, että joku on pielessä. Nyt olen ehdottanut näkemistä pari kertaa mutta saan "emmä tiiä" "katotaan"-vastauksia eli tilanne on aika selkeä. Harmittaa vaan tällainen et ensin annetaan ymmärtää, että kaikki on ok ja sitten aletaan välttelemään.

Oletko sinä jutellut asiasta suoraan tämän miehen kanssa, että mitä mieltä hän on suhteestanne? Sinuna kysyisin suoraan että mitä mies susta haluaa, ei tollanen roikottaminen oo kuitenkaan reilua sulle ja sulla on oikeus tietää missä mennään. Itse lähestyin niin, että sanoin miehelle etten halua painostaa enkä vaadi mitään, mutta halusin kuitenkin tietää että missä me miehen mielestä mennään. Ainahan on se riski että mies pelästyy tästä. Mutta parempihan se on kai tietää ennenkuin olo käy liian ahdistuneeksi ja juttu kerkeää mennä niin pitkälle, että ylipääseminen vaikeutuu. Tiedän ettei oo helppoa, itse oon itkenyt viikon putkeen.. Tai sitten toinen vaihtoehto on se ettet ota mieheen enää YHTÄÄN mitään yhteyttä ja yrität keskittyä muihin asioihin. Jos mies ottaa yhteyttä ja pyytää nähdä niin kysyt suoraan mitä hän haluaa noilta teidän näkemisiltä ja kerrot, että sua satuttaa liikaa kun et tiedä missä mennään. Toivon todella että saat selvyyttä tuohon tilanteeseen :)

Vierailija

Kiitos tsempistä ja omien kokemustenne jakamisesta, auttaa paljon että tietää että on kohtalotovereita :) Vaikka nyt sen arvaakin että ei sitä varmasti ole ainoa nainen planeetalla joka tuskastelee näiden asioiden äärellä, niin kyllä toi konkreettinen tieto "ettei ole yksin" ja tsemppi auttaa :) Toivottavasti me nyt opitaan tajuamaan oma arvomme eikä jäädä junnaamaan sellaisiin ihmissuhteisiin jotka vaan kuluttaa. Hassua, että toisaalta sitä odottaa miehen yhteydenottoa, mutta toisaalta pelkää sitä, koska tietää näin kierteen jatkuvan... Mä en joo ainakaan nyt aio ottaa häneen yhteyttä vaikka miten ikävä koettelisi, vaan yritän jatkaa normaalia elämää ja jos mies itse ikävöi niin sitten se on varmaan jonkinlainen keskustelun paikka jos nähdään... Mutta tosiaan ei taida muu auttaa kuin että life goes on, tsemppii kohtalosisarille ja vielä kiitti :) -aloittaja

Vierailija

Miehillänne on avovaimo/vaimo kotona, eikä hän ole siitä teille erikseen maininnut. Tarkastakaapas ensi kerralla miehen osoiteluettelo; antakaa hänen tarkastaa omanne. Jos teitä on viilattu linssiin, ottakaa yhteyttä vaimoon.

Vierailija
Vierailija

Ylempään vielä lisäyksenä; jos mies olisi teistä OIKEASTI kiinnostunut, hän ottaisi yhteyttä. Nim.merk. mies 23

Tuossa valitettavasti erittäin suuri mahdollisuus :(

Vierailija

Avataan sanaista arkkua ja vastataan miehen näkökulmasta:

Pakko kysyä alkuun, mistä te oikein revitte näitä jäbiä?

Kuitenkin, jos mies olisi oikeasti kiinnostunut yhteydenotot eivät hiipuisi, ainakaan noin paljoa. Jos kyseessä olisi esim. sairaus - henkilö vuoteen oma 2vk, hän kyllä ilmoittaisi.
Kuullostaa siltä, että ko. henkilöä kiinnosti ainoastaan päästä sänkyyn tai hänellä on siinä samassa useampi nainen "pyörityksessä".
Jos kyseinen tapahtuma kävisi itselleni, antaisin henkilölle viikon aikaa, koska mahdollisuus inhimillisyyteen. Sen jälkeen homma olisi siinä. Muutenkin uskoisi yllättävien katoamistemppujen laittavan hälytyskellot soimaan?

Henkilökohtaisesti, jos löytäisin itseäni kiinnostavan naisen, tottakai pyrkisin tekemään kaikkeni että meistä tulisi jotain. Moni ystävänikin on samoilla linjoilla.

- Leiska

P.S Tottakai jokaisella on oikeus vaatia ja saada vastaus kysymykseen - Mikä on meidän tilanne? Jos henkilö ei pysty sitä antamaan/pelästyy/ei ole rehellinen tai jotain muuta joka ei ole suora vastaus - Miettisin itse siinä vaiheessa onko tämä kaiken arvoista?

tietoa

= miehellä on varmaan jonkinlaista kiinnostusta(kun hengaatte-on) mutta sitten 30-60prosenttia verrattuna suhun.. ei oo tullut sitä KABUUM !! vielä, joka saattaa yhtäkkiä vaan tulla. oot vaan oma ittes.

miehet ja naiset vastaavat emmä tiiä katotaan (tiedän tunteen oon tätä miettinyt niin paljon mulle on tehty näin ja itse olen tehnyt näin ) eli toiselle vastataan noin yleensä kun kysyjä on tyyliin: "hei vvois tänää tehä jotain vai miten sulle sopis ;D " :) nii se tuee sellanen miten sen nyt sanois?inasen ahdistunu olo?huomaa et se kysyjä on innostunu nii yrittää luoda tolla emmäääää nyt tiiä katotaan nyt vastauksella etäisyyttä -ettei se toinen nyt ihan siihen tunkeile niillä jutuillaan liian lähelle. vaikka hullulta kuulostaakin. se toinen ei pelaa mitään mutta kun sen tunteet ei oo niin kiinnostuneet "ihastuneet"vielä tai siinä asteella ja haluaa vähän luoda siihen kysyjään etäisyyttä. silloin vastataan koska nähään? :) "emmä tiiä." (apua ----------) karkuun.pientä etäisyyttä.kiitos.piste. 

_______

matthewlove

eli olkaa omia ittejänne. kumppan/deitti mikä nyt onkaan ei yritä pelailla siis mitään trust me. :) vaikka ei ottais yhteyttä viikkoon näkemisen jälkeen ja olisi  vähän etäinen ym,ja keirre jatkuu. ELI NYT  TEEMME NÄIN:uskokaa mitä mies sanoo. hän EI TIEDÄ koska haluaa nähä ei ole ajatellut asiaa EI TIEDÄ. ei se suurempaa. HÄN VOI OLLA TEISTÄ KIINNOSTUNUT JA TEISSÄ EI OLE MITÄÄN VIKAA MUTTA HÄN EI VAAN TIEDÄ,AI MIKSI?KOSKA HÄNELLE EI OLE VIELÄ SYTTYNYT KABUUMKIINNOSTUSTA ETTÄ OLISI PALAVASTI HALUKAS NÄKEMÄÄN JA OIKEIN IHASTUNUT, KERRON ASIAN. SE SAATTAA SYTTYÄ JA KYLLÄ,SE VOI SYTTYÄ. KUN OLETTE OMIA ITSEJÄNNE.NEUTRAALEJA. PIDÄTTE STANDARDINNE MUTTA ETTE OLE ILKEITÄ TOISTA KOHTAAN. VIIMEISIN ASIA MITÄ TODELLAKAAN EI SAA TEHDÄ ON ETTÄ RUPEETTE KYSELEMÄÄN SUHTEEN TILASTA SE karkoittaa jokaisen normaalinkin ihmisen kuka ei ole teidän vanha poikaystävä 5v sohvalta vaan kohtuu uusi tuttavuus. sellasia ei kysellä ventovierailta vaikka asioista olisi hyvä ja on puhua suoraan tässä tilanteessa ei kannata koska e painostaa toista tai saa perässä roikkuja fiiliksen ja mies muistaa taas että aa ainii toi anni olikin se meistä joka haluskin enemmän suhdetta kun se tossa kyselee jäiks-olisin ollut ihan comfort mutta nyt kun se kysy niin hmmm...emmä.....ja hiljentyminen sulkeutuminen. apua mietintävaihe rupeaakin miettimään. antaa sen olla miehen (x)päätösja omalla painollaan oleva hänen ajatus jos hän haluaisi suhdetta,huomaa kukaan ei ahdistele häntä, hänelle saattaa tulla kiinnostus vaikka  6kk päästä jos hän vaikka huomaa sinulla olevan oma elämä ja tulee esim jostain asiasta itselleenkin yllätykseksi mustasukkaiseksi?ja päättää ottaa sinuun yhteyttä. sen pitää van OMALLA PAINOLLAAN SYTTYÄ SAMALLE ASTEELLE.

käykäähän kuunteleen youtubesta mathew husseyn parisuhde videot 2016 !:) love coach 

pettäjän tarina

pettämisen merkit sitten erilaiset parisuhteessa,:

yleensä mitä oon huomannut niiin ympäripyöreet vastaukset"kiire" "töissä edelleen" " soitanssulle myöhemmin"ja ei soitakkaan?? ahdistuut joskus. et enää tiedä hänen jutuistaan samanlailla kuin ennen. uusia kavereita?"muru <3"(täyttä shittiä tää sana yrittää vaan pitää naisen tyytyväisenä sanalla )ja olevan siinä varalla sielä ja usein nainen ei edes itse tajua tätä. näkee muita samalla ja puhuu samalla pahaa exästään ketä todellakin vielä varmana näkee. odotat himassa kiltisti,ei edes tajua sinua humuutetaan 1-0. sitten jäätkä ei tuukkaan yöllä luoksesi katos vaan tulikin jotain muuta voihan vitsipitsi tulikin kurkkukipeeks tai pitääkin mennä kotii :(<3ku nii aikanen herätys.pus.

saanko kysyä tässävaiheessa yhtä asiaa: kysyykö mies koskaan teijän kuulumisia,tai yrittää järkätä paljon aikaa itse teille vaikka ei jaksais olis "rättiväsyny"? onko kertonut miksi välittää ja haluaa olla yhdessä?normaalia toimintaa maanläheisiä juttuja? pitää yhteyttä itte silloin kun ette näe???? eisentään jätä vastailematta viesteihin tai suutu jos kysyt jotain asioita? 

joskus pettäjä ei itsekkään tiedä miksi pettää. ehkä alunperin suhteen motiivit oli väärät, ei "oikeat". haluttiin turvaa tarpeeseen(vääräsyy) miksi ryhdyttiin suhteeseen mutta jotain puuttui joka ajoi juttelemaan muille ja tekemään vääriä tekoja. joskus taas voi itse sabotoida suhdetta jos ei välitä toisesta ja haluaa päästä eroon mutta ei saa sanotuksi uskalla jättää,rupee tekemään tekoja ja alitajuntaisesti sabotoimaan että toinen jättäisi. ym niin monia syitä. pettämisestä voi muuttua se ei ole enää tabu se on yksi suhteen ongelma muttasiittä voi muuttua. jos tajuaa itse että kaivoin itse itselleen vain kuoppaa ja särki oman sydämensä, voi tajuta asioita. minulle itselleen kävi niin, petin täydellistä mukavaa poikaystävääni halusin olla vain jonkun kaa joka on tuki ja turva,ei välittänyt hänestä muuten,petin ym valehtelin. loppujenlopuksi minä jäin yksin ja pelästyin. minua sattui. en enää halunnnut satuttaa itsekkäästi omaa sydäntäni, jatkoin elämääni päätin että en voi enää seurustella jos en pysty olemaan pettämättä. tiedostin siis että olen riskialtis tälle asialle. aloitin uuden suhteen.en pettänyt vuosiin en koskaan.sitten vasta tajusin vuosia vuosia myöhemminn kun minua itseeni petettiin silloi vasta tajusin,"nyt ymmärrän" NYT VASTA ymmärrän miltä ex kumppanistani tuntui. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat