80 km ja tankotanssia

Vierailija

Vielä ei ole helmikuu, mutta voisin ihan motivaationa itselle kirjaa tänne ylös tammikuunkin saldoa.

Tänään tuli käveltyä kolme lenkkiä, yhteensä 9,4 km.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
JNN

Vielä ei ole helmikuu, mutta voisin ihan motivaationa itselle kirjaa tänne ylös tammikuunkin saldoa.

Tänään tuli käveltyä kolme lenkkiä, yhteensä 9,4 km.

Korjaan, elilen :D

Vierailija

Eilen kävelin 3,8 km.

Tänään 5,7 km.

Jotta voisin tehostaa liikuntaani, ostin tänään puolen kilon nilkkapainot!

Vierailija

Katsoin just HeiaHeiasta, että nyt tammikuunaikana on tullut käveltyä jo yhteensä 78 km. Ja en ole edes muistanut laittaa kaikkia kävelyitäni tuonne HeiaHeiaan!

Vierailija

Tänää kävin koiran kanssa 3,6 km aamulenkillä nilkkapainot jalassa... Jo eilisen Nike Training Club -reenin jäljiltä jalat on niin hapoilla että tänää ei kyllä pysty reenaa yhtään mitää, kun en pääse edes kyykkyyn ilman karjasua :D Ainakin tietää tehneensä jotai!

Vierailija

Eilen lähdin lenkille vaikka ilma oli mitä kamalin. Taivaalta tuli räntää, joka lensi suoraan naamalle. Maassakin oli loskaa niin paljon että lenkin jälkeen kengistä ois voinut kaataa vettä pois. Jaksoin kuitenkin tehdä 4,5 km lenkin. Pieni katkeruus iski kun kävelin liikuntakeskuksen ohitse ja katsoin kun toiset liikkuu sisällä topit päällä. Kotiin päästyä oli kuitenkin voittajafiilis vaikka peilistä takaisin hymyilevässä naamassa näkyi levinneet ripsarit.

Vierailija

Eilinen päivä: juoksin töihin, meni ylitöiks, juoksin kotiin, tein ruokaa, juoksin teatteriin Harhaoppisen omaisten näytökseen, puolijuoksua kotiin ja nukkumaan.

Päivän reenit jäi siis tekemättä, mutta onneks vatsalihakset sai toimintaa, kun teatterissa nauratti :)

Vielä kaks ensi-iltaa tällä viikolla, ne päivät menee luultavasti samalla kaavalla.

Vierailija

Kävelyä 5,1 km

Venyttelyä 1 h

Olin ihan positiivisesti yllättynyt takareisiä venytellessä kun huomasin että saan kädet ristiin jalkapohjien taa ja pään polviin :D Tosin en omista kauheen pitiä jalkoja...

Vierailija

Oon jakanu tuon 80 km neljälle viikolle ja huomenna jos kävelen vähän yli 5 km niin olen edennyt ihan suunnitelmien mukaan 20 km/vk

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat