Nyt kaikki naiset avuksi!

Vierailija

Elikkäs, poikaystäväni täyttää ensi kuussa 18, ja minun olisi tarkoitus löytää sopiva synttärilahja sille iälle ja ylipäätänsäkki hänelle. Olen itse miettinyt korua ja ajatellut että tuoksut eivät ole mielestäni sopivia juuri nyt, mutta haluaisin kuitenkin kuulla muiden ideoita ja mielipiteitä. :) viestiä vaan!

Kommentit (4)

Vierailija

Sehän riippuu ihan poikaystäväsi tyylistä, harrastuksista, kiinnostuksenkohteista yms, että mikä on hyvä lahja. Vaikea ehdottaa mitään, kun et kerro mitään hänestä. Käyttääkö hän koruja? Jos käyttää, käyttääkö hän vain yhtä vakikorua, mitä ei halua vaihtaa? Millaisista vaatteista tyykkää? Tykkääkö peleistä, sarjiksista tms?

Vierailija

Poikaystävälläni on tyylitajua, mutta housutkin olen juuri hänelle ostanut. Kiinnostuksen kohteita ovat autot, hänellä on tällä hetkellä yksi, mitä voi sanoa upeaksi ja laittelee sitä välillä vapaa-ajallaan. Korua juuri ajattelinkin, koska hänellä on vakiokoruina aina kultainen ja hopea kaulakoru ja kultasormus, yleensä myös rannekoru. Joten kulta ja hopea molemmat käy. Korvakoru myös löytyy. Pelejä hän ei pelaa, eikä lehtiä lue. Lahjakortitkin ovat sinäänsä tylsä idea, koska niissä ei kaikissa ole välttämättä sitä ''mielikuvitusta'' mistä näkisi sen, että toinen on miettinyt lahjaa ostaessaan sitä. Vaikea tässä sen enempää kertoa, kun hän ei ole niin sellainen, että kelpaisi ja kiinnostaisi mikä vaan.

Vierailija

Ostin poikaystävälleni aikoinaan 18v lahjaksi korun :) hän ainakin tykkäsi lähjastaan ja on pitäny kyseistä korua myös sen jälkeen kaulassaan eikä ole ottanut pois :) eli mielestäni koru on ihan hyvä lahja :) 

Vierailija

Osta joku kylpyläreissu jonnekin, tai järjestä joku muu halpa reissu johonkin lähikaupunkiin, menette syömään, tutkitte paikkaa... :) Koru on mielestäni tosi persoonaton idea..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat