Rosawv

Vierailija

Hieman etuajassa aloitettu mutta ei se mitään ! Tänään aamulla kävin salilla ja tein jalkatreenin ja siinä samassa keskikroppaa. Poikaystäväni on tehnyt minulle kunto-ohjelman, jota noudatan. Pyrin käymään 2-4 kertaa viikossa salilla. Joka toinen kerta on tehty käsille ja joka toinen vuorostaan jaloille. Vatsiksia pyrin tekemään joka ilta 100, jotka on tehty eri liikkeillä. Joka toinen päivä teen kuitenkin tiukemman/kovemman vatsistreenin. 

- Rosawv

Kommentit (4)

Vierailija

Tänään mulla on lepopäivä salilta, mutta tänään on edessä iltapuolella tanssi treenit ja sen jälkeen ystävän kanssa kävely lenkki. Huomen aamuna mut kyllä löytää salilta :) !

- Rosawv

Vierailija

Viikonloppu ja maanantai on menny rennosti, ei oo tullu tehtyä oikein mitään. Huomenna eli tiistaina, alkaa kuitenkin taas viikon urheilu sessiot! Huomenna on nimittäin tanssi ja ehkäpä sali tai hiihtämistä luvassa.

-Rosawv

Vierailija

Viime viikko meni miten meni, ei tullut salilla käyntiä kertaakaan, hmm. Tanssin sitäkin enemmän, viime viikolla tuli tanssia täyteen yhteensä 6 h. Ja voin myöntää hyvällä omalla tunnolla, että en kerkeä hiihtämään tuota 50 km, eikä motivaatiota löydy sen suhteen enää :o Tää viikko on menny rennosti, oon vissii valmistautunu henkisesti seuraavan viikon koeviikkoon. Ens viikko on siis koeviikko ja yritän käydä aina kun mahdollista salilla koeviikon aikana kun vaan pystyn. Ens viikolla olisi tiedossa salia ja tanssia ja kokeisiin lukemista. '

-Rosawv

Vierailija

Rehellinen ollessani sanon suoraan ettei vain riitä aika! Koe viikko meni vaan tanssien! En oo muuta liikuntaa kerinnyt harrastaa n. 4 h tanssia viime viikolla. Tällä viikolla mulla on iskeny kauhee flunssa ja kuume meinaa pukata päälle. Yritän silti urheilla rasittamasta itseäni kovasti. Tänään oli tanssi harkat 1,5 h. Olen tehnyt itselleni uuden haasteen tuosta hiihdosta, vaikka ei olekkaan yhtä tehokasta ja liikunnallista. Haluan oppia tekemään madon kunnolla, laitan youtubesta linkin tänne, jonka haluisin taitaa täydellisesti. Harjoittelen tuota nyt vain joka päivä :D Toivottavasti jokainen muu on pysynyt motivaatiossaan, minulla se on hieman lopahtanut, mutta toivotaan että pian uuteen nousuun :)

http://www.youtube.com/watch?v=sxF8CsnggSM 

-Rosawv

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat