naisten välinen seksi

Vierailija

En ole siis koskaan kokeillut, mutta mieleni tekisi kovasti. Tuntuu etten saa unta öisin, koska olen niin kiihottunut ajatuksesta. Haluaisin siis suht. nopeasti löytää jonkun kokeiluhaluisen, mutta mistä, on suurin kysymykseni. En oikein tiedä, miten mennä flirttailemaan naisille, ja ylipäänsä, mistä ihmeestä tietää, onko nainen kiinnostunut tälläisesta??

Tuntuu niin hassulta, koska olen hyvän itsetunnon omaava ihminen, ja miesten kanssa on helppoa, mutta heti naisia ajatellessa, mietin, miten kukaan voisin ikinä löytää minut viehättäväksi. Ehkä itsekin naisena tiedän, kuinka paljon usein vaadimme. Osaatteko itse kertoa jotain tiettyjä kriteerejä, mitä teidän ihanne petikumppaninne pitäisi ainakin ottaa huomioon?

Kiitos jo etukäteen kaikista vastauksista :)

Kommentit (3)

Vierailija

valitettavasti pienemmästä paikasta kyse :D Mutta kiitos vinkistä! Ehkä tulee kokeiltua, kun seuraavan kerran vaihdan maisemaa. Mutta olisiko muita vinkkejä ihmiset! Pliiis =)

Vierailija

en tiedä huomaako heteronaiset samoja asioita, mutta luulisin että sama pätee myös toisinpäin, eli silloin kun haeskelet kiinnostunutta miestä. sen huomaa kun naisella on haku päällä, ja ihan tosissaan varsinkin nuorempien joukossa on nykyään niin vapaamielistä kansaa että muutaman tuopin jälkeen monellekin "heteronaiselle" tulee mukavia ajatuksia muista naisista. homobaareihin voi toki mennä, mutta kokemuksesta sanoisin että me ollaan aika sisäsiittoista ja vaativaa porukkaa. toki saattaisi löytyä muutamia kokeilunhaluisia, mutta ihan samalla vaivalla etsit niitä muistakin baareista. selvinpäin en itse menisi ehdottelemaan jossen tiedä toisen suuntautumista, siinä saa usein siipeensä aika kovasti.

mutta älä suotta huoli siitä että naiset olisivat liian niuhoja! pääasia on, että olet jollain tasolla itsevarman oloinen, se on aina viehättävää. itseasiassa naiset on aika anteeksiantavaisia mitä ulkonäköön tulee, kunhan kemiat kohtaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat