2 unohdusta e-pillereistä!

Vierailija

Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta siitä, että on unohtanut ottaa kaksi e-pilleriä peräkkäisinä päivinä? Otin siis molempina päivinä e-pillerini YLI 12h myöhässä. Käytän aina kaksi liuskaa peräkkäin, ja nämä unohdukset sattuivat siis 3. viikolla kun käytössä oli 1. liuska. Nyt on siis ollut jo toinen liuska käytössä viikon verran.

Ohjeen mukaan yhden unohduksen jälkeen tulisi käyttää noin viikon verran kondomia, mutta miten meidän tulisi toimia kun pillereitä on unohtunut peräti 2? Pakkausselosteen ohje neuvoo ottamaan yhteyttä lääkäriin, mutta ajattelin ensin tiedustella josko joku täällä olisi saanut ohjeistusta samaan unohdukseen. Help?

Kommentit (2)

Angel
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

No itse olen joskus unohtanut, ja otin yhteyden lääkäriin. Hän kertoi sen hieman riippuvan merkistä, mutta itselläni kun on Yasmin niin käski vain jatkaa rauhassa pillereiden syömistä, ei tarvinnut käyttää lisäehkäisyä. Parin päivän päästä tuli pientä, liki huomaamatonta vuotoa, mutta kuulemma ihan harmitonta ja kesti vain pari päivää. Eli siis ota yhteys sinne lääkärille ja kysy miten omalla kohdallasi tämä toimii! :)

Vierailija

Kiitos vastauksesta. Itse käytän yazia, eli todennäköisesti tilanne on kutakuinkin sama. Mutta otan silti varmuuden vuoksi yhteyttä lääkäriini :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat