Tyttöystäväni ei huomioi

Vierailija

Elikkä kirjoitan tämän postauksen cosmo-sivulle ihan vain sen takia että ajattelin täältä kuulevan hameväen mielipiteitä asiasta.. Olen ollut nyt noin 3kk tämmöisen melkein-tyttöystävän kanssa "yhdessä" (virallisesti emme ole yhdessä) ja aina kun nähään niin juttu luistaa hyvin, pusutellaan ja ollaan kerran harrastettu seksiäkin, kumminkin kun ei olla yhdessä niin minä tykkään välillä (en tosiaankaan 24/7) lähetellä viestejä, ihan vaan tyyliin "mites menee :)" yms. Ja hän ei ikinä vastaa, ja jos vastaa nii vastaa tosi hitaasti... (monesti on menny 2-3tuntiaki). Ja "unohtelee" aina kun meiän pitäis tavata yms...esimerkiksi kerran sanoin että "soita sitten ku voit nähä:)" (sillä oli siis omia menoja mut lupas nähä jossai vaihees päivää, no eipä koskaan soittanu)... mikä mättää?? :( tää asia ärsyttää ihan kauheasti ja en todellakaa voi alottaa virallista suhdetta tämmösen likan kanssa.. 

Kommentit (5)

Vierailija

Sitä vielä että yleensähä se kauniimpi sukupuoli on se joka niitä viestejä lähettelee yms, mutta tää mun tapaus ei KOSKAAN lähetä oma-aloitteisesti viestiä,soita, puhu facesa yms...

ap

Vierailija

Eipä tuo käytös varmaan seurustelun myötä muutu. Jos et näe suhteessa tulevaisuutta, on parempi lopettaa ennen kuin satuttaa itsensä pahemmin. Ehkä hän yrittää leikkiä vaikeasti saatavaa, mutta jos et sellaisesta tykkää, niin lopeta yhteydenpito ja jos tyttö ei itse ota yhteyttä, kannattaa unohtaa moinen.

Vierailija

Lopeta viestittely yms. hetkeksi. Kun nainen tajuaa, ettei sinusta ole kuulunut vähään aikaan mitään hän todennäköisesti ottaa yhteyttä mikäli välittää sinusta/on kiinnostunut/tms.  tämä ns. kuminauhaefekti toimii ainakin jos miehelle tekee niin ( ainakin minun kohdalla ). Toivottavasti sama taktiikka pätee myös toisin päin!:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat