eksä haluaisi palata yhteen vai jotain muuta?

Vierailija

Erostamme on 3kk, nyt eksä laittoi minulle viestiä että: "haluisitko lähtee mun kanssa joku päivä kahville? haluisin vaan jutella" En tiedä yhtään mitä vastaisin, sillä ajatuskin siitä, että olisin eksäni kanssa jossain kahden keskustelemassa, ahdistaa. Enkä nyt tiedä haluaisiko hän vain vaihtaa kuulumisia vai keskustella parisuhteestamme tai jopa palata yhteen. Minä siis jätin eksäni ja parin viikon päästä tästä erosta hän soitteli minulle, että ikävöi minua. Olemme kuitenkin silloin tällöin viestitelleet ja vaihtaneet kaverillisesti kuulumisia. Nämä viestittelyt tosin ovat alkaneet aina eksän aloitteesta. Mitähän eksäni tahtoisin tuolla tapaamisella ja mitä minun kannattaisi vastata?!

Kommentit (6)

Vierailija

Selvisi, että hän siis haluaisi palata yhteen. Sanoin eksälleni, että en näe sitä mahdollisena. Minulle jäi kuitenkin keskustelustamme sellainen tunne, että hän silti odottaa, että voisimme joku päivä miettiä yhteenpaltuuta. Ahdistavaa!

Vierailija

Haluaisin pitää häneen nyt mahdollisimman paljon etäisyyttä. Miten se onnistuisi? En vaan jaksa, jos hän alkaa roikkumaan perässäni ja haaveilee yhteenpaluusta. En tiedä pystynkö suhtautumaan häneen enää kaverinakaan, sillä koko ajan takaraivossa kytee ajatus, että hän haluaa vaan palata yhteen. Tässä tilanteessa minun on vain kylmästi ajateltava itseäni, sillä en ole vieläkään päässyt erostamme täysin yli.

Vierailija

Oletko ihan idiootti vai mitä sinä mangut täällä? katkaise kaikki yhteydet siihen uiveloon, niin sillä siitä pääsee. Tässä kohtaa sääli on vain sairautta. Poista kaikki sen tiedot, bannaa se sosiaalisessa mediassa ja ota kalja, jotta toi hysteriointi loppuu. Tyhmä.

Vierailija

Facebookissa olen laittanut jo estolistalle. Käymme kuitenkin samaa koulua, joten pakosti tulen häntä näkemään ja mikäpä häntä estäisi soittamasta minulle tai laittamasta viestiä (ellei nyt joku tiedä keinoa, miten saisin numeroni niin, ettei hän pysty minulle soittamaan tai laittamaan viestiä? liittymäni on kuitenkin äitini nimissä..) En kyllä ole omasta mielestäni tyhmä tai idiootti, haluan vain purkaa ongelmiani johonkin ja täältä voisi saada neuvoja tai muita kommentteja tilanteeseeni. 

Vierailija
Vierailija

Erostamme on 3kk, nyt eksä laittoi minulle viestiä että: "haluisitko lähtee mun kanssa joku päivä kahville? haluisin vaan jutella" En tiedä yhtään mitä vastaisin, sillä ajatuskin siitä, että olisin eksäni kanssa jossain kahden keskustelemassa, ahdistaa. Enkä nyt tiedä haluaisiko hän vain vaihtaa kuulumisia vai keskustella parisuhteestamme tai jopa palata yhteen. Minä siis jätin eksäni ja parin viikon päästä tästä erosta hän soitteli minulle, että ikävöi minua. Olemme kuitenkin silloin tällöin viestitelleet ja vaihtaneet kaverillisesti kuulumisia. Nämä viestittelyt tosin ovat alkaneet aina eksän aloitteesta. Mitähän eksäni tahtoisin tuolla tapaamisella ja mitä minun kannattaisi vastata?!

Luultavasti exäsi haluaa seksiä? Onko vaikea arvata, varsinkin jos kyseessä on mies? Yleensä ne haluaa jäähyväispanon. Karua, mutta totta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat