Mielipide mun saliohjelmasta, pitäiskö tätä muokata jotenki?

Vierailija

Oon tässä kehitelly ite jotain, sanokaas vaikuttaako hyvältä vai pitäskö mun vaihtaa jokin liike pois ja mihin liikkeeseen? Tavotteena kasvattaa lihasta ja saada ympäri kehoa lihasmassaa. Sarjoja teen 3 x 10.

Jalat:
Etureidet (laitteessa)
Lähentäjät (laitteessa)
Loitontajat (laitteessa)
Pohkeet jalkaprässissä
Jalkaprässi tai Kyykky (siinä laitteessa)

Kädet:
Vipunostot sivuille
Alas veto (http://www.technogym.com/fi/products/strength-training/upper-body-equipment/element-+/vertical-traction/1781)
Punnerrus laitteessa
Ojentajat (selinmakuulle, molemmilla käsillä painosta kiinni, pään yli kohti maata ja takasin kasvojen yläpuolelle)
Pystysoutu tangolla (http://www.kuntosaliohjelma.fi/kuntosaliliikkeet/hartiat/pystysoutu-tangolla/)
Hauiskääntö alataljassa
Ojentajapunnerrus ylätaljassa

SELÄT:
Kulmasoutu tangolla, yläselkä (http://www.kuntosaliohjelma.fi/kuntosaliliikkeet/selkalihakset/kulmasoutu-tangolla/)
Selkäojennus penkissä, alaselkä

Molempiin noihin teen vatsat ja selät aina lisäks. Vatsojen kans on vähä pohdinnan alla mitä liikkeitä tekisin...

Kommentit (1)

Vierailija

En kyllä osaa sanoa, että onko hyvä vai ei. Mutta silmään pisti tuo 3x10. Itselleni aikoinaan on sanottu että vähintään 3x12, se on ihan ihan minimi. Ja miuluiten niin, että viimisellä kerralla paino ihan vähän isompi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat