Ihastunut samaan sukupuoleen

Vierailija

Totta tosiaan, ongelmanani on nyt tämä. Olen ihastunut kuntoiluohjaajaani. Tämä viehättävä, kaunis 10- vuotta vanhempi nainen saa minut sulamaan joka kerta kun nään hänen kauniit kasvot, upean kropan energisen luonteensa kanssa. Jos minulla on huono päivä, niin hänen jumppatunneilla kyllä suru muuttuu iloksi, kun saa katsella ja kuunnella hänen hauskoja juttuja. Ongelmana on se, että olen itse parisuhteessa jota on takana reilut 3 vuotta. En haluaisi luopua suhteesta jossa minulla on paljon hyvää takana, myöskin uskoisin että paljon hyvää edessä. Mitä teen kun olen ihastunut palavasti itseäni vanhempaan naiseen? Onko tämä vain jokin ohimenevä vaihe vai mikä minua vaivaa? Onko joitakin vinkkejä miten voisin flirttailla hänelle, koska tiedän myös hänen tykkäävän tytöistä. Nimim. Epätoivoinen 

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Usein parisuhteessa tulee ihastuttua johonkin toiseen, ei siinä mitään outoa ole. Ehkä 2-3 kertaa olen kohta nelivuotisen parisuhteeni aikana ihastunut toiseen poikaan. Kerran ihastuminen oli hyvin tulinen ja pelästyin ihan, että miten tässä käy, mutta onneksi se meni ohi yhtä nopeasti kuin oli alkanutkin :) Jos olet onnellinen parisuhteessasi, niin turha huolestua. Odota vaan miten tunteet tuosta muuttuu. Ja eihän pieni flirttailu haittaa parisuhteessa ainakaan omasta mielestäni. Voithan yrittää jutella naiselle vaikka jumppatunnin jälkeen.

Vierailija

Samallalailla kuin kenelle tahansa miehistä. Ei flirtti periaatteessa katso sitä, että kumpaa sukupuolta toinen on. Se, että kun on parisuhteessa, kannattaako tuollaista tehdä on oma asiansa. Voisi ehkä varovasti kysellä mieheltä, että mitä mieltä tämä olisi, jos itseä kiinnostaisi myös naiset ja niille vähän flirttailsi. Omaa eksääni se ei haitannut, nykyistäkään ei periaatteessa, mutta toivoo etten silti moista tekisi. Sinua ei vaivaa mikään, koska siinä ei ole mitään outoa, että tykkää samasta sukupuolesta, vaikkei ole aiemmin tykännyt. Niin sitä ihminen voi muuttua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat