Miehen yöllinen piereskely

Vierailija

Tapasin joku aika sitten todella mielenkiintoisen ja herrasmiesmäisen miehen, jonka kanssa olen nyt käynyt muutamaan otteeseeen treffeillä. Erään kerran jälkeen yövyimme yhdessä, ilta sujui todella ihanasti jutellen ja pussaillen. Vieraassa paikassa nukkumisesta vaan ei meinannut tulla mitään ja sitä pahensi vielä se, että mies piereskeli yöllä ihan hirveän kovaan ääneen. Eihän siinä mitään, kun kaikki sitä joskus tekee tai unissaan joskus jos ei muuten. Mutta, asia vaikutti kuitenkin fiiliksiin niin paljon, etten nyt saa asiaa mielestäni. Luulin jo kerran yön aikana hänen havahtuneen sihen, mutta ei, sama vain jatkui.

Onko jollain vastaavia kokemuksia ja miten olette asian käsitelleet? :D Kamalaa, jos muuten hyvin alkanut tapailu menee pilaalle normaalin elintoiminnon takia :D

Kommentit (7)

Vierailija

normaali asiahan tuo on, mutta myönnetään että välillä miehen piereskyly häiritsee ihan suunnattomasti! ei se kuitenkaan niin iso asia ole että tunteisiin vaikuttaisi. voihan olla, että mies on syönyt jotain sopimatonta tai vatsassa vaan oli tavallista enemmän ilmaa. yhden yön perusteella ei voi sanoa, onko piereskeleminen joka öistä vai oliko tämä vaan poikkeus. kirjoituksestasi päätellen mies on muuten upea, joten anna mennä vaan!

Vierailija

Omassa parisuhteessani minä olen se joka enemmän öisin piereskelee XD Mutta ei sitä nyt joka yö tapahdu :D Se riippuu ihan siitä mitä on syönyt. Ja suhteen alussa mulla oli semmonen ongelma, etten kehdannut käydä kakkosella poikaystävän kanssa ollessa, joten se aiheutti ihan kamalat ilmavaivat. Se jos mikä oli noloa XD Jos olitte illan aikana syönyt jotain, eikä mies kehdannut käydä vessassa, niin se selittää ilmavaivat :D

Vierailija

haha ei vitsit nauroin otsikolle! mutta siis mun poikaystävä kans välillä öisin piereskelee, riippuu mitä hän on syönyt tosiaan. ei ole joka öistä ollenkaan. ollaan oltu yhessä jo jonkin aikaa niin ei mua haittaa sinänsä, minä olen se herkkäuninen joka herää useesti joka yö hänkun taas ei tajua mistään mitään vaikka mitä tapahtus niin saan vaan aamulla hyvät naurut kun kerron hänelle että rakas oot taas pierenyt puolet yöstä.

Vierailija

Itse olen kuullu muutamaan otteeseen taas poikakaverini sanovat mun piereskelystä :DD Hehehe.. Nauran vaan asialle ja sanon et kulukee se ilima mussaki! :D Normaali asia. Enkä enää menetä uniani ilmavaivojen takia niin ku suhteen alussa. Jos tulee pieru se tulee voi voi! :) Jos piereskelyssä hajut häiritsevät niin ottakaa omat peitot :)

vaahtokarkkeja
Seuraa 
Liittynyt17.2.2011

Kyllä tota sattuu puolin ja toisin... Itse tuli kerran päräytettyä vasten poikaystävän reittä niin että se heräs. Aamulla nolotti kun kuulin. :D Ehkä se jätkä oli vaan jännittäny vähän sun seuraas ja tullu siinä nielleeks vähän ilmaa joka yöllä sitten purkautu. Ei siispä kannata välittää :)

ps. Otsiskosta seurasi mahtava naurunremakka. Kiitos.

Vierailija

Heippa!

En lukenut kaikkia vastauksia, mutta vaikka ajattelemme, että tuo on aivan normaalia, kertoo jatkuva kaasuttelu itseasiassa siitä, että mahassa ei todellakaan ole asiat ok. Kun tarpeeksi monella (melkein kaikilla) on sama vaiva, on tietysti vaan helpompi todeta, että normi meno ja jatketaan samaan malliin! Omalla miehelläni tapahtui iso muutos kun hän LOPETTI SIANLIHAN SYÖMISEN (isolla siksi, että saattaa osua satunnaisen selailijan silmään ;) ). Muutakin tietysti voi olla vialla, mutta tuo toimii ainakin. Itse olen jättänyt myös hiilarit aika vähälle (en kuitenkaan karppaa), ja silläkin voi olla vaikutusta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat