Kuukautiset 4 pv myöhässä + e-pillerit

Vierailija

Eli siis olen 20 vuotias ja olen käyttänyt pillereitä 3 vuotta ja 3 vuoden aikana menkat ovat alkaneet tauon aikana joko seuraavana tai viimeistään 2 pvn päästä vikasta pilleristä mutta nyt 4 pv taukoa ja ei menkkoja, ainoastaan pientä tiputusta tullut eilen joita tuskin voi menkoiksi kutsua. En ole unohtanut ottaa yhtäkään pilleriä kuukauden aikana ja pidin menkat viimeksi normaalisti kuukausi sitten. Mietin tässä että olen harrastanut seksiä tauon aikana, mutta ei nyt senkään luulisi vaikuttavan, ei ole aikaisemminkaan vaikuttanut. Siis menkat ovat aikaisemmin olleet ihan normaalit vaikka olisi edellisenä päivänä harrastanut seksiä. Menkat kun eivät olleet vielä "alkaneet" niin jotenkin sitä sitten siihen seksiin päädyttiin kun ajateltiin että ' noh kun taukoa "joutuu" pitämään "jopa" 4 pv'. En tässä lähde raskautta vielä manaamaan, mutta ei täälä sattuisi löytymään minua viisaampaa tahi kokeneempaa pillereiden suhteen?

Kommentit (5)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Vaikket raskautta halua manata, niin sitä mietit kuitenkin, eikö vaan? Stressi ym. voi siirtää menkkoja ja jos huolehdit mahdollista raskautta, siirtyy menkat vaan enemmän. Tai sitten se tiputtelu oli menkat. Parhaiten joka tapauksessa saat mielenrauhan raskaustestillä.

Vierailija

Mietin tässä itsekin että joo se stressi toisaalta olis se ilmeisin syy asiaan, mutta jos tässä nyt ei ala tämän viikon aikana niin pitänee sitten loppuviikosta tehdä testi, kun pitää se 1-2 viikkoa odotella että sitä voi lähteä tekemään. Sillä tuota tiputtelua mietin kun ystäväni oli raskaana hänellä tuli tiputteluvuotoa ja minulla taas ei ikinä aikaisemmin sellaista ole ollut. Ja tavallaan koitan välttää ajatusta raskaudesta nimen omaan sen takia että sen stressaaminen pahentaisi tilannetta ja se on loppupeleissä suhteellisen epätodennäköistä että pillereiden kanssa raskaaksi tulee, mutta tottahan se on että eivät ne ihan 100% luotettavia ole.

Angel
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

En myöskään halua pelotella, mutta on tosiaan se minimaalinen mahdollisuus tulla raskaaksi, vaikka olisi pillerit, niitä ei koskaan olisi unohtanut tms. Terveisin minä pieni "vahinkolapsi" jonka äiti söi tunnollisesti pillerinsä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat