Kahden välillä

Vierailija

Päätin itse seurustelun edellisen poikaystäväni kanssa jokunen aika sitten, sillä olin ihastunut toiseen. Silloin olin todella varma päätöksestäni. Säntäsinkin suoraan uuteen suhteeseen. Ensin olin todella väliinpitämätön entistäni kohtaan, eikä hän herättänyt minussa juurikaan tuntemuksia. Entiseni viestitteli minulle paljon, ja kertoi olevansa aivan maassa erosta, ja päivittäin avautui tuntemuksistaan, enkä silloin välittänyt niistä juurikaan. Nyt tilanne on kääntynyt aivan päälaelleen, enkä tiedä mitä tehdä. Minulla on aivan käsittämätön ikävä entistä poikaystävääni ja kaikkia yhteisiä hetkiä. Uusi poikaystäväni ei herätä taas tällä hetkellä mitään suuria tuntemuksia, sillä ajattelen vain entistäni. Vanhassa suhteessa minun oli lopulta huono olla, eikä mikään muuttunut, vaikka aina pitikin. Tässä uudessa suhteessa taas voin hyvin, kaikki on hyvin kaikinpuolin. 
Silti olen vieläkin rakastunut entiseeni ja tunteet heittävät vuoristorataa. Toisina hetkinä taas olen onnellisempi kuin koskaan tämän uuden kanssa.. Mitä ihmettä minä teen??

Kommentit (3)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ehkä tämä uusi oli sitten lyhyt ihastus, ehkä etenit liian nopeasti ja tunteet ovat muuttuneet. Ei kuulosta kyllä hyvältä tuo entinenkään suhde, exä on ihan syystä varmaan exä. Pitääkö valita kumpaakaan? Mitä jos jättäisit nykyisen tai ainakin pitäisitte taukoa niin voisit selvitellä päätäsi ihan rauhassa yksin

Vierailija

Mulle kävi niin, että mies jätti mut, ja tunnusti kaipuunsa vasta silloin kun olin vihdoin päässyt yli ja mulla oli toinen mies haavissa...Ex halus mut kovasti takasin ja lupas muuttua. Ja mulla oli valtava ikävä mun exää, mutta päätin keskittyä uuteen, koska en halunnu loukata sitä. 

Tilanne ratkes sillä, että tää uus lähti viikon lomalle ja tajusin sen siellä ollessa, että ei mulla ole edes ikävä sitä! Paljastin tän tuntemuksen sit mun uudelle ja hän totes että ei häntäkään ollu missään vaiheessa kunnolla sytyttäny ja lopetettiin yrittäminen. Ja vähän ajan päästä ryntäsinkin exän luo... Enkä oo oikeestaan katunu:)

Mun pointti oli, että ole kärsivällinen. Kyllä ne asiat jollakin tavalla ratkee. Vaikka kuinka tekis mieli, älä tee hätiköityä päätöstä. Ja sekin pitää mainita, että oon myös samalainen ihminen, että mun tunteet heittelee vuoristorataa koko ajan...Edellisenä päivänä saattaa olla umpirakastanut ja huomenna jokainen asia ärsyttää mitä toinen tekee.

Kyllä se siitä, miettimällä tarpeeks löydät ratkasun:)

Vierailija

"Mitä löytyy takaa siihen on jokin syy." Tämä periaate on minun mielestä tällasissa tilanteissa hyvä. Ei kannata hukata aikaa vellomalla menneessä ,kun avaa silmänsä niin näkee uutta ja jännittävää. Vuodet menee hukkaan jahkailemalla ja exät on jo nähty. Miksi niihin enää palais?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat