Jätkästä yhtäkkiä mykkä?

Vierailija

Eli minulla on ollut n. 2kk juttua yhen jätkän kanssa ja alussa sanoin hänelle että haluan ottaa ihan rauhassa nyt aluksi kun edellinen suhteeni loppui kun sain tietää että poikaystävälläni on myös toinen tyttöystävä ollut jo pidemmän aikaa. No, minulla oli aina hauskaa hänen kanssaan kun nähtiin. Pystyin olemaan oma itseni, ja myös äitini tykkäsi tästä pojasta. Juteltiin todella paljon kaikista eri asioista mitä kaikkea kummallekkin on tapahtunut ja mitä halutaan tulevaisuudelta yms. ja kun kerroin haaveistani mitä haluaisin joskus toteuttaa hän sanoi haluavansa olla mukanani kun nämä joskus toteutan.

Olin todella onnellinen kun luulin että kerrankin mulla pyyhkii hyvin miessuhteiden suhteen mutta ei. Reilu viikko sitten viikonloppuna hän oli kavereidensa kanssa juhlimassa ja olin myös itse juhlimassa kavereideni kanssa ja hän sitten jossain vaiheessa yötä laittoi minulle viestin että 'oothan sitten kiltisti' vastasin että tottakai ja hän vastasi 'hyvä :)'. Myöhemmin sitten laitoin hänelle että tykkään hänestä aivan liikaa, ja tää ei sitten vastannu enää.

Viikonloppu meni ja jätkästä ei kuulunu mitään. Seuraavana maanantaina kysyin tältä että oonko tehny sulle jotain kun et oo puhunu mitää, hän vastasi että 'Et ole, kuinka nii? Tässä nyt on ollu vaa vähä juttuja, kerron kun pystyn. Kohta on taas mentävä mutta soitan sulle huomenissa. heippa'. En vastannu mitään vaa odotin soittoa koko seuraavan päivän. Yllätysyllätys ei soittanu.

Viimeyönä hän oli laittanu humalassa aamuyöstä viestin josta en saanut mitään selvää. Mitä teen? Olenko puhumatta tälle ja yritän unohtaa vai kysynkö että mikä tuo viesti oli minkä olit laittanut? Auttakaa!!!

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat