Gynelle?

Vierailija

Moikka cosmonaiset! Olen jo pidempään halunnut mennä gynelle, jotta saisin uudet pillerit käyttöön. En siis koskaan ole gynellä käynyt ja nytkään rahatilanne ei todellakaan ole sellainen, että olisi varaa mihinkään ylimääräiseen. Sain edelliset pillerini aknen hoitoon ja olen uusinut reseptiä jo kahden vuoden ajan.

Nyt kuitenkin luin tästä, että juuri ne pillerit joita syön, (Diane Nova) ovat aiheuttaneet kuolemia. Eikä tämä edes ole tärkein syy, vaan ne myös aiheuttavat mielentila muutoksia yms. 

Kysymys siis onkin, että kuinka paljon maksaa gynelle meneminen ja mistä tiedän mille gynelle minun tulisi mennä? Asun siis pääkaupunkiseudulla. Olisi myös kiva käydä sukupiolitauti testeissä varmuuden vuoksi. 

Kannattaako mennä julkiselle vai yksityiselle ja minkä hintaista tämä hupi on? Olen jo pidempään miettinyt tätä ja olisikin kiva saada nyt vastaus :) 

Kommentit (4)

Vierailija

Mun mielestä kunnallisella gynellä käynti ei maksa mitään eikä tautien testauskaan:) Ainakaan täällä. Tietty sitten pillerit maksaa ja maksat ne itse. Yksityisellä maksaa paljon, riippuu paikasta. Kannattaa mennän kunnalliselle!

Vierailija

Kannattaa mennä kunnalliselle! soitat terveyskeskukseen omaan tiimiisi jonka kautta saat ajan gynelle sekä labraan lähetteen jolla pääset sukupuolitauti testeihin. Yleensä kun maksaa kerran vuodessa noi 30 e laskun tervevydenhuoltoon niin saat sillä hinnalla terveyspalvelut vuoden verralta maksettua. En muista tarkkaan mitä oma gyne käyntini maksoi. En uskalla sanoa varmaa oliko se ihan ilmanen kuitenkaan.  Mutta yksityiskäynti maksaa noin 80 e.

Mene kunnalliselle ja kerro gynelle huolesi! tsemppiä!

Vierailija

Itse olen nyt vuoden syönyt Diane Nova- pillereitä enkä ole huomannut minkäänlaisia sivuvaikutuksia niissä. Mielenkiintoni kyllä herätti kun mainitsit kuolemantapauksista. Onko ne suoranaisesti yhdistetty kuitenkin noihin pillereihin? :o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat