Paino

Vierailija

Moikka.

Osaisko joku auttaa mua. Olen 171 cm pitkä ja painan 69.1 kg. Mutta poikaystävälleni on ongelma minun painoni. Itseni mielestä saisi olla pari kiloa lisää mutta hänen mielestä minun pitäisi laihduttaa pari kiloa. MITÄ TEEN??? APUA

Kommentit (5)

Vierailija

Miten miehesi on sinulle tämän asian ilmaissut? Oletko varma, että hän haluaa sinun laihduttavan, vai saattaako olla, että vain kuvittelet? Olet normaalipainonen mutta mun on vaikea nähdä täältä, miltä näytät. Kyllähän saman pituiset ja painoiset ihmiset saattaa näyttää ihan erilaisilta riippuen ruumiinrakenteesta ja rasvaprosentista tms.
Minä neuvoisin sua puhumaan miehesi kanssa, ei kannata ruveta pudottamaan painoa jonkun muun tahdosta. Jos sulla ei oo painosta mitään terveydellistä haittaa, ja oot itse tyytyväinen, se on turhaa. Minä tein kerran sen virheen että laihdutin toisen tahdosta ja sairastuin anoreksiaan. Laihduin alle puolessa vuodessa 66 kilosta 43 kiloon. Nyt paino on luojan kiitos normalisoitunut ja  syöminenkin onnistuu, vaikka välillä onkin hankalaa.

Vierailija

Siis joo itsellänikin on ollut anoreksiaa ja muutenkin syömisongelmaa ja nyt elämä alkanut hymyilee ja paino noussu reilusti muutaman vuoden sisällä. Pari viikkoa sitten kävin vaalla ja kauhustuin kun painoni oli tippunut 2 kg ja nyt kävin eilen vaalla ja oli noussut takaisin 69 kg ja puhuin äitini kanssa asiasta puhelimessa. No kun puhelu kun oli loppunut niin mieheni sano suoraan päin näköön että ooksa taas lihonut.

No sitten keskusteltiin asiasta ja hänen mielestä en ole lihava mutta mahan seutu saisi olla pienenpi,eli kiinteämpi. No minä tietysti suutuin koska muutenkin painon kaa ongelmia ollut.  Tällästä lisätietoa .

Vierailija

Oma mielipiteeni on, että jos poikakaverisi KEHTAA vaatia sinulta nyt jotain tällaista, mitäköhän hän keksii vaatia jos/kun olet päässyt vaatimukseen? Lisää painon pudotusta vai jotain ihan uutta? Jokainen laihduttaa jos itsestä siltä tuntuu, jos kuitenkin päädyt laihduttamiseen, tässä aiheeseen liittyen blogi!

http://gettinglifehealthier.blogspot.fi/

20-vuotias sohvaperuna opettelemassa terveellisempään elämään! Ruokaohjeita, vinkkejä ja urheilukokemuksia :)

Vierailija

Jos syöt epäterveellisesti etkä harrasta liikuntaa, on hyvä, että poikaystäväsi kannustaa sinua pudottamaan vähän painoa.

Jos taas syöt monipuolisesti ja harrastat säännöllisesti liikuntaa, painonpudotuksesta tuskin kannattaa kohdallasi edes puhua.

Joka tapauksessa, painoindeksin mukaan olet normaalipainoinen :-) Tärkeämpää on minusta ajatella kropan hyvinvointia kokonaisuutena, ei vaa´an lukua. 

Vierailija

Syömishäiriötä sairastavalle ei tuollaista sanota. Jos miehesi ei sitä tajua, niin kannattaa lähteä suhteesta. Anoreksiaa sairastaneena olet varmasti herkkä tuollaisille kommenteille ja sairaus voi helposti nostaa päätään. Et ansaitse tuollaista kohtelua, ansaitset miehen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Jos on oikeasti ylipainoinen, niin se on sitten eri asia

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat