Dukan-dieetti

Vierailija

Oon lueskellu netistä erilaisista dieteistä ja tää kuulosti kaikkein parhaimmalta mulle. Tästä dietistä saa kyllä netistä tosin vähän irti, joten siksi tarvitsenkin teidän apua. Eli jos ootte tällä kyseisellä dietillä niin voitteko kertoa vähän kokemuksia ja mitä kannattaa ottaa huomioon ja yleisesti et miten on mennyt? Ootteko ollu tyytyväisiä lukuihin? ;) -Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
Vierailija

Oon lueskellu netistä erilaisista dieteistä ja tää kuulosti kaikkein parhaimmalta mulle. Tästä dietistä saa kyllä netistä tosin vähän irti, joten siksi tarvitsenkin teidän apua. Eli jos ootte tällä kyseisellä dietillä niin voitteko kertoa vähän kokemuksia ja mitä kannattaa ottaa huomioon ja yleisesti et miten on mennyt? Ootteko ollu tyytyväisiä lukuihin? ;) -Kiitos!

moikka minä oon ollut kyseisellä dieetillä pari vuotta sitten ja tulos oli 20kg 3 kuukaudessa eli olin aikas tyytyväinen. nyt toisen lapsen jälkeen aloitin sen taas koska viimeksi onnistu niin hyvin eli oon ollu nyt 8 pv siinä hyökkäysvaiheessa ja nyt alan pallotteleen et pelkkä protsku ja salaatti :) jos kysyttävää niin kysy vaan

Vierailija

Hei kiitos paljon! :) Ei oo pakko vastata mut kysyisin et mikähän sun paino ja pituus mahto olla tuolloin kun alotit ekan kerran? Ja miten oot liikkunut? Kun siinähän oli et 20 min kävelyä päivässä riittää, mut se kuulostaa kyl tosi vähäseltä. :D 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat