Järki lähtee tän miehen kanssa! Apuja?

Vierailija

Yritän selittää tän lyhyesti.

Tavattiin erään miehen kanssa useampi kuukausi sitten. Välillämme oli heti kipinöintiä, mutta mies taisi haluta minusta vain hauskanpito seuraa. Kun homma alkoi mennä vähän vakavammaksi, hän häippäisi ja katkaisi kaikki yhteydet muhun.

Nyt ollaan tuolla turuilla ja toreilla törmätty ja mies katsoo mua pitkään suoraan silmiin, muttei kuitenkaan ole ottanut mitään yheyttä.

Itse olen todella ihastunut tähän mieheen ja mietinkin kannattaako lähestyä häntä vielä kerran. Kysyä ihan suoraan, mikä on meininki. Mutta pelkään, jos vietän yön miehen kanssa, hän saa jälleen hauskanpitonsa ja jättää minut taas.

Järkihän tässä huutaa, että "ei", mutta tunnepuoli ei vaan jätä rauhaan.

Mitä kannattaisi tehdä...? Oon ihan toivoton. Tuntuu, että pieni palanenkin tuosta miehestä riittäisi, koska olen niin ihastunut häneen.

Kommentit (3)

Vierailija

Kerro, että hän jä teidän välinne mietityttää sinua. Itse olen huomannut, että asiat selviää kaikkein parhaiten, kun selittää asiansa mahdollisimman rehellisesti. Älä kuitenkaan painota hänelle liikaa omaa ihastumistasi, ettei hän pelästy, mutta tee selväksi, ettei hän voi leikkiä tunteillasi miten tahtoo. Mutta vinkkini siis, puhu. Tee selväksi, että haluat selvittää olisiko teistä johonkin vakavampaan, ettei hän kuvittele pelkän hauskanpidon riittävän sinulle ikuisesti.

Vierailija

Lisää mielipiteitä olis kiva saada....? En ole vieläkään päättänyt, mitä teen tuon miehen kanssa.

En halua, että hän satuttaa minua taas, mutta tuntuu ihan mahdottomalta pysyä poissa:(.

t.aloittaja

Vierailija

Olen myös samaa mieltä asiasta, että rohkeasti vain kysymään hänen tunteistaan ja ajatuksistaan, sekä olemaan rehellinen omista tunteista. Asia kuitenkin vaivaa sinun mieltäsi ja jos et tartu härkää sarvista, niin asia jää sinua vaivaamaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat