Seksi takaapäin

Vierailija

Haluaisin kokeilla seksiä takaapäin, mutta mulla on (ehkä vähän hassu) ongelma, johon haluisin jotain vinkkejä teiltä...

Ollaan harrastettu joko niin että olen alla tai päällä, ja aina jos kysyn että haluutko vaihtaa jotenkin ja käsken sanomaan jos haluaa vaihtaa jotenkin, niin sitten se on joko vaihto lähetyssaarnaajasta niin että mä oon päällä tai sitten toisin päin.

En "kehtaa" sanoa, että pane mua takaapäin, vaikka haluisin sitä niin kovasti.

Miten uusien asentojen kokeileminen sujuisi vaivattomasti ja mitkä olis parhaita? Haluisin ainakin takaapäin, mutta en tiedä miten tehdä aloite..... tuntuu jotenkin niin vaivaannuttavalta sanoa se suoraan :( help me!

Kommentit (9)

Vierailija

Ei siinä oo mitään pahaa, jos sanoo sen ihan suoraan. :) Toinen ei ehkä ymmärrä vinkkejä, jos niitä yrittää kirtelemällä sanoo. :) Ite oon havainnu parhaaks tavaks kertoo toiselle, mitä haluaa - vaikka se saattaiskin jännittää. :) Muistan edelleen sen, kun joskus halusin ihan hirveesti, että poikaystävä ottaa mut takaa. Siinä aikani sitten keräsin rohkeutta, ja vaan sanoin: "Ota mut takaa". Järkeen päin ollaan naurettu sitä, miten se olikin niin vaikeeta, vaikka ihan luonnollista on sanoo seksissä mitä ite haluaa.  :) Kannattaa vaan rohkeesti uskaltaa sanoo!! Tsemppiä!! :)

Vierailija

Jos ei ihan heti uskalla sanoa suoraan, voihan sitä vähän vihjaillakin kuten lukiessa maata pylly paljaana ja jalat raollaan ja muka vahingossa tarjoilla näkymiä miehelle... luulisin tajuavan vähemmästäkin mitä tarttis saada ja mistä päin.

Vierailija

Jos ootte vaihtamassa asentoo, niin sano et kokeillaanko vaihtelun vuoks vaikka takaa päin? :) Ja itse olen kokenut samoja tunteita, kun ei ole kehdannut ehdottaa jotain heti...

Vierailija

ei siitä haittaa ole, ja luulen että poikaystäväsi mielellään suostuu ehdotukseesi!:) itsekkin olemme oman mieheni kanssa sitä tehty, mutta itse en siitä nauti kun se sattuu itselleni niin perkuleesti.. :/

Vierailija

ota ohjat rohkeasti omiin käsiisi ja tarjoa itseäsi miehelle. ensimmäisillä kerroilla sattui ko. asennossa, mutta alkanut ajan myötä tuntua yhä paremmalle. s

Vierailija

Kannattaa sanoa suoraan, mies varmaan vaan innostuu, onhan doggy style yksi miesten eniten suosimia asentoja! :)

Muita hyviä esim. lusikka ja vaakamambo ;)

Vierailija

Kysyt siltä vaikka "haluisikko antaa mulle mahdollisuuden kokeilla jotain mistä nauttisin tosi paljon..." jossain kohtaa kun makaatte vierekkäin, vaikka pimeessä tai niin ettet nää kasvoja - on helpompaa. Jos mies tohon vastaa ei niin huhhuh. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat