Mieheni paras ystävä?

Vierailija

Olen tutustunut mieheeni hänen parhaan kaverinsa kautta, jonka olen tuntenut useita vuosia, sillä hyvä ystäväni seurustelee hänen kanssaan. Olemme viettäneet yhdessä muutamia mukavia iltoja. Viime aikoina ystäväni mies ei ole halunnut viettää aikaa mieheni kanssa, eikä edes oman  tyttöystävänsä.

Minulle ja miehelleni tuli hirveä riita luottamuksesta ja kävi ilmi että ystäväni mies oli valehdellut minun seurustelleen usean eri miehen kanssa lyhyessä ajassa, pettäneen ja muutenkin minun olevan valehtelija. Selvitimme asiat keskenämme ja lupasin olla sanomatta asiasta mitään mieheni parhaalle ystävälle. Kuitenkin asia painaa minua erittäin paljon, sillä tuntuu myös ettei mieheni edelleenkään usko sanaani ja luota minuun.

Lisäksi mietin jatkuvasti pitäisikö minun kertoa tästä ystävälleni. Mies on aiemminkin valehdellut hänelle ja en ole puuttunut asiaan, mutta nyt kun sain tietää miten hän on pystynyt valehtelemaan parhaalle ystävälleen niin, että se vaikuttaa suhteeseemme ja hänen onnellisuuteensa mietin mitä kaikkea hän valehtelee hyvälle ystävälleni, omalle tyttöystävälleen.

Hänen asenteensa on se, että hän voi tehdä mitä haluaa, koska vain, mennä mihin huvittaa mutta ystäväni ei saa. Se ei ole parisuhde vaan Kuningas-orja suhde. Tekee pahaa katsoa jatkuvasti miten ystäväni menee juuri niinkuin mies käskee ja kärsii siitä. Muutenkin tuo mies on varsinainen narsisti ja välinpitämätön , vaikka toista jatkuvasti väittääkin.

anteeksi sekava teksti.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat