Kun mies ei halua lasta

Vierailija

Mitä pitäisi tehdä kun mies ei halua lasta? Itse haluan lasta kovasti, rakastan kumppaniani paljon, mutta hän ei halua lasta kuulema ikinä. 

Kommentit (4)

Vierailija

Onko miehesi sanonut syytä, miksei halua lasta? Oletteko yrittäneet jutella asiasta KUNNOLLA?

Jos todella haluat lapsen, mutta miehesi ei, luulen, että teidän pitää lähteä eri teille. Ei ainakaan kannattaa pakottaa toista muuttamaan mieltä tai tulla väkisin raskaaksi; siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.

Vierailija

Jokaisella naisella on oikeus lapseen jos sen haluaa, ota hyvä ihminen järki käteen. Äitiys on ihanaa aikaa ja itse kadun ikuisesti joka päivä kun päädyin keskeytykseen kun mieheni ei halunnut lasta. 

Vierailija
Vierailija

Mitä pitäisi tehdä kun mies ei halua lasta? Itse haluan lasta kovasti, rakastan kumppaniani paljon, mutta hän ei halua lasta kuulema ikinä. 

Vahdetaanko ukkoja? :)

Vierailija

Ootteko keskustelleet asiasta vakavasti? Onko mies minkä ikäinen?

Monella parikymppisellä mieli ehtii vielä muuttua kun ikää tulee lisää, joten en välttämättä säikähtäis sellasia puheita. Jos toisella on ikää reilusti yli 20 niin siinä tapauksessa tilanne on vähän huolestuttavampi.

Ketään ei voi pakottaa muuttaan unelmiaan toisen mukaan. Tää lapsiasia on varmasti yks niistä suurimmista asioista mitkä ajaa pareja erilleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat