kuukautisten outo käytös/raskaana olemisen pelko..

Vierailija

eli olen harrastanut poikaystäväni kanssa suojaamatonta seksiä..ei siis ensimmäinen kerta..ja kuukautiseni alkoivat viime viikon tiistaina, eivätkä ole loppuneet vieläkään..kestäneet siis 8 päivää..yleensä mulla ne kestää vaan 5-6 pvä..ennen tätä alamaha on ollut jotenkin outo,kova ja ääntelee omiaan..välillä kuukautiset loppuivat yhtenä päivänä jopa 4 tunniksi..ja alkoivat taas uudelleen..rinnat ovat arat ja poikaystäväni mukaan kuulema kasvaneet..sekä maha edelleenkin kova ja oudon oloinen, välllä tuntuu kipua jommalla kummalla puolella..sellaista "tykytystä" ihan niinkuin joku potkisi..ja kun laihistan mahani, niin ennen alamahani on myös laihistunut..tein saman pari kertaa , eilen ja tänään ja alamaha ei siis laihtunut, vaan oli kova ja kohmurainen..+ välillä tulee paha olo..esimerkiksi tänään junassa ja välillä ihmeellisiä itku kohtauksia..tämä on ahdistanut jo monta päivää ja välillä saatan vain koitella alamahaani ja ajatella asuuko sisälläni joku suloinen ihmisen alku..voitteko jotenkin auttaa/neuvoa mitä tehdä..:/ kiitos<3

Kommentit (5)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Mene lääkäriin. Raskaudesta en tiedä ja jos raskaana olisit, ei se voisi vielä näkyä jos viime kuukautiset on tullut normaalisti, mutta eihän tuo normaalilta kuulosta.

Vierailija

no ei se kuulostakkaan.. :/ nyt jo 9 päivää ollut..soitin aamulla äidilleni ja kysyin mitä tämä on..ekana sano vaan että iha normaalia..mutta sitten kun mainihdin rintojen arkuuden niin sanoi että varaa aika lääkärille että voi hyvin olla kohdun ulkopuolinen raskaus..

Vierailija

uusi tieto, kävin gynekolokilla ja mitään poikkeavaa ei löytynyt, ottivat raskaustestin pissan kautta ja tulos oli heikko positiivinen, ja ensiviikolla pitää tehdä uusi testi!:)

Vierailija
Vierailija

eli olen harrastanut poikaystäväni kanssa suojaamatonta seksiä..ei siis ensimmäinen kerta..ja kuukautiseni alkoivat viime viikon tiistaina, eivätkä ole loppuneet vieläkään..kestäneet siis 8 päivää..yleensä mulla ne kestää vaan 5-6 pvä..ennen tätä alamaha on ollut jotenkin outo,kova ja ääntelee omiaan..välillä kuukautiset loppuivat yhtenä päivänä jopa 4 tunniksi..ja alkoivat taas uudelleen..rinnat ovat arat ja poikaystäväni mukaan kuulema kasvaneet..sekä maha edelleenkin kova ja oudon oloinen, välllä tuntuu kipua jommalla kummalla puolella..sellaista "tykytystä" ihan niinkuin joku potkisi..ja kun laihistan mahani, niin ennen alamahani on myös laihistunut..tein saman pari kertaa , eilen ja tänään ja alamaha ei siis laihtunut, vaan oli kova ja kohmurainen..+ välillä tulee paha olo..esimerkiksi tänään junassa ja välillä ihmeellisiä itku kohtauksia..tämä on ahdistanut jo monta päivää ja välillä saatan vain koitella alamahaani ja ajatella asuuko sisälläni joku suloinen ihmisen alku..voitteko jotenkin auttaa/neuvoa mitä tehdä..:/ kiitos<3

Ei kannata missään nimessä harrastaa suojaamatonta seksiä. Älä alenna arvoasi, se on 1. sääntö naiseksi kasvamisessa! Seksitaudit, joita ei näe naamasta, ovat aika pahoja ja ilkeitä.  Trikomoniaasi, tuo ihana alkueläin, on sukupuolitauti. Kenenkään otsassa ei lue tietoja sen ihmisen sukupuolielämästä ja mahdollisista taudeista. Itse en edes luottaisi partneriin, joka haluaa seksiä ilman kondomia tai ehkäisyä. Näetkö, sinulla on kauheita pelkoja ja ahdistusta, jotka toinen painostava ihminen on sinulle aiheuttanut! Ei ole oikein. Et enää suostu tuommoiseen peliin!

Vierailija
Vierailija

Voi lapsi rakas, nuori tyttökin on nainen, nuori vain, vailla elämänkokemusta. Vauvakuumeita tulee ja menee. Mutta onko muita keinoja haaveilla vauvoista, kun altistua taudeille, pelätä ja ahdistua? Mieti, pysähdy ajattelemaan. Kattele vaikka vauvojen kuvia, hoida sukulaisten lapsia. Se, että naiseen on sisäänrakennettu halu tulla äidiksi, ei tarkoita, että pitää sysätä järki syrjään ja esittää syyntakeetonta, vai tarkoittaako sinun mielestäsi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat