Confidence is not for sale

Vierailija

http://confidenceisnotforsale.blogspot.fi/

Helmikuun ensimmäinen päivä lähti tietysti käyntiin aamulenkillä! Kyllä nukkuminen olisi houkutellut, mutta tavoitteet on tehty saavutettaviksi :) Kyllä päivä on nyt helpompi saada käyntiin, kun oon jo aamusta saanut jotain tehtyä. Seuraava aamureippailu olisi suunnitteilla sunnuntaiaamuksi ja huomenna puolestaan salitreenin vuoro. Tänään menen illalla kavereiden kanssa ravintolaan, täytyy tarkkaan miettiä mitä syö, kun mulla on kesään asti käynnissä herkkulakko / roskaruokalakko. We'll see!!

- Emilia

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Viikonloppu meni hyvin ja tänäänkin aamulla kävin aamukävelyllä, aika lyhyt lenkki oli mutta parempi kuin ei mitään :D Viime viikolla tuli muutenkin liikuttua suunnitelmien mukaisesti, toivottavasti ens viikko menee vähintäänkin yhtä hyvin. Blogista löytyy uutta päivitystä ja kuvia viikonlopulta :)

- Emilia

Vierailija

Buu, mikä näissä maanantaissa aina on niin vaikeaa? Väsyttää eikä mitään saa aikaiseksi. Jalkatreeni siirtyy siis huomiselle, mutta vedetään huomenna sitten semmonen killeritreeni ettei oo nähty :) Aamulla taas aamuaerobisen vuoro, toivottavasti ei ole ihan hirveen kylmä! Sää on kuitenkin vaan tekosyy, tarpeeks vaatetta niskaan ja musiikit korville niin ei se oo muuta kuin lähteä.

Aina ei onnistu suunnitelmat, mutta tärkeintä onkin jatkaa silti päättäväisesti eteenpäin eikä ikinä luovuttaa! It doesn't matter how many times you fall, but how many times you stand up.

Toivottavasti muilla meni maanantai paremmissa merkeissä ;)

- Emilia

Vierailija

Jos eilen ei saanut mitään aikaiseksi (paitsi 20 minuutin venyttelyt, kehonhuoltokin on tärkeää!), niin tänään on sitten riittänyt energiaa vaikka mihin! Aamulenkille lähteminen ei tuntunutkaan yhtään huonommalta idealta ja puolen tunnin lenkin jälkeen oli ihan mahtava fiilis! Alan pikkuhiljaa ymmärtää aamuliikkujia, koska päivästä tulee muutenki energisempi ja tehokkaampi kun aamusta jo liikkuu :)

Lisäksi kävin tänään tekemässä salilla sen lupaamani jalka-treenin ja huomenna tuntuu! Oma edistyminen on mun mielestä ehdottomasti suurin motivaationlähde: mikäpä sen mukavampaa kuin huomata vaatteiden jäävän liian pieneksi tai jaksavan treenata isommilla painoilla kuin edellisellä kerralla. Nyt voikin sitten ihan hyvällä omatunnolla istuskella TV:n ääressä ja koneella blogeja lueskellen!

Mukavaa viikon jatkoa jokaiselle!

- Emilia

Vierailija

Salitreeni (selkä, hauis) sekä 40 minuutin pyöräily takana ja lihakset kiittää :D Salilla tuli just sopivasti "Hurja painonpudotus" niin sitä katsellessa jaksoi ihmeellisen hyvin polkea ;) Mulla loppu salijäsenyys tuonne nykyiselle salille ja käyn testaamassa uutta salia, mutta se siirtyy varmaanki sunnuntaille..

Huomenna taas aamuaerobinen, toivottvasti saa revittyä itsensä sängystä ulos! Perjantaina pitäis nimittäin klo. 9:00 eteenpäin istua koulun salissa kirjottamassa äikän tekstitaitoa ja ajattelin ennen sitäkin käydä lyhyen (n. 15 min) kävelyn, jotta vähän virkistyy ja heräilee ennen kirjotuksia!

Illan ohjelmassa koulujuttujen lisäksi klo. 21:00 yks mun lempparisarjoista eli "Jutta ja puolen vuoden superdieetit" ja lisäksi dippivihanneksia, nam!

- Emilia

PS: Jäi Runebergin torttu tänä vuonna syömättä, mutta ens viikolla yks laskiaspulla taitaa olla ihan ansaittu, kunhan on yo-kuunteluista selvinnyt!

Vierailija

Heyyy!

Sain itseni aamulla ylös ja aamulenkille, vaikka tiukaa teki! Ulkonakin oli vaatimattomat -17 astetta pakkasta, mutta eihän se auttanut muu kuin pukea tarpeeksi vaatetta ja lähteä reippailemaan. Kyllähän lupaukset täytyy pitää ja siinä suhteessa tästä Boot Campista saa kyllä hurjasti motivaatiota!

Nyt äkkiä unten maille ja toivottavasti huomenna on kaikki kielen keinot, argumentaatioanalyysit ja muut äikän jutut mielessä kun niitä tarvii! Palaillaan!

- Emilia

Vierailija

Heippa!

Eiliset kirjoitukset tais mennä ihan hyvin! Mulla oli eväänä täytetty ruisleipä, banaani, protskupatukka ja kourallinen maapähkinöitä. Myöhemmin tuli vielä herkuteltua sillä laskiaispullalla - olihan se hyvää, mutta nyt on sitten tarkotus seuraavan kerran herkutella vasta mun lakkiaisissa 1.6. :) Liikunnan puolesta on tullut kaksi lepopäivää (tai no tänään oon ollut 6 tuntia töissä ja se on levosta kaukana), mutta huomenna taas aamusta kävelylenkki, jotta tulee se tavoitemäärä eli 3 krt / vko täyteen.

Tämän illan suunnitelmiin kuuluu Putous ja vaahtokylpy, whee!

- Emilia

Vierailija

Hei!

Blogista www.confidenceisnotforsale.blogspot.fi löytyy oikea kilometripostaus viikonlopun fiiliksistä. Ei ole ihan suunnitelmien mukaan mennyt kaikki, koska kuulin ikäviä uutisia yhteen mulle tärkeään ihmiseen liittyen ja kirjotusten ja penkkarijärjestelyiden ja töiden takia oon ollut ihan puhkipoikkiväsynyt.. Ens viikolla kuitenkin kaikesta kiireestä huolimatta back on track, koska liikunnasta tulee hyvä mieli ja oon jo nyt huomannut, ettei päivä voi alkaa paremmin kuin aamureippailulla.

Toivottavasti muilla on mennyt hyvin ja tsemppiä ens viikkoon, tässähän ollaan kohta helmikuun puolessa välissä jo ! ;)

- Emilia

Vierailija

Helouuu,

täällä on ollut muutaman päivän hiljaista, mutta se ei tarkoita sitä, että olisin unohtanut Boot Camp-haasteen ;) Huomenna on penkkarit ja viime päivät ovat menneet niitä valmistellessa. Innolla odottelen huomista!

Tänään aamulla kävin 45 minuutin aamulenkin, kun ulkonakaan ei ollut ihan hirveää pakkasta. Huominen menee penkkarihulinoissa, mutta viikonloppuna viimeistään tulee taas bloginkin puolelle isompaa juttua.

- Emilia

Vierailija

Heyy,

penkkarit on saatu onnistuneesti juhlittua! Oli tosi mukava päivä, mutta väsymys voitti ja olin kotona jo kahden aikoihin. Tänään aamulla kävin 40 minuutin aamulenkin ja kokkailin eka kertaa ikinä BATAATTISOSEKEITTOA ja siitä tuli kyllä tosi herkkua, vaikka itse sanonkin :D

Tulin viikonlopuksi mun perheen luokse ja täällä muut on viettäny pitsaperjantaita, mutta meikäläinen teki täytetyn ruisleivän itselle. Blogin puolella on uutta postausta, joten kannattaa käydä sinne kurkkaamassa. Ens viikolla pääsen VIHDOINKIN takaisin salitreenien pariin! Hulluksihan tässä meinaa muuten tulla ;)

Mukavaa viikonloppua!

- Emilia

Vierailija

Heipparallaa,

tänään on ollut kyllä hyvä päivä. Aamu alkoi taas aamureippailulla ja sen jälkeen oon ollut koko päivän tosi pirteä ja hyväntuulinen! Blogista löytyy fiiliksiä ja ens viikon suunnitelmia enemmän, mutta voisin tässä vielä jakaa herkullisten protskulettujen reseptin:

HELPOT PROTEIINILETUT

1 kananmuna

1 kananmunan valkuainen

1 banaani

½ mitallista protskujauhetta (mulla on suklaanmakuista)

Muussaa banaani ja sekoita kaikki ainekset keskenään. Paista kookosöljyssä miedolla lämmöllä n. 5 minuuttia. Lisää päälle esimerkiksi marjoja tai nauti sellaisenaan.

Tästä tulee kyllä ehdottomasti mun viikonloppuherkku! Hyvä vaihtoehto "tavallisille" herkuille, muttei maun puolesta kyllä häviä yhtään. Oon kokeillut erilaisia reseptejä aikaisemminkin, mutta tämä oli kyllä niin maun kuin ulkonäönkin puolesta paras. Ja on muuten helppo ja nopea valmistaa!

Ens viikolla jatkuu kunnolla treenaaminen tämän kevyemmän viikon jälkeen!

Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa itse kellekin :)

- Emilia

Vierailija

Heyyy!

En ole varmasti ainoa, joka on tänään fiilistellyt tuota ihanaa auringonpaistetta! Ihanaa, että tässä ollaan taas matkalla kevättä ja kesää kohti. Tietysti täytyy nauttia vielä talvestakin: mun mielestä nyt alkaa se paras jakso eli aurinkoiset ja leudot talvipäivät, jolloin voi hypätä suksien päälle ja lähteä hiihtämään / laskettelemaan! Huhtikuun alussa oon lähdössä neljäksi päiväksi Rukalle ja siellä aion kyllä ottaa kaiken ilon irti. Onneksi ihan täällä kotikaupungissakin on hyvät liikuntamahdollisuudet!

Mun treenisaldo tähän mennessä on seuraavanlainen:

maanantai: aamuaerobinen (30 min reipas kävely)

tiistai: aerobinen (30 min reipas kävely), 1 h Spinning, 30 min CxWorx

keskiviikko: aamuaerobinen (15 min ylämäkikävelyä salilla), 45 min salitreeni (rinta, olkapäät, ojentajat)

Eli hyvin on lähteny viikko käyntiin! Eilen olin pitkästä aikaa muuallakin kuin salilla, ja olipa vain ihanaa :) Mun elämäntapamuutoksen aloituksesta tulee parin päivän päästä VUOSI täyteen, hullua! Teen varmasti blogin puolelle isompaa postausta ja ennen/jälkeen-kuvia.

Tänään on edessä vielä kunnon venyttelyt ja huomenna taas aamusta salille: oon nykyään ihan aamutreenaaja, ihana kun saa heti aamusta jotain aikaiseksi ja sitten on energinen olo koko päivän! Tänäkin aamuna pomppasin klo. 8 virkeänä ylös ja suoraan salille. Mullahan on nyt siis lukuloma kirjotuksia varten käynnissä ja hyvin oon jaksanut lukeakin, kun aamulla on ensin vähän liikkunut.

Nyt jatkuu kuitenkin opiskelut, palaillaan!

- Emilia

Vierailija

Heiii,

oon välillä tosi aikaansaamaton, mutta tänään on ollut kyllä tehokas päivä! Heräsin jo aamusta lukemaan kirjoituksiin ja äsken kävin tekemässä selkä-hauis-pohkeet-treenin salilla ja HUHHUH mikä fiilis!! Nyt ei muuten kädet nouse :-D Huomenna aamulla sitten tämän viikon kolmas aamuaerobinen ja salille jalkatreeni.

Tänään on muutenkin ollut hyvä päivä: aurinko on paistanut, uskaltauduin vihdoin tilaamaan Ginalta yhdet housut ja ne on kyllä rakkautta ensisilmäyksellä, nyt katselen tässä Putouksen finaalia ja myöhemmin tänään Cheekin keikalle tyttöjen kans! Joitaki varmasti ärsyttää tämmönen superhehkutus, mutta mun mielestä on hyvä osata iloita pienistäkin asioista :) Välillä on ollut vaikeaakin eikä mikään mene kuin Strömsössä, mutta tärkeää on vain pitää päänsä ja jatkaa positiivisella asenteella eteenpäin!

Tällaisia ajatuksia näin lauantai-iltana. Huomenna kirjoitan blogin puolelle pidempää postausta ja ajatuksia tältä viikolta, käykää siis kurkkaamassa http://confidenceisnotforsale.blogspot.fi  :)

- Emilia

Vierailija

Helouuu,

Boot campin viimeinen viikko starttasi käyntiin ! Helmikuu on mennyt kyllä ihan hullun äkkiä.. Vaikka tämän kuun haaste pian loppuu, jatkuvat aamulenkit ja sama linja. Voisi melkeinpä keksiä ensi kuuksi jonkun uuden haasteen ja keskittyä siihen :-)

Cheekin lauantainen keikka oli ihan supermahtava, mutta kävi melkein treenistä se kolmen tunnin pomppiminen ja yritykset pysyä pystyssä - ja siis ihan vaan siksi, että 3.rivissä ihmiset töni minkä ehti. Me mentiin tyttöjen kanssa ihan vesilinjalla :-)

Sunnuntaiaamuna heräsin jo 8 aikoihin ja kävin puolen tunnin kävelylenkin! Ihanasti paistoi aurinkokin enkä malta odottaa miten lenkkeilyilmat paranee päivä päivältä. Lauantaisen selkätreenin jäljiltä oon enemmän jumissa kuin koskaan ennen, tais mennä siis kunnolla perille.. Tänään mä oon käynyt piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa vähän shoppailemassa ja löysin kengät ja tattadaaaaaa täydellisen mekon mun yo-juhliin! Nousi opiskelumotivaatiokin kertaheitolla, sillä kesäkuun 1.päivä mä aion painaa sen valkoisen lakin päähän.

Lisäksi keksin hyvän tavan tehdä opiskelusta edes vähän mielenkiintoisempaa: ostin muutamia ruotsinkielisiä treenilehtiä ! Siinä oppii uusia sanoja ja tiedä vaikka saisi hyviä vinkkejä omaan treenaamiseen ja ruokavalioon ;)

Kuten mä tuossa esittelytekstissä kirjoitinkin, huomenna tulee vuosi täyteen siitä kun aloitin tämän elämänmuutosprojektin ! Sen kunniaksi oon tehnyt sellaista ennen / jälkeen - postausta, joten kannattaa huomenna olla blogin puolella kuulolla.

Aurinkoista maanantaita jokaiselle :)

- Emilia

Vierailija

Heiiiii,

tänään oli se päivä, kun mun elämäntapamuutos-päätöksestä tuli vuosi täyteen! Käykää kurkkaamassa tänne http://confidenceisnotforsale.blogspot.fi , sillä tein ennen-jälkeen postausta, josta näkyy tämä vuoden uurastuksen tulos :-) Kyllä tässä voi jo olla itsestään ylpeä, vaikka tekemistä silti vielä riittääkin! Innolla odottelen jo miltä vuoden päästä näyttää.

Mahtavinta on ulkoisen muutoksen lisäksi yleisesti hyvä olo ja parempi itsetunto. Kuinka ehkä ensimmäistä kertaa elämässään tuntee, että on oikeasti hyvä jossakin eikä aamulla peiliin katsoessa tarvi olla pettynyt ja surullinen, vaan voi hymyillä leveästi!

Eilen oli aivan mahtava aurinkopäivä ja siitä motivoituneena kävin n. puolen tunnin juoksulenkin. Ensimmäinen juoksemalla tehty lenkki tälle talvelle, mutta hyvin kulki ja sai pitkästä aikaa laittaa aurinkolasitkin päähän ;-) Tänä aamuna olin rehkimässä salin puolella ja tein kyllä semmosen jalka/peppu-treenin, että huomenna tuntuu! Pitäisi aina vain muistaa rohkeasti lisätä painoja ja haastaa itseään, sillä siten niitä tuloksiakin tulee.

Huomenaamulla on toivottavasti samanlainen auringonpaiste, sillä huomenna onkin sitten aamuaerobisen vuoro! Tässä vielä mietiskelen, että menisinkö juosten, kävellen, hölkäten vai hiihtäen :-D Elämä on valintoja täynnä! Saa nähdä minkälaiset on fiilikset huomenna, mutta se on varmaa, että Boot Camp-haaste on täytetty ja aamuaerobiset ovat tulleet jäädäkseen! Miten ne aikaisemmin tuntuivatkin niin ylitsepääsemättömiltä?

Ihanaa tiistaita jokaiselle !

- Emilia

Vierailija

Heipparallaaaa :)

Huippu päivä takana! Aamulla oli ihan hullu lumimyräkkä, mutta ei muuta kuin musiikit korville ja lenkkarit jalkaan niin hyvä lenkki tuli tehtyä. Oon aina ollut niin aamu-uninen, mutta nykyään sitä jaksaa herätä ihan eri tavalla kun on elämäntavat muutenkin kunnossa. Muuten päivä meni opiskellessa, mutta illasta kävin vielä 40 minuutin palauttelevan kävelylenkin - jalat on nimittäin AIVAN jumissa eilisen jäljiltä :D

Nyt kuitenkin unten maille, jotta jaksaa aamulla lähteä reenaamaan puolestaan käsiä ;) Huomenna onkin jo viimeinen päivä Boot Campia, mutta yleisfiiliksiä lisää huomenna. Öitä!

- Emilia

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat