Poikaystäväni petti

Vierailija

Ollaan seurusteltu nyt jonkin verran yli vuoden. Olen melkein koko suhteen ajan epäillyt häntä pettämisestä, ja nyt sain hänet kiinni lukemalla hänen viestejään. Ja ensin luulinkin että kyse oli vain siitä, viestittelystä, mutta sitten paljastuksia alkoi virrata toinen toisensa jälkeen.

Olivat muutaman kerran pussanneet, tyttö oli viettänyt yön poikaystäväni luona pari kertaa, viimeisimpänä se että parin viikon taukomme aikana poikaystäväni oli sormettanut ja nuollut tyttöä, ja tyttö oli ottanut poikaystävältäni suihin. Ämmä olisi halunnut mennä pidemmälle, mutta poikaystävävälläni tuli kuulemma siinä seinä vastaan. Olimme sopineet että tauon aikana kaikki tuollainen lasketaan pettämiseksi. Pyysin poikaystävääni päättämään, haluaako minut vai hänet. Valitsi minut, poisti kaikki yhteystiedot tuohon naiseen, ja ilmoitti ettei aio enää pitää yhtään minkäänlaista yhteyttä häneen, ja pyysi ettei myöskään hän pitäisi. Haluan antaa hänelle vielä mahdollisuuden, mutta pelkään että hän tulee pettämään minua vielä uudestaankin, koska nytkään kyse ei ollut mistään yhden yön jutusta.

En tiedä onko suhteellamme tullut seinä vastaan, kiroan kokoajan sitä että miksi minun täytyy vieläkin rakastaa häntä, jos en rakastaisi se tekisi todella helpoksi ratkaisun lopettaa suhteemme. Mies lupasi ettei tee enää mitään vastaavaa, eikä satuta minua enää ikinä. Ja on kuulemma valmis tekemään aivan mitä tahansa puolestani, mutta ymmärsi nyt tosipaikan tullen ettei halua eikä voi menettää minua, ja olen hänen elämänsä nainen, koko se homma mitä hän sääti sen naisen kanssa kenen kanssa petti minua, oli kuulemma vain puhdasta tunteilla leikkimistä.

Minua oksettaa olla hänen lähellään. En halua että suhteemme loppuu tähän, mutta en tiedä onko tässä enään minkäänlaista tulevaisuutta. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Pääsittekö tällaisesta vaiheesta yli? Jos pääsitte pettämisestä yli, kuinka ja kauanko siinä kesti?

Kommentit (2)

Vierailija

pettämistä on vaikea antaa anteeksi ja vielä vaikeampi unohtaa. luottamus toiseen on mennyt. silti rakkaus korjaa monta asiaa. aina ei rakkaus kuitenkaan riitä.

omassa suhteessani ei mies pettämiseen asti mennyt, mutta tilaisuus hänellä oli ja mies oli ihastunut naiseen (muitakin ongelmia suhteessa oli miehen puolelta, haikaili esim edelleen exän perään). pistin juttumme tauolle, koska en kestänyt ajatusta, että olisin hänelle vain "toinen nainen" ja tunnetta, että olin riittämätön. päädyimme takaisin yhteen, koska rakastamme edelleen toisiamme ja saimme onneksi selvitettyä asiat. pettämistä en voisi antaa anteeksi, vaikka rakastaisin. päätös on kuitenkin sinun ja nämä ovat vain minun mielipitetäni. puhukaa miehesi kanssa asioista ja selvittäkää, mitä oikeasti haluatte ja ennen kaikkea mitä sinä haluat. 

Vierailija

Niinkuin edellä kirjoittava jos sanoikin niin sitä on vaikea antaa anteeksi ja vielä vaikeampi unohtaa.Olen itse ollut about noin vuosi sitten samankaltaisessa tilanteessa ja mulla asia vaivaa edelleen.Se ei sieltä takaraivosta varmasti poistu koskaan.Aluksi juurikin ällötti mies ja hänen kosketus ja olin täynnä vihaa.Aina kun hän koski tuli mulle mieleen se miten se on koskenut sitä toista tyttöä ja tavallaan luulen että rankaisin itteäni sillä että pakotin periaatteessa itteni miettimään kaikkea tollasta.Alku oli hankalaa ja onhan se helpottanut mutta se rasittaa ja nakertaa suhdetta.Sitä epäilee toista ihan pienimmästäkin poikkeavasta käytöksestä ja jopa siitä'kin jos kaikki on liian hyvin.Tapahtuma ei enään niin pyöri päässä mutta nostaa päätään aika ajoin mutta kyllä tän kanssa voi elää jos toista rakastaa.Mielestäni jos luottamuksen on kerran menettänyt ei sitä voi koskaan saada takaisin,ehkä pienen osan mutta siihen se jää.En suoralta kädeltä lähtis heittää hanskoja tiskiin..seuraa sun sydäntä...ei se että jos nyt jatkat niin teee suhteen lopettamisesta myöhemmin yhtään sen vaikeampaa tai helpompaa...voithan sä katsoa miten pääsette uuteen alkuun.Ja miehen tietysti pitää oikeesti tsempata ja kestää se että sä saatat sitä epäillä "ilman syytä" Tsemppiä tulevaisuuteen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat