Naiset alla !

Vierailija

Liikutatteko vartoanne ollessanne alla seksin aikana? Jos liikehditte, miten?

Itse en juurikaan liikuta vartaloani, vaan käsillä hiplailen miestä. Tuntuuko vartalon liikuttaminen paremmalta teistä tai miehestä, kuin paikallaan makaaminen?

Kommentit (2)

Vierailija
Vierailija

Liikutatteko vartoanne ollessanne alla seksin aikana? Jos liikehditte, miten?

Itse en juurikaan liikuta vartaloani, vaan käsillä hiplailen miestä. Tuntuuko vartalon liikuttaminen paremmalta teistä tai miehestä, kuin paikallaan makaaminen?

Voithan sä kokeilla miltä itsestä/kumppanista tuntuu, tuntuuko paremmalta vai miten.

Kun oon alla kiedon jalat ristiin miehen lanteille ja myötäilen miehen liikkeitä. Itse oon ja mies myös ollaan molemmat tykätty todella paljon, mies on kertonut tuntuvan tosi hyvältä kun ristii jalat niin että hän jää vähän kuin jalkojen ja mun väliin. 

Vierailija

Myötäilen miehen liikkeitä ja ns. tuun häntä aina "vastaan", koska se tuntuu niin älyttömän hyvältä ja mieskin tykkää :) sitten myös kiedon tosiaan jalat sen ympärille tiukasti ja pidän pepusta lujaa kiinni, siitäkin se tykkää aivan helvetisti, menee aina iha villiksi :-D ja tietysti vaellutan käsiä mihin ne nyt sattuukaan menemään, mutta usein ne on herrani takapuolella, koska aiheuttaa sille niin suurta mielihyvää :)) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat