Jatkuvaa kutinaa. Auttakaa?!

Vierailija

Heippa,
mulla on ollut nyt kutinaa 2 kk ajan ympäri kehoa. Ensin se alkoi niin, että öisin kutisi aina ihan joka paikka. Sitten välillä ihan päivisinkin. Menin lääkäriin, sano ettei tuskin mikään ötökkä ole ainakaan. Oon ottanut 2-5 päivää allergialääkkeitä, kattonu että helpottaisko, no ei. Ja oon rasvannut ihoa välillä hajustamattomalla rasvalla. Jossain vaiheessa ei enään kutissut öisin, kuin tosi harvoin jos ollenkaan. 

Mutta nykään ei kutise koko keho vaan lähinnä reidet ja alapää on ruvennu nyt kutisemaan. Kutisee välillä päivisin tms.. Mutta öisin lähinnä. Jos oon jossain vaikka ulkona tms tekemässä jotain ei ikinä kutise. Lähinnä jos oon kotona tekemättä mitään, nukkumassa ... Mistä voisi johtua? Rupee jo pelottamaan :/ Kai se on lähdettävä uudelleen lääkäriin ja selvittämään kunnolla tämä asia. Rupee jo häiritsee! Reidessä jo tullu ihme haavoja ja pallukoita tosta raapimisesta..

Kommentit (2)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Lääkäriin kannattaa ehkä mennä uudestaan. Itselläni on vähän atooppinen iho ja juurikin lähinnä nukkuessa kutisee ja paljon. Erityisesti suihkussa käytyä. Siksi koitan käydä mahdollisimman harvoin suihkussa, kolmen päivän välein yleensä. Kutina varmaan vähentyy talven jälkeen. Koita välttää raapimista, se vaan pahentaa tilannetta. Ja osta jotain kunnollista apteekin rasvaa, mikä sopii atoopikolle, muuten nukkumisesta ei tule mitään. Normi tavaratalojen rasvat ei mulle toimi ollenkaan. Ei tunnu imeytyvän ollenkaan. Kyllä kunnon rasva auttaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat