Tete

Vierailija

Tänään tein kotona tanssitreenin dvd:ltä. Se kesti noin 40minuuttia ja kyllä siinä hiki tuli! Koreografiat oli aika haastavia, ja tanssi nopeatempoista. :) -Tete

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tänään tein heti töitten jälkeen kotona LesMillsin Ultimate warrior-nimisestä dvd-sarjasta bodycombat treenin.Sai kyllä huhkia, vaikka se kesti vaan 30minuuttia. Olen pari kertaa käynyt kuntosalilla bodycombatissa, ja se oli ihan samanlainen tuo treeni dvdltä. Jos jaksan teen vielä illalla jonkun treenin, ehkä Jillian Michaelsin joogaa? :)

Vierailija

Aamulla heräsin aikaisemmin ja tein sen Jillianin Yogameltdown level 1. Oli ihan kiva aamuherätys :D Tykkäsin vaikka en oo tosiaankaan oo mikään notkea. Kohta töihin!

-tete

Vierailija

Tein äsken vielä toisen treenin tälle päivää. LesMillsin Ultimate warrior-sarjan HIIT 1 power-treenin. Tykkäsin kyykyistä ja käsipainojen käytöstä. Sarjassa on myös hyvät ohjaajat jotka saa tekemään liikkeet vielä kovemmin. Huippu!

-tete

Vierailija

Tänään LesMillsin Combat45 treeni tehty! Tuntu rankalle, ja mulla on vieläkin reisilihakset kipeinä ton edellisen HIIT 1 powerin takia :D

-tete

Vierailija

Tänään äsken tein Ultimate warrior HIIT shock plyo. Tuo HIIT tarkoittaa high intensity training, tai jotain sinne päin. Tää oli ehkä rankempi kuin se HIIT power. Tossa on hyvä kun tossa on mukana treenikalenteri, niin tietää mikä treeni pitää tehdä päivittäin.Ja taas niitä oli KYYKKYJÄ?! Puolikuolema :)

-tete

Vierailija

Combat30 tehty suoraan töistä :) HYVÄ FIILIS! Nyt alan syömään jotain kevyttä päivällistä. Jos energiaa riittää vielä illalla, voisin tehdä jonkun muunkin treenin. Oon innostunut syömään pilttejä kevyeksi välipalaksi silloin tällöin. :D Syntymäpäivät ois tämän viikon torstaina, mitenhän tytön käy?(hulluna herkuttelua?) :)

-tete

Vierailija

kotitreenejä mitä suosittelen :

-Lesmills ultimate warrior

-kim kardashian fit in your jeans by friday

-jordan workout (katie price) 

tykkään noista kaikista! :) 

-teet

Vierailija

Ja tänään combat45 power kata-treeni takana! Ihana treeni, nyt juuri suihkusta tulleena alan katsomaan Jutta ja puolen vuoden superdieetit. Todella motivoiva ohjelma, ja Jutta on aina yhtä aurinkoinen persoona. :)

Vierailija

Tänään vuorossa combat45! Perjantaina ja lauantaina en treenannut ja se vähän ärsyttää. Mutta nyt pitää päästä takaisin raiteille.Olen myös herkutellut synttäreineni kunniaksi-tekosyyllä, mutta nyt se tekosyy ei kyllä ole enää toimiva. :D Eli back to good nd healthy food! Nyt huomaa että paino ei putoakaan enää samanlaisella vauhdilla kuin tammikuussa. Mutta käyn silti joka päivä puntarilla, näin varmistan sen etten ainakaan mene vääräänsuuntaan painoni kanssa.

Vierailija

Kello on 6 aamulla ja olen jo tehnyt aamutreenin shock plyon ja tietenkin käynyt suihkussa! Ihana tunne kun saa heti aamusta tehtyä jotain liikunnallista. Nyt nautin vielä aamupalaksi kupin kahvia ja mango Piltin. NAMM!! :)

-tete

Vierailija

Good morning sunshine! Heräsin tänään klo 5 aamulla ja aloin treenaamaan Jillian Michaelsin kanssa ;D Mahtava jooga oli taas. :) Milloinhan uskallan kokeilla level 2?

-tete

Vierailija

Jei, illalla tein uudestaan saman aamuisen joogatreenin. Jäi niin hyvä fiilis siitä aamusesta, että piti ottaa uusiksi. :) Ostin myös uusia treenivarusteita,joten sekin lisäsi intoa treenaamaan. KOTONAKIN voi treenata, ei välttämättä tarvitse kuntosalikorttia. ;)

-tete

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat