Ollakko vai eikö olla, oikein vai väärin?

Vierailija

Ehkä jo joillekkin tuttu Kim Heroldin kappale Before i marry u (http://www.youtube.com/watch?v=KIcPMbRVm8M) oli minulle uusi tuttavuus tässä lähipäivinä! 

Olen tällähetkellä tauolla noin. 4v kestäneestä suhteesta (poikaystäväni/ex-poikaystäväni) kanssa. Tilanteeseen ajoi nuori ikä yhdistettynä pitkään suhteeseen (u can do the math) Kaipasin omaa elämää, kaipasin sitä että saan aloittaa lauseet "MINUN mielestä tuo elokuva on hyvä" tai "MINÄ pidän tuosta ravintolasta" eikä aina vain "MEIDÄN mielestä" tai "ME pidämme"..loppui oma tila ja tuntuu että suhde rajoittaa nuoruuttani.

Kuitenkin tauolla herää kysymyksiä palatakko yhteen vai ei.. No, nyt siis päästään tähän lauluun jonka mainitsin alussa...Onko teidän mielestä oikein että hyppää kullan kainalosta seikkailemaan ja rikkomaan rajojaan, jonka jälkeen hyppää takaisin syliin? vai onko se julmaa toiselle osapuolelle? (minun tilanteessani kumppanini ei ole hyvillä mielin tauosta ja ottaisi kuulemma minut takaisin milloin vain) (ymmärrän tietenkin että tilanne saattaa muuttua, otan tämän riskin))

Haluaisin mieleipiteitä tauokojen suhteen! :) ja jos tiedän tarkkaan että tauolta haluan vain sitä etttä voin tutkailla itseäni ja maailmaa yksilönä, vain jonkun aikaa, niin onko se väärin? 

life is too long to be taken too seriously :)

Kommentit (1)

Vierailija

Omakohtaisesta kokemuksesta sanon että en usko niinsanottuihin taukoihin, mutta joillekin ne voivat toki sopia ja jopa pelastaa suhteen :). Itselläni tauko ei siis toiminut vaan tarkoitti että on aika alkaa katsastaa elämältä jotain uutta, enkä ole pettynyt! Löysin uuden ihanan poikaystävän ja elämäni, suoraan sanottuna, pelastui. jos taukoa haluaa pitää täytyy sen käydä mielestäni molemmille suhteen osapuolille. Jos vain toinen on tauon kannalla saattaa yhteenpalatessa toiselle jäädä pelko siitä että "mitäs jos se taas ehdottaa kohta taukoa....". Omaa sydäntään kannattaa ja pitää kuunnella, toista kuitenkaan loukkaamatta! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat