Must-have handbags

Kommentit (8)

Vierailija

Jenkeissä on aina ihan omat merkit pinnalla. Meillä taisi minun vaihtarivuoden aikaan olla "Kathy" -merkki ihan kaikilla. Laukut maksoivat parisataa, joten sillä sai näyttää, että oli rahaa, vaikka laukut olivat kyllä oikeasti melkoisen rumia. Tai ei varsinaisesti rumiakaan, mutta näyttivät enemmän Barbien laukuilta, kuin ihmiselle sopivilta. Suurin osa nyt ainakin. Minäkään en ole tuosta merkistä kuullut mitään, mutta oikein näpsäköitä laukkuja kyllä. :) 

Marika - http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

Ihania laukkuja kyllä, olen katsellut Shopbopilta saman suunnittelijan laukkuja :)

Olen ihastellut muutamissa postauksissasi ilmeisesti zarasta(?) ostettua karvaliiviä, ja ajattelin kysyä, että voisitko tehdä postauksen minkälaisten asujen kanssa/miten käyttää karvaliiviä? Näyttää nimittäin jokaisessa asussasi niin toimivan ! :)

Vierailija

itselläni on ollut tuo mini MAC haavelistalla jo varmaan lähemmäs vuoden verran, todella ihana ja tyylikäs. olen asettanut itselleni yhden tavoitteen nyt kevään ajaksi ja mikäli suoriudun tästä kunnialla saa se luvan lähteä tilaukseen ;) Rebecca Minkoffilta löytyy muutenkin tosi kivoja vaatteita, laukkuja ja kenkiä :)

Vierailija

Ihana laukku! Katsoin shopbobista, että yksivärinen mini Mac on n. 150e, pyöriikö samoissa hinnoissa siellä vai voisiko saada halvemmallakin? Olen menossa Miamiin lomalle ja tässä kovasti pohdin, että mitä ostoksia siellä tekisin! Kerroit, että converset ovat siellä halvempia. Olen kuullut, että myös tommy hilfiger ja guess olisivat suomen hintoihin verrattuna halvempia, onko muitakin merkkejä, jotka ovat siellä päin maailmaa edullisempia? :)

http://stepupandsmile.blogspot.fi/

Vierailija

Aivan mielettömän ihana tuo laukku, en ihmettele, että on tullut tosi suosituksi! Keväällä olenkin matkustamassa New Yorkiin, joten todennäköistä on, että ihana Rebecca Minkoff laukku lähtee mukanani Suomeen <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat