Seksistä muodostunut iso ongelma

Vierailija

Olen seurustellut parisen vuotta mieheni kanssa ja olemme molemmat noin 20-vuotiaita. En edelleenkään pysty rentoutumaan harrastaessamme seksiä, seksistä on tullut minulle ihan älytön ongelma. Jos mies esimerkiksi vihjailee että illalla tulemme harrastamaan seksiä, menen ihan lukkoon ja kauhuissani mietin miten tulevasta illasta selviän.

Seksi sattuu minua lähes joka kerta, tuntuu että ensimmäisillä työnnöillä alapääni ''repeää'' jonka vuoksi koko loppu seksikin koskee. En tiedä johtuuko se siitä että meillä ei paljon esileikkejä harrasteta, ainoastaan silloin pari sormetusta jos penis ei mene suoriltaan sinne. Vai johtuuko ''repeäminen'' minusta, kun pelkään.

Tuntuu kovin itsekkäältä haluta esileikkejä kun mies ei niitä tarvitse. Enkä varmaan edes pystyisi olla miehen hyväiltävänä, huomion keskipisteenä. Häpeän itseäni ja välillä huomaan harrastaessamme seksiä että olet peittänyt kasvoni käsilläni, enkä kehtaa ottaa niitä pois naamaltani. Nykyään mies naureskelee aina seksin aikana, mikä saa minut vielä enemmän häpeämään, niin naurettavaltako minä näytän?

Teeskentelen myös orgasmin että seksi olisi ohitse mahdollisimman nopeasti. Teeskentelyn aloitin heti suhteemme alkaessa, koska olen miehen ensimmäinen ja hän vaikutti pettyneeltä jos en ''saanut''. Olisiko teidän mielestänne miehen oikeus tietää, vaikka siinä menisi luottamus tai parisuhde?

En pysty enää edes keskittymään mihinkään kun asia vaan pyörii päässäni, mitä te tekisitte tilanteessani?

Kommentit (8)

Vierailija

itsellänikin seksin harrastaminen sattuu..pari kertaa mieheni kanssa ollaan kuiviltaan aloitettu, ja silloin tuntuu että alapää repeää kahteen osaan..eikä hän myöskään voi työntyä täysin sisälleni, koska se tuntuu todella ilkeältä/kivuliaalta itselleni..eli teidän kannattaa harrastaa esileikkiä sen verran että alapääsi kostuu hieman, koska silloin se ei satu, sinun pitää vain uskaltaa sanoa asiasta miehellesi:) itsekkin olen sanonut omalleni asiasta ja hän ei ole heti sen takija työntynyt sisälle, vaan pidennetty esileikkiä jotta sisälle tuleminen on helpompaa. ja sinun kannattaa ottaa puheeksi se mistä toinen tykkää ja toinen ei, näin te ymmärrätte toisianne paremmin ja sinun ei tarvitsisi pelätä entä jos asioita. nainen yleensäkkin saa orgasmin 20-30min ajassa, eli paljon hitaammin kuin mies..itse en kertaakaan ole orgasmia saanut seksimme aikana, mutta asiasta en viitsi valittaa vaikka se minua inhottaakin kun toinen saa sitä nautinnon ja toinen periaatteessa ei..

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Todella ikävä tilanne sulla. Teidän seksissä on mennyt kaikki niin pahasti pieleen kuin voi mennä :S Kyllä sitä on varmaan vaikea lähteä korjaamaan. Itsekästä ei todellakaan ole vaatia esileikkiä vaan itsekästä on olla haluamatta esileikkiä. Et kai sinä miehelle pelkkä reikä ole? Jos häntä ei esileikki kiinnosta, niin ihan ulalla hän on kyllä seksin suhteen. Ei seksin tarkoitus ole vaan tyydyttää itsensä, toinen pitää ottaa huomioon. Jos haluaa vain tyydytyksen niin sitten voi runkata.

Tiedät varmasti itsekin miten tyhmää on teeskennellä orgasmi. Miten se voi edes mennä läpi kun kuvauksesta päätellen miehesi ei voi olla huomaamatta epämukavaa oloasi... Lopeta heti teeskentely ja puhu miehelle! Ei asia koskaan muutu jos vaan jatkat samaan malliin ja mies luulee kaiken olevan hyvin. Kerro miten seksi sattuu, etkä saa siitä yhtään nautintoa ja kuinka miehen käytös pahentaa tilannetta.

Vierailija

Aloittaja;

Kiitos vastauksistanne. 

Tuntuu niin kamalan vaikealta ottaa asia puheeksi. Vetää matto miehen jalkojen alta kertomalla etten ole oikeasti nauttinut. Kertoa että hän on elänyt valheessa koko seurustelumme ajan.

Olen huomannut että olen ruennut välttelemään muitakin hellityksiä, halailuja ja pusuja. Pelkkä pikku pusukin tuntuu niin kovin vastenmieliseltä vaikka rakastan miestäni. Luulenko niiden johtavan seksiin, en tiedä.

Onko teidän miehenne oikeasti valmiita rehkimään ja tekemään töitä sen eteen että te saatte orgasmin? Onko teillä aina esileikkiä ennen yhdyntää?

Vierailija
Vierailija

Aloittaja;

Kiitos vastauksistanne. 

Tuntuu niin kamalan vaikealta ottaa asia puheeksi. Vetää matto miehen jalkojen alta kertomalla etten ole oikeasti nauttinut. Kertoa että hän on elänyt valheessa koko seurustelumme ajan.

Olen huomannut että olen ruennut välttelemään muitakin hellityksiä, halailuja ja pusuja. Pelkkä pikku pusukin tuntuu niin kovin vastenmieliseltä vaikka rakastan miestäni. Luulenko niiden johtavan seksiin, en tiedä.

Onko teidän miehenne oikeasti valmiita rehkimään ja tekemään töitä sen eteen että te saatte orgasmin? Onko teillä aina esileikkiä ennen yhdyntää?

Joskus, kun molemmat haluaa vaan pikapanon, enkä ole ehtinyt kostumaan, me käytetään liukkaria. Mutta että onko mieheni valmis rehkimään orgasmini eteen... Jos ei olisi, en todellakaan olisi hänen kanssaan. Seksin kuuluu tuntua hyvältä molemmille. Eikä siinä ole mitään väärää jos vaadit mieheltäsi edes vähän enemmän kuin pari ronkkaisua sormilla.... eikö mies nuole sinua?

Meillä ainakin mies rakastaa minun nuolemista, sormetusta jne.. kaikkea mikä kiihottaa minua. Hänelle parhaalta tuntuu se kun minä kiihotun ja tulen... Ja mies joka ei ajattele noin ei ole minusta edes mies vaan poikanen.

Vierailija

Aloittaja;

Kyllä mekin käytämme liukkaria joskus jos pyydän, mutta silti minua sattuu ja ''repeän''. Eli syy on varmaan minussa, olen liian tiukka. Voinko mitenkään löysyttää itseäni vai miten siitä kivusta voi päästä eroon.

Kun aloimme seurustelemaan, mies nuoli minua pari kertaa ja siihen se sitten jäikin. Luulen että mies pitää minun nuolemistani tai minua jollain tavalla oksettavana. Myöhemmin suhteessamme mies nuoli minua, ja yhtäkkiä hän meni ihan hämilleen ja nauroi sanoen jotain ''hyi mun kieli kävi sun sisällä!!!'' Sen jälkeen olen alkanut tuntemaan itseni jollain tavalla likaiseksi? Ennen pidin suuseksistä erittäin paljon ja nautinkin siitä, mutta nykyään tuntuu että en pystyisi edes olemaan suulla hoideltavana.

Juuri äsken mies sanoi että illalla harrastaisimme seksiä ja en tiedä miten voin paeta tilanteesta. Pitää varmaan mennä aikaisin sänkyyn ja valittaa pääkipua. Samalla pelkään että mies ei halua olla kanssani kun emme ole harrastaneet seksiä taaskaan moneen päivään. Ja silti tuntuu mahdottomalta kertoa hänelle miksi välttelen seksiä.

Vierailija

Haluaisin huomauttaa, että jos syötte e-pillereitä, ne voivat olla (ja todennäköisesti ovatkin) syy kipuihin. Näitä on nimittäin kuultu todella paljon, ja sitten kun on pilsut lopettanut/vaihtanut toisiin, on heti helpottanut.

Omasta mielestäni orgasmin teeskenteleminen on väärin miestä kohtaan ja se, että suostuu harrastamaan seksiä vaikka se sattuu itseen on väärin molempia osapuolia kohtaan.

Vaikka seksi ei olekaan kaikki kaikessa, on se yleensä tärkeä osa parisuhdetta, joten asialle kannattaa tehdä jotakin  ja pian.

Vierailija

Aloittaja;

En syö tällä hetkellä pillereitä, että ei voi siitäkään johtua. Olen ihan toivoton tämän asian suhteen. Onko mitään vinkkejä miten ottaa asia puheeksi miehen kanssa, tuntuu niin kovin kiusalliselta ja aralta aiheelta.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Heiheihei nyt aikalisä, etkö huomaa, että olet jokaisessa viestissä vaan syyttänyt itseäsi, eikä näillä kommenteilla tunnu olevan mitään vaikutusta? Usko jo, vika ei ole sinussa, et ole liian tiukka. Emätinhän on hyvin paljon kokoansa muuttava. Kiihottuessa emätin kasvaa niin leveys- kuin pituussuunnassakin. Ongelma tässä on, ettei miehesi kiihota ollenkaan, vaan runnoo vaan suoraan kylmiltään. En ymmärrä, miten miehestäsi ei ole epämukavaa työntää penistään liian pieneen paikkaan.

Sinun on pakko puhua miehellesi, tai jossain vaiheessa inhoat kaikkea läheisyyttä niin paljon, että eroatte. Miehesi voi suuttua, sille ei voi mitään. Olethan ollut epärehellinen, mutta pakko sinun on ottaa se riski. Parempi olla rehellinen myöhemmin kuin ei ollenkaan.

Minunkin poikaystäväni lopetti suuseksin yhdessä vaiheessa pitkäksi ajaksi, mutta kun vihdoin uskalsin puhua asiasta, alkoi hän taas yrittää ja nyt hän on nuollut minua usean kerran ja minusta seksi on taas mukavampaa kun en tunne itseäni likaiseksi :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat