ihastuminen suhteessa

Vierailija

olen ollut suhteessa 2,5 vuotta ja olemme onnellisia. Ajoittain ollut pieniä muutaman päivän kestäviä ajatuksia muista miehistä, lähinnä miehen kavereista jotka pian unohtuvat. Luultavasti tapa juontaa sinkkuajasta jolloin viihdytin itseäni ajatuksella miehestä ja nautin siitä vieläkin. Mutta nyt olen taas ihastunut miehen kaverin ja tätä on jatkunut jo viikkoja... mitään en aio tehdä ja tiedän että ajan kanssa menee ohi, mutta olisi kiva kuulla muiden ajatuksia tälläisestä. :)

Kommentit (6)

Vierailija

Vaikka tiedän että ihastuminen on ok kaikissa tilanteissa, mutta silti helpottavaa kuulla muiden sanovan sen! Kiitos ja lisää ajatukia muilta tai omia kokemuksia :)

Vierailija

Moi!
Kuule, ihan sama juttu täällä! :D Ollaan avomiehen kanssa seurusteltu kohta 1,5 vuotta ja no vuodenvaihteen aikoihin tuli oikeastaan ensimmäinen ihan kunnon ihastus toiseen mieheen. Tämä mies vielä sattuu olemaan avomiehen hyvä kaveri... ettätota.. :D Mutta kaikki lähti liikkeelle siitä, että tämä avomiehen kaveri alkoi selvästi flirttailemaan ja lähentelemään meidän järjestämissä bileissä sekä tämän jälkeen on lähetelly melkeinpä päivittäin tekstiviestejä. Jotka on lähinnä ollu erittäin flirttailevia.. Hän on pyydellyt että lähettäisin kuvia itsestäni (mieluiten paidattomia...), pyydellyt katselemaan leffoja häne luokseen yms muita juttuja kuten "panettaa... ;)" yms... :D Olen kyllä vastaillut viesteihin, mutta en anna flirtteihin mitään vastakaikua. Tämä kyllä muakin mietityttää että mitenhän tämän hoidan... :D

Vierailija

Mä oon aina ihastunut tosi helposti, eikä lähemmäs neljä vuotta kestänyt seurustelu oo muuttanut asiaa. Välillä tulee tietty mieleen, että onko suhteessa jotain vialla, kun ihastuu muihin, mutta en mä usko. Joskus sitä vaan ihastuu ja se on ihan normaalia. :)

Vierailija

Itse olen kansa kerran ollut todella ihastunut toiseen mieheen. Olin silloin kaverini luona melkein viikon toisella paikkakunnalla, ja hänellä oli sitten bileet. Tapasin erään miehen näissä bileissä ja kemiat synkkas heti yhteen!! Vietettiinhän siinä muutama yökin saman peiton alla, mitään kuitenkaan ei tapahtunut, en olisi halunnut pettää omaa miestäni!! Ihastusta jatkui jonkun parisen viikkoa-kuukauden. Kun lähdin takaisin kotiin nii oli jopa vähän ikävä tuota miestä, mutta kun muisti kuinka paljon sitä omaa kultaa rakastaa, niin ihastus laantui ajan mittaan.. :) Pari kertaa ollut myös silleen lievemmin ihastunut, mut neki laantunu sit ajan myötä.. Että eiköhän se aika tavallista ole

Vierailija

Oi mahtavia tekstejä! Itellä ihastus ehkä vähän syventynyt sillei että mies pääsee jo fantasioihin kun yksin olen, mutta kyllä sitä tietää että omaa poikaystävääni rakastan kun hänen kanssa ei ole muille ajatuksissa tilaa :) "ginatrico" tuommoinen tilanne olisi mulle hyvin hankala henkilökohtaisesti enkä tiedä kestäisikö oma pidättyväisyys tuollaista ;) viimeisimpään vierailijaan saatan samaistua tilanteessani että ajatuksia riittää miestä kohti ja olisi mukava tutustuakkin tähän miehen kaveriin, mutta poikaystävän rakkaus on parasta! <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat