Penis ei mahdu sisään (kaikki keinot kokeiltu jo, vai onko?) Apuja!

Vierailija

Eli siis poikaystäväni ei mahdu sisälleni.. Olen siis neitsyt. Onko minussa siis jokin kalvo siellä, jonka läpipääsy on suurinpiirtein mahdotonta, koska kipu on niin kovaa..? Mahtuu ehkä pari senttiä sisään kunnes tulee ihan järjetön kipu jolloin ei voida enää jatkaa yrittämistä..

Ollaan kokeiltu liukuvoidetta, asentoa jossa mä olen päällä(sattuu vielä enemmän), ollaan tungettu tyynyjä mun takamuksen alle jotta työntökulma paranisi.. mitä muuta vielä voin kokeilla? Turhauttaa todella paljon, koska ollaan kokeiltu jo niin monia kertoja.. Pelkään, että suhde ei voi jatkua vuosia näin koska en todellakaan tiedä miten saadaan tää juttu onnistumaan..

Mitä muuta tässä voi kokeilla tai tehdä? Onko samanlaisia kokemuksia? Apuja kaipailisin kovasti..

Kommentit (8)

Vierailija

Kannattaa käydä lääkärillä tosta, mun mielestä ne voi tehdä asialle jotain jos on liian tiukka immenkalvo, mitä ny kuulostais että sulla on. Immenkalvo ei siis oo mikää läpäisemätön kalvo vaan sellanen rengas siellä :D Mutta kannattaa käydä lääkärissä jos tuntuu että se kipu oikeesti on aivan sietämätön.

Vierailija

Meillä oli sama ongelma erittäin monta kertaa kokeiltuammekin. Apu löytyi viimeksi: mies tyydytti minua käsin lähes orgasmiin ja samalla hän sitten pääsi sisään, olin ilmeisesti viimein tarpeeksi rento. Olin luullut aikaisemminkin olleeni rento, mutta takaraivossa taisi kuitenkin tykyttää tieto tulevasta kivusta, jota ei siis lopulta enää tullut ollenkaan.. :)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Enpä tuosta lääkäriin menosta tiedä, kannattaa nyt ensin jatkaa yrittämistä ennen kuin mihinkään lääkäriin menee. Olen kuullut tapauksista, että immenkalvo on ollut niin paksu, ettei ole omin avuin mennyt rikki ja on pitänyt mennä lääkäriin, mutta ensin kunnon kotikonstit mieluummin. Tärkein asia on kunnon kiihottuminen. Ei mikään vähäsen kostuminen vaan niin paljon pitää kiihottua, että tuntuu, että melkein saa orgasmin. Ja ensinnäkin se, että älkää edes ajatelko yhdyntää, ennen kuin olette kunnolla harjoitelleet kaikkea muuta seksiä, suuseksiä, sormetusta, yms kunnes pystyt olemaan ihan rennosti. Et kertonut tästä puolesta mitään, mutta näistä pitää aina muistuttaa ekakertalaisia :)

Itsellä meni useampi yritys puolen vuoden sisällä ennen kuin onnistui! Ja se eka onnistunut kerta olikin sitten mahtava! :) Ei sattunut ollenkaan vaan tuntui hyvätä ja nautin siitä. Oli kyllä odottamisen arvoista.

Vierailija

Tekstisi oli kuin itseni kirjoittama jonkin aikaa sitten!:) Olen kanssa paininut saman ongelman kanssa jo pidemmän aikaa mutta pari kuukautta sitten se ratkesi. Olimme poikaystäväni kanssa jo pidemmän aikaa koittanut että seksi onnistuisi, mutta emme vain yksinkertaisesti saaneet häntä sisälleni. Asiasta tuli sitten sellanen ns. oravanpyörä ja aina kun tiesi että nyt voisi yrittää, niin paineet nousi kaksi kertaa suuremmiksi. Epäonnistunut kerta saa jo niin paljon itseluottamusta alas kys. asian suhteen:/

Oltiin myös kokeiltu tyynyjä mun lantion alla, liukkaria sekä että mä olin päällä. Ei, ei ja ei onnistunut :D Itseltä meni jo jossakin vaiheessa hermo että miten ihmeessä voin olla näin tiukka! Mutta sitten yksi kerta ajauduttiin vain pussailemaan ilman mitään taka-ajatuksia seksistä. Samalla sitten juttu meni seksiin asti ja saatiin poikaystävä sisään! se voittajafiilis! :D Meillä auttoi se että mies tuli vain päälleni ja annettiin sen tavallaan itsessään mennä sisään ilman sen kummempia ohjailuja.

Eli, älä stressaa! kyllä se vielä onnistuu ;) olen elävä esimerkki:D

Vierailija

me laitettiin poikaystävän kanssa vaa väkisin läpi vaikka mua sattu ihan hirveesti. ja verta tuli. mutta mun mielestä se oli hyvä ratkasu, koska se oli kerrasta sisään ja sitten sitä ongelmaa ei enää ollut. en ois jaksanu yrittää tuloksetta monia kertoja. ja mulla se kipu loppu tosi nopeesti immenkalvon repeemisen jälkee. seuraavana aamuna pystyin jo todella nauttimaan seksistä.

juujaahelou

No juu kuulostaa tutulta. Ei oo edelleenkään onnistunut mutta en nyt niinkään tuosta lääkäristä tiiä. Mastruboinnilla kannattaa koittaa. Kivun siedätystä ja sitten se menee ajastaan ohi. Minkä ikäinen olet? Voi osuttain johtuu siitä. Tietysti jos olen vaikka 15 niin murrosikä on vieläkin. Murrosikään kuuluu emättimen aukon kasvaminen. Jos taas jotain 25 niin ala jo miettiä lääkäriä. Tää on nyt siis mun mielipide eli en takaa tätä mutta näin itse tekisin. Mastrubointia kannattaa siis kokeilla. Minulla se on jo vähän aittanut.

Vierailija

Mulla oli myös tosi tiukka 15 vuotiaana, mutta sanoin poikaystävälleni, että survo sisään vaan. Tiesin, ettei ekalta kerralta kannata odottaa liikoja, kyllä niitä hyviä kertoja ehtii tulla myöhemmin kunhan vaan saadaan se immenkalvo rikki. Itse nyyhkytin kivusta koko sen ajan ja poikaystäväni olisi halunnut lopettaa, mutta halusin hänen jatkavan, jotta alavärkki venyisi tarpeeksi. Vertakin tuli. Kolme kivuliasta kertaa piti harrastaa seksiä ennen kuin seksi alkoi tuntua hyvältä. Mutta se oli niin sen arvoista! Kolme kivuliasta kertaa johti satoihin orgasmintäyteisiin kertoihin ;) Nyt 24v ja seksi on jotain niin upeeta!

Opetus: Joillain ihmisillä se eka kerta vaan yksinkertaisesti sattuu, vaikka kuinka tyydyttelisi etukäteen. Ensimmäiseltä kerralta ei kannata odottaa liikoja nimittäin jos siihen jo valmiiksi asennoituu niin, että sen pitää olla täydellistä, saa todennäköisesti pettyä pahanpäiväisesti. Se on jo lähellä täydellisyyttä, että saa tehdä sen ihanan ja luotettavan ihmisen kanssa ja saadaan sen immenkalvon rikki :D Kyllä niitä hyviä kertoja ehtii tulla sen jälkeen, ja mitä enemmän harrastaa seksiä, sitä enemmän tajuaa, ettei seksi loppujen lopuksi ole niin ihmeellistä. Turha siis stressata ekaa kertaa, jos sattuu tai muuten epäonnistuu niin hyvällä asenteella pystytte molemmat nauramaan ekalle kerrallenne jälkeenpäin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat