Henriikka

Vierailija

Ensimmäinen treeni flunssan jälkeen suoritettu; tänään oli vuorossa yläkropan treenaamista. Olo on mitä mahtavin, mulla on ollut niin ikävä urheilua, kun siinä tuli nyt 1,5 viikon taukoa sairastelun takia. Tätä lisää!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Hrrrrrr, mikä pettymys kun tänään ei olekaan heti pilateksen jälkeen kahvakuulatuntia! Olisin niin halunnut mennä viskomaan tuttua ja turvallista girya-kuulaa :/ Sen sijaan onkin Sh'bam-tunti, tansillinen ryhmäliikuntatunti. Ajatus selvinpäin tanssimisesta valoisassa jumppasalissa ahdistaa, mutta sitten muistin mitä menin eilen lupaamaan. Pelkoja kohti rohkeasti vaan, ja nyt todellakin joudun poistumaan comfort zoneltani! Apua! Palaillaan illalla asiaan, kerron kaiken tästä hirveästä itsensänolaamis-tunnista :D

- Henriikka

Vierailija

Sh'bam tunti suoritettu kunnialla loppuun. Aluksi nolotti niin perhanasti, mutta siitä se lähti sitten kulkemaan :)

Fyysisiä ärsykkeitä (hankaavat kengät+kipeät päkiät) lukuun ottamatta tunti olikin yllättäen ihan hauska, ja saatan mennä sinne uudestaankin jos keksin kenkäongelmaani ratkaisun!

Enemmän tietoa tunnin kulusta blogissa!

- Henriikka

Vierailija

Keskiviikkona oli vuorossa ihan vaan cardioo juoksumatolla (onnistuin saamaan vesirakkulan jalkapohjaani, ai kun ihanaa <3) ja bodybalancea. Erinäisten syiden takia oon nyt sitten jotenkin eksynyt vanhempien luo asumaan joksikin pariksi päiväksi, eli tällä viikolla en enää toista uutta lajia pääse kokeilemaan.

Tänään olisi töiden jälkeen vuorossa punttitreeniä, yläkropan rääkkäystä tarkalleen ottaen. Mielessä myös kävi josko kävisin kaivamassa ekaa kertaa yläasteen jälkeen sukset esiin ja saisin vaikka isosiskon ladulle mukaan? Huomenna jokatapauksessa taas punttia vuorossa, tarkemmin sanoen oon opastamassa molempia siskojani punttitreenin pariin ja toivottavasti kerkeän vähän itsekin siinä sivussa treenaamaan.

- Henriikka

Vierailija

Eilen tulin töistä niin myöhään kotiin, että en enää kerennyt valoisan aikaan hiihtoladulle vaan suuntasin suoraan salille. Ja huh minkä treenin sainkaan vedettyä! Vuorossa oli yläkropan treenaus ja kyllä tänään on sitten ojentajia (alleja), hauista ja rintaa heikottanut :D

Aikaisin aamulla suuntasimme samaiselle punttikselle siskojeni kanssa katsomaan vähän heille saliohjelmaa. Siinä sivussa kerkesin itsekin vähän treenaamaan alavartaloa ja vatsaa.

- Henriikka

Vierailija

Tänään olisi ollut vuorossa step-tunti ja venyttelyä, mutta koska mulla on takareidet niiiin jumissa lauantain rääkistä niin meen vaan kävelemään ja sitten sinne venyttelyyn. Huomenna sitten bodybalancea ja hierontaan!

Loppuviikkoon sijoittuu sitten uuden lajin kokeilu, vielä en tiedä mitä on luvassa :)

- Henriikka

Vierailija

Maanantaina oli vuorossa ensimmäistä kertaa ikinä venyttelytunti! Ihan mahtavaa ja pakko vielä tässä joku päivä kirjoittaa salin palautelaatikkoon kiitokset siitä :) Varmassi jatkossakin meen ko tunnille, on se vaan niin parasta!

Eilen ei ollut sen kummempaa urheilun kannalta vuorossa kuin pilatesta ja cardiota. Illalla kävin sitten ekaa kertaa ihan oikealla hierojalla, ja kyllä nyt on ikäviä tuntemuksia selässä. Tänään vielä hölläillään bodybalancen parissa, josko huomenna pääsisin jo tekemään viikon ensimmäisen punttitreenin? Toivotaan!

- Henriikka

Vierailija

Viikon ensimmäinen punttitreeni suoritettu valtavan kiukun vallassa, mutta kyllä oli hyvät treenit ja se kiukkukin katosi siellä puntteja nostellessa :)

- Henriikka

Vierailija

Perjantaina treenattiin alakroppaa normaaliin tapaan puntin puolella ja eilen.. eilen oli vuorossa etukäteen paljon pelätty SPINNING-tunti. No ei sekään sitten niin kauheaa ollut. Itseasiassa ihan kivaa. Voisin mennä toistekin!

Mitäköhän uutta lajia testaisin sitten ensi viikolla? Huomenna kuitenkin taas punttiksen vuoro!

- Henriikka

Vierailija

Eilen oli vuorossa yläkropan treenausta punttiksen puolella ja treenit meni hyvin! Mitä nyt tuo vasen ojentaja on jostain syystä mäsänä, 1,5vkon takainen supertreeni taisi olla sille liikaa :/ No nyt sitten treenaillaan ojentajia mahdollisimman pienillä painoilla, kunnes se on taas ok.

- Henriikka

Vierailija

Tänään oli vuorossa punttiksella eeppinen pyllytreeni! Cardion (40min) lisäksi sainkin salilla kulutettua aikaa huimat 65min, miltein kaksi kertaa enemmän kuin yleensä.

Jos huomenna pääsen ongelmitta vessanpytyltä ylös, niin olen kyllä pettynyt! :D

- Henriikka

Vierailija

Torstaina treenattiin taas yläkroppaa, vuorossa oli vähän pitempi ohjelma kuin yleensä.

Perjantain ja lauantain vietin laiskotellen, mieli on ollut jotenkin maassa ja treenimotivaatio kateissa. Tänään sitten taas kuitenkin repäisin; aamulla ensin koirien kanssa reilun tunnin kävelylle ja iltasella vielä tunniksi punttisalille treenaamaan alakroppaa.

Nyt olen kovin väsynyt, mutta onnellinen. Katsotaan mitä tuleva treeniviikko tuo tullessaan!

- Henriikka

Vierailija

Eilen taas testattiin uutta lajia, kun viime viikolla jäi kokeilematta. Vuorossa oli Step-tunti. Ohjaaja oli tosi ihana ja vaikka laji ei ehkä ole ihan mun kuppi teetä, niin voin lämmöllä suositella sitä kaikille jotka tykkää aerobicin tyylisistä jumpista. Hiki virtasi, henki meinasi lähteä ja nyt seuraavana päivänä pohkeet huutaa hoosiannaa :D Tehokas laji!

Tänään vuorossa pilatesta ja kuntosalia!

- Henriikka

Vierailija

Tiistai menikin pelkästään kireitä pohkeita venytellessä ja tukkaa värjätessä. Välillä näinkin päin :)

Eilen sitten cardion lisäksi vähän harrastettiin bodybalancea ja punttiksella treenattiin yläkroppaa. Niin ja edelleen venyteltiin niitä pohkeita.

Pohkeet on vielä tänäänkin torstaina jumissa, vaikka step-tunti oli maanantaina. Saas nähdä mitä tämän päivän alakroppatreenistä tulee näillä jaloilla :D !

- Henriikka

Vierailija

Eilen treenattiin salilla alakroppaa ja muutettiin samalla vähän meitsin pepputreeniä. Lantionnosto jouduttiin nyt jättämään pois, ei tunnu hyvältä 40kg painoa tasapainottelemassa tangolla mun lantion luiden päällä :(

Tilalle tuli mave, eli maastaveto! Vielä on tekniikassa hiomista, vähän tuli alaselkä eilisestä treenistä kipeäksi. Tosin ihmekös tuo, kun alaselän lihakset joutuivat ihan uudenlaisiin töihin!

- Henriikka

Vierailija

Perjantai ja lauantai meni potiessa alaselkäsärkyä, onneksi kyseessä oli vain lihaskipua eikä mitään sen vakavempaa. Tänään päästiin taas tositoimiin ja kokeiltiin tän viikon varsinainen UUSI LAJI.

Luonnonjäällä luistelu! Eroaa aikalailla siitä ns "tekojäällä" luistelusta, pari kertaa mentiin muksis nurin kun paikkapaikoin jäässä oli syviä railoja ja epätasaisuutta :D Musta tuntuu, että luonnonjääluistelu jää mulla tähän yhteen kertaan.. Ainakin tämän talven osalta.

- Henriikka

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat