Te joilla on kokemusta ja näkemystä exästä

Vierailija

Nyt tarvitaan oikeesti apua siihen, että miten suhtautua exään tai hänen käytökseen.seurusteltiin tosissaan yli kolme vuotta ja oltiin kihloissa. Suhteemme kuitenkin päättyi siihen että menin itse vähän kämmäilemään. JälkeenPäin kuitenkin ollaan nähty ja miltei aina päädytty saman peiton alle, exäni kuitenkin vielä hetki sitten sanoi että haluaa katsella ihan rauhassa tilannetta, no tottakai olin valmis tähän sillä itse haluaisin niin kovasti yrittää uudestaan. Kuitenkin hetki sitten selvisi että exäni oli jo tietoinen siitä että ei halua seustella mutta ei viitsinyt asiasta mainita minulle. En sitten vastannut hähän viestiin mitään enää, sillä exäni teki tosi väärin että oli miltei kolme kuukautta roikottanut minua siinä viitsimättä sitten lopuksi kertoa että ei halua sen Enempää. No tässä sitten miltei heti perään tapahtuneen jälkeisenä viikonloppuna minulla oli huitsin hauskaa kavereideni kanssa, mutta exäni laittoi sitten viestiä ja oli hirmu kiinnostunut kuitenkin menoistani. Se että olenhan kuitenkin aikuinen niin asiallisesti vastaan sillä riitely ei johda mihinkään.sunnuntaina sitten minun ollessani krapuloissani kotona päätti exäni tulla käymään ja taas päädyttiin harrastamaan seksiä jonka jälkeen hän lähti ja sanoi että haluaisi nähdä tulevalla viikolla, no suostuinhan kuitenkin tähän ja näimmekin jonka jälkeen laitoin exälleni viestin että tarvitsen nyt omaa aikaa päästäkseni eteenpäin omassa elämässä jne, sillä minä haluan seurustella ja sinä et jne. Tähän viestiin exäni vastasi sitten että hänen mielestään meidän pitäisi yrittää uudestaan ja että hän alkaisi olemaan minun luonani yöt jne. No näin ei kuitenkaan tapahtunut ja hän on ollut luonani yhden yön, muttakun hän tulee ei läheisyydestä ole tietoakaan vaikka pyydän häntä tulemaan kainaloon jne, mutta ei oikein halua. Toki ymmärrän että exäni harrastaa kaikkea todella paljon ja viihtyy kavereiden kanssa eikä todellakaan kerkeä aina luonani olemaan ja tämäkin on ok. Mutta ihmetyttää vain että tämän jälkeen kun hän ehdotti että yritetään uudestaan ei hän siltikään pidä oikein yhteyttä eikä ilmoita menoistaan mitään tai oikeastaan yhtään mistään. Txt on tosi lyhyitä ja ei oikein sisällä mitään, saatika mistään hymiöistä tai hyvän yön toivotuksista ei ole tietoakaan. Mitä teen ja mistä saan tietää totuuden ja varmuuden asiaan? Tai miltÄ tämä kuulostaa ulkopuolisen korvaan. 

Kommentit (3)

Vierailija

Siltä, että kannattaa unohtaa se koko henkilö ja mennä eteenpäin. Minunkin eksä teki tuollaisen aikoinaan, kun erottiin. Olisihan halunnut jatkaa, mutta hän ei oikeastaan, ja sitten roikotti minua siinä mukana, koska kuitenkin "rakasti". Hän kyllä osasi puhella mukavia, ja olihan meillä hyviä hetkiäkin yhdessä eron jälkeen, mutta kadun sitä, että tapailtiin vielä eron jälkeen. Se pisti oman pääni niin sekaisin (ja vaikutti tuleviinkin juttuihin muiden miesten kanssa), ja sain sen kuntoon vasta kun katkaisin kaikki välit ja sain taukoa hänestä. Ja nyt elämä on paljon mukavampaa.

Vierailija

Jätä se. Et vastaa, etkä missää nimessä anna sen pompotella sua mieles mukaan. Ihme veijari. Tuhoat vain oman elämäs. Kuulostaa ihan naurettavalta.

Vierailija

Ei tollasta kannata jatkaa. Sen on vaikee päästää irti, mutta ei se suhdetta haluu. Älä anna sen hyväkskäyttää sun epätoivoo. Jätä se lopullisesti, sano et tää ei käy. Tsemppiä. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat