Uskallatko kritisoida ystävääsi?

Kommentit (5)

Vierailija

jos ystäväni kiukuttelee turhasta,on kokoajan äänessä ja puhuu vain itsestään,kyllä!valitettavasti pitkäaikaisin ystäväi on tällainen.Hän on myös mustasukkainen jos joku muu tulee samaan pöytään missä istumme,hän karkoittaa kaikki,muut tuttavani eivät tunne häntä kovinkaan hyvin joten on oikein raskasta lähteä hänen kanssaan yhtään minnekkään.Olen joskus pohtinut ystävyytemme laatua,onko 30-vuotineen taipaleemme ollut vain pinnallista tuttavuutta ja olen ollut roskakoppa mihin voi puhua surut ja murheet.En ole enää pitänyt yhteiskutsuja missä pitkäaikaisin ystävättäreni olisi mukana,hänellä on muuten kyllä huumorintaju tallella ja on seurallinen mutta tunnen itseni kahlituksi.

Vierailija

En pysty aina. Jotkut ovat vain sellasia ihmisiä, jotka vetävät herneen nenään koitit sitten kuinka hienovaraisesti asian ilmaista.

Shenny
Seuraa 
Liittynyt15.11.2011

Sanon läheisemmille kavereille. En tietenkään sano jos toisella on kamala paita päällä etten pahoita hänen mieltään, mutta esim. jos kaveruudessa jokin ei toimi, kaveruus on vain yksipuolista tai jokin muu siinä suhteessa häiritsee mua. Vaatevalinnoissa voisin sanoa suoraan jos multa kysytään mielipidettä, niin koitan hienovaraisesti ilmaista jos paita ei vaikka käy kaverilleni tai jotain sellaista. Jotkut valitettavasti ovat melko herkkiä kun suuttuvat suoraan sanomisesta ja mököttävät vielä kuukausienkin jälkeen...

Vierailija

Kahdelle parhaimmalle ystävälleni uskallan. Muut ovat minulle oikeastaan sen verran vieraampia, että en uskalla heitä juurikaan kritisoida. Joskus tulee vitsillä heitettyä jotain, jota en oikeasti tarkoita vitsiksi. Se ei varmaankaan ole kovin hyvä tapa, mutta en aina ajattele ennen kuin puhun. Olen kuitenkin itse sen verran arka kritiikille, että sen suhteen mietin, mtiä toisille sanon. 

Vierailija

Kyllä pystyn. Olen joutunut pitkäaikaiselle ystävälle sanomaan aika monesti vastaan ja huomauttamaan, ettei olisi liian lapsellinen ja kiukkuisi turhaan. Muutamalle kaverille ei oo onneks tarvinnu sanoa mtn ojentavaa palautetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat