Kuukausipäivä

Vierailija

Viikonloppuna minulle ja poikaystävälleni tulee 5. kuukausipäivä, ja vaikkemme yleensä vietä mitenkään kuukausipäiviä ihmeellisemmin, nyt ollaan riidelty ja pahoitettu toistemme mieltä, joten haluaisin yllättää poikaystäväni keksimällä koko päiväksi jotain kivaa ja erikoista yhteistä tekemistä. Olisko mitään ideoita mitä voisin kehitellä ylläriksi? :) Lahjaideoitakin ois kiva saada ja kuulla teidän omia kokemuksia!

Kommentit (6)

Vierailija

Mun mielestä kun ootte ollu vasta noin lyhyen aikaan, niin ei mitään lahjoja kannata ostella, kun ei oo syntymäpäivä tms., mutta jos haluat, niin jotain josta poikaystäväs pitää:) Ja menkää vaikka leffaan (tai vuokratkaa) ja laittakaa yhdessä jotain hyvää ruokaa ja jos seksiä harrastatte, niin jotain kivaa makuuhuoneen puolella (esim. uudet alusvaatteet)!

Vierailija

Oih, meilläkin tulossa poikaystävän kanssa sunnuntaina 4 kuukautta täyteen, ja vaikkei mekään aiemmin olla edes ajateltu tehdä mitään erityistä kuukausipäivänä, niin nyt kun ollaan oltu matit kukkarossa viimeiset pari viikkoa ja mulla oli tilipäivä tänään, olisi ihanaa tehdä sunnuntaista oikein luksuspäivä, mutta ideat vaan uupuu :D 

Eli samoja ongelmia täälläkin, olisiko joku viisas jolla on pitkän parisuhteen kokemukset takana joka voisi auttaa? (:

Vierailija

Meillä tulee poikaystävän kanssa maaliskuussa viis vuotta täyteen. Okei se on "vähän" enemmän ku teillä, mut me ajateltiin vuokrata hotellihuone toisesta kaupungista, käydä syömässä ravintolassa (viinin kera), ehkä ottaa joku hieronta tai jotain vastaavaa ja sitten nauttia vain toistemme seurasta hotellihuoneessa ;) Tämä nyt on tämmönen kalliimpi vaihtoehto.

Mut jos rupeen muistelee noita ku me vietettii kuukausipäiviä, niin me ostettiin toisillemme joku pieni lahja esim. suklaarasia ja ruusu tai joku halpa mutta kiva pikku lahja. Joskus mä olin tehnyt ruokaa alkuruuasta jälkiruokaan. Ja kerran poikaystäväni oli suunnitellut illan: Menin hänen luokseen kun hän pyysi, hän oli tehnyt itse (mikä on hyvin harvinaista) meille texmex salaatin ja menimme syömään sitä sitten takkatulen ääreen. Kun saimme syötyä menimme hänen huoneeseen johon hän oli sytyttänyt paljon kynttilöitä ja katsoimme hänen vuokraaman mamma mian (olin sanonut että haluaisin nähdä sen). Se oli aika pienellä vaivalla ja rahalla tehty muuta se jää mieleen :) <3 

Vierailija

Minusta on kiva, että joku jaksaa juhlistaa siitäkin huolimatta, vaikka olisi ollut vain jokusen kuukauden yhdessä. Itse emme juhlista mitään :( Emme vuosipäivää, syntymäpäivää, joulua, ystävänpäivää tms.

Ehdottaisin, että tekisitte yhdessä jotain kivaa. Jokin perus, että menette syömään (esim. kiinalaiseen), keilaamaan, kylpylään tms.

Vierailija

Luistelemaan, hiihtämään, kävelylenkille pakkaseen? Ravintolaan syömään? Kunnon vartalohieronta kumppanillesi? Uudet alusvaatteet ja jotain uutta seksin aikana? Näitä me ollaan tehty kuukausipäivinä mun poikaystävän kanssa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat