ystäviä oulun suunnalta!

Vierailija

hei elikkä olen kohta 20 vuotta täyttänyt nuori neitokainen, ja vasta 2 viikkoa sitten muuttanut ouluun, eli alunperiltäni kainuulainen tyttönen!  minulla ei siis ole täällä kuin pari ystävää, joita näen siis vain koulutuksen aikana eli kerran kuukaudessa, ja välimatkat ovat vähän pidempiä. :/ olisi tosi mahtavaa saada täältä seudulta ystäviä, joille voi soitella/hengailla ja vaikka juhliakkin!:) ei ole nimittäin kamalan nastaa olla 4 seinän sisällä ja pyöritellä sormia ja mietiskellä samalla mitä keksisi.. :/ olisi siis mahtavaa jos joku haluaisi edes tutustua:) olen siis aluksi hieman ujo mutta kun minuun tutustuu niin hiljaista ei tule olemaan! :D

Kommentit (2)

Vierailija

Heipparallaa :) mää voisin "olla kiinnostunut" haha :D ei mutta ois kiva saada itsekin uus kaveri. Oon 23w, asun Oulussa... pistäppä sun sähköposti vaikkapa jos sua kiinnostaa jutskailla enemmä:)

Vierailija
Vierailija

Heipparallaa :) mää voisin "olla kiinnostunut" haha :D ei mutta ois kiva saada itsekin uus kaveri. Oon 23w, asun Oulussa... pistäppä sun sähköposti vaikkapa jos sua kiinnostaa jutskailla enemmä:)

jes kiva! :) juu     koirakukka@hotmail.com   (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat