Liian kiintynyt mieheen

Vierailija

Olen ollut yhdessä erään miehen kanssa 5 kk. Yhdessäolomme ei ole seurustelua, vaan jotain kumman säätöä siltä väliltä (vietetään suurin osa öistä yhdessä, ei pelkkää seksiä. Mies on kiintynyt ainakin omien puheidensa mukaan minuun eikä käy vieraissa). Olen aiemmin yrittänyt katkaista suhdetta kun seurustelu ei ole ollut vaihtoehto, mutta aina olemme päätyneet sopuun ja olen ihan tyytyväinen suhteeseen nykyisellään.

Tänään mies ilmoitti lähtevänsä Thaimaaseen 2 viikoksi, sittemmin hän kyllä ilmoitti ettei olekaan rahaa ja ettei hän aio lähteä, mutta minussa heräsi sellaisia tunteita kun hän kertoi reissuaikeistaan, ettei se voi enää olla kovin tervettä. Tunsin ihan järkyttävää ahdistusta ja pelkoa. Olen ihan sairaan mustasukkainen miehestä, ja vaikka koitankin ymmärtää ettei hän minua petä heti tilaisuuden tullen, silti olin jotenkin heti varma että tietysti hän siellä thaikuissa panee jotain muuta. Tunnen itseni epätoivoiseksi. En todellakaan halua kenenkään hallitsevan mieltäni näin. Mitä itse tekisitte tälläisessä tilanteessa?

Olen "keittiöpsykologiaa" käyttäen analysoinut että pelkään hylätyksi tulemista ja että itsetuntoni ei liene sieltä parhaimmasta päästä. Mutta mitä asialle voi tehdä? Pitäisikö todella varata aika psykologille? Tunteeko kukaan muu tälläistä vai olenko  ainoa joka skitsoilee mustasukkaisuuden kourissa?

Kommentit (4)

Vierailija

Minäki oon aivan kamalan mustasukkainen, vaikka tiedän, ettei mieheni pettäisi minua ikinä. Kait tän kans on vaan opittava elämään?

Vierailija

Jeps... Itelle vaan tulee aina paha olo ettei pysty luottaan toiseen vaikkei ole mitään tehnyt ansaitakseen epäluottamusta... :(

Vierailija

Mulla on aika sama homma ollut parisen kuukautta yhden miehen kanssa, mutta ei seurustella.. Kaikkea kyllä tehdään jne, mutta mies ei tiedä mitä haluaa ja tää on sitten vielä tällaista epämääräistä säätöä. Ja olen kans ihan äärettömän mustasukkainen tästä miehestä ettei mitään rajaa. Vaikka tääkään mies ei oo sellainen epäluotettava, mutta kun aikasemmin on saanut aina kärsiä kaikissa miesjutuissa niin kai sitä odottaa vaan aina tulevansa huijatuksi. Itselläni on kans todella huono itsetunto ja päähän tulee sellaisia ajatuksia että "kohta se jättää mut kun en enää kelpaakkaan" jne. En oikeen osaa auttaa sua tossa ongelmassa kyllä :/ Itse olen päättänyt niin että jos mies ei tässä jonkun ajan päästä suhdetta halua niin on vaan pakko jatkaa eteenpäin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat